Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Pamela Anderson twarzą Virgin Mobile

Pamela Anderson twarzą Virgin Mobile

WitekT 4 Października 2006 11:29

0 0
Virgin Mobile podpisał z Pamelą Anderson kontrakt reklamowy, w ramach którego gwiazda Słonecznego Patrolu będzie promowała nową usługę telewizyjną oferowaną przez operatora.

Spot, który po raz pierwszy wyemitowany zostanie 9. października, przedstawia aktorkę przy basenie, oglądającą amerykański tasiemiec Coronation Street w swoim telefonie komórkowym.

Jesteśmy podekscytowani faktem, iż możemy zaoferować naszym klientom transmisje telewizyjne przez ich telefony komórkowe. Tak przełomową ofertę mógł promować tylko ktoś pokroju Pameli Anderson - podkreśla Alan Glow z Virgin Mobile.


Źródło tekstu: MediaRun     

Dodaj do:
w sumie: 26
  • 0

    7.  2006-10-04 12:38:55

    jednym słowem Blee

  • 0

    8. ~issa  2006-10-04 12:58:44  host: apn-100-188.gprsbal.plusgsm.pl

    ***Get - zle Ci sie wydaje , moim zdaniem. W swiecie bez wlasciwych wzorcow , taki ktos jak Kate Moss jest (niestety) wzorem do nasladowania dla milionow nastolatek. To nie jest jakis nieszczesny anonimowy narkoman spod dworca. Ja bym nie chcial by wzorem dla mojej 6 letniej corki jak dorosnie byla akurat ona.

  • 0

    9. ~issa  2006-10-04 13:07:21  host: apn-100-188.gprsbal.plusgsm.pl

    ***PLANET - wlasnie "siedze na" na e61 :) Przeczytalem juz Twoj komentarz , wielka szkoda , telefon jest moim zdaniem naprawde swietny.Widzialem go ostatnio w komisie , noweczka z Ery , za 1070zl czyli w bardzo dobrej cenie. Przy sredniej Twoich rachunkow jaka przeczytalem:) jest on zapewne dla Ciebie z latwoscia osiagalny bez pomocy Orange , w wolnej sprzedazy bez simlocka. Pozdrawiam:)

  • 0

    10. ~  2006-10-04 13:15:13  host: chello087206200186.chello.pl

    @issa - no wiesz, a ja myślę że to Tobie się źle wydaje :) dlaczego wtykasz nos w nie swoje sprawy ??? Jak jest wzorcem dla nastolatek, to miej pretensję do nastolatek, że ich wzorcem nie jest św. Teresa.

  • 0

    11. ~getITright  2006-10-04 13:15:53  host: chello087206200186.chello.pl

    to mówiłem ja, jarząbek :D

  • 0

    12. ~getITright  2006-10-04 13:23:05  host: chello087206200186.chello.pl

    a pozatym dlaczego "niestety" jest wzorcem, kto to ocenia czy to jest zły wzorzec ? a może złym wzorcem są amerykańscy politycy, którzy wszystkiego zakazują, wszystko chcą inwigilować, wszędzie wprowadzać siłą demokrację, a jak się nie podoba to rozmawiają z adwersarzem za pomocą inteligentnych bomb ! a Kate Moss sobie żyje spokojnie, ma ochotę sobie wciągać kokę, czy co tam jeszcze - jej sprawa, dlaczego w ogóle interesujesz się czyimś prywatnym życiem i dlaczego oglądasz zdjęcia zrobione przez największe hieny, najniższą formę życia na ziemi - paparazzich ?!?

  • 0

    13. ~issa  2006-10-04 13:27:54  host: apn-100-188.gprsbal.plusgsm.pl

    ***get - mielismy okazje juz o tym kiedys rozmawiac. Dopoki zly czyn nie dojrzal , glupiec mysli o nim , ze jest slodki jak miod. Popadasz w skrajnosc - ja nie mowie , zeby nastolatki szly masowo do klasztoru , czy lezaly plackiem w kosciele. Kazdy wie , ze narkotyki , szczegolnie tej mocy , to totalny rozklad osobowsci w krotkim okresie i upadek jednostki , a jednostka jest czescia spoleczenstwa. To tak jakbys powiedzial , ze nic Cie nie obchodzi , ze ktos pije alkohol. Do momentu kiedy nie daj Boze nie przejedzie kogos z Twoich bliskich. Gwarantuje Ci , ze nie bylbys juz taki cyniczny.

  • 0

    14. ~issa  2006-10-04 13:33:46  host: apn-100-188.gprsbal.plusgsm.pl

    ***get - osobiscie preferuje inna lekture na codzien niz gazety kobiece. Jej sprawa stala sie glosna i wyszla daleko poza ramy brukowcow , bo z tego co czytalem firmy pozrywaly z nia po tym skandalu milionowe kontrakty. Narkotyki to zlo , jak juz mowilem , rak ktory toczy jednostke i sila rzeczy zwiazane z nia spoleczenstwo , sa motorem napedowym wszelkiego typu najgrozniejszych przestepstw i patologii. Zobacz co sie dzieje w Kolumbi. Nie wiem czy chcialbys zyc w takim panstwie. Nie spieraj sie , naprawde nie masz racji.

  • 0

    15. ~PLANET  2006-10-04 13:41:37  host: 217.116.110.183

    issa, prawda lezy mniej-wiecej w polowie drogi z ta E61: chcialem ja wziac na raty juz jakis czas temu, ale doszedlem do wniosku, ze skoro i tak przedluzam cyrograf z poreczem (mam swoje powody, zbyt duzo ludzi mam w orange zebym zmienial siec), to nic nie stoi na przeszkodzie, zeby zaoferowali mi przy okazji fajny telefon. A ze juz oni nie chca i nie maja dobrej woli, to wylacznie jest to kwestia ich zlej woli i "ich systemu"... christ... gdybym mial cos brac dla siebie osobiscie, to wzialbym MDA Pro (na aktualna chwile i tak za droga, nawet w Erze na aktywacje - juz wolic kupic laptopa (co czynie zreszta :D), bo PDA mam - hp 4150 - calkiem sensowny, choc nieco stary model ; a szczerze powiedziawszy, i tak wolalbym cos z HSDPA - w tej chwili dla mnie "idealem" jest Nokia N95 [jesli moglbym wziac, to wzialbym no matter the cost ;] jako KOMORKA, lecz nie jako PDA (choc w opisie jej figuruja takie opcje, to dla mnie to ewidentnie telefon przede wszystkim, dopiero potem PDA, mimo ze ma GPS (sic :>) & stuff) - ale na jej dostepnosc mozna liczyc za 1/2-3/4 roku, a na sensowne ceny (poza ratalna opcja w salonie that is ;) mozna liczyc za circa 2 lata. Wiec moze to i nie jest taki zly pomysl z ta 6280 ; poza tym, przyszly mi do glowy liczne pomysly na wykorzystanie jej pewnych funkcji, ktorych niestety nie ma w E61 (z kolei ta Nokia nie ma Symbiana, ale chodza plotki ze mozna odpalic na niej .sis-y (czytalem o tym na Nokia Europe).. ha! uwierze dopiero jak zobacze :D) Rowniez pozdrawiam! :) getITright (nie wiem dlaczego zawsze Twoj nick kojarzy mi sie z "GetRight"-em (taki prog do sciagania jakby ktos nie wiedzial, troche obsolete w czasach Opery i FireFoxa, ale co tam ja wiem ;) ) - moze nie wiesz, ale św. Teresa miala pop_____one poglady w kwestii aborcji. (oczywiscie rozumiem caly wydzwiek i kontekst wypowiedzi).. nigdy w zyciu w przyszlosci mojemu dzieciakowi nie postawilbym jej (nie tylko przez to zreszta) za wzor cnot etc. niestety albo

  • 0

    16. ~PLANET  2006-10-04 13:45:38  host: 217.116.110.183

    hmm issa, nie wiem czy wiesz, ale dzieki ironii losu Moss podpisala potem zdecydowanie WIECEJ wielomilionowych kontraktow... sad but true. Tak czy owak, 'podobno' 'zerwala' z Petem Doherty'm, czyli w sumie jakby go nie nazywac - narkomanem. Ale pozniej ich widziano razem itp. itd. Nie ma tak latwo, "old habits die hard" X)

  • 0

    17. ~PLANET  2006-10-04 13:50:54  host: 217.116.110.183

    urwalo mi komentarz... na m.telepolis nie ma licznika komentarza, a zdarza mi sie czasem pisac bardzo 'krotkie' :) anywayz, konczac tamto zdanie - "niestety albo..." "...stety prawda jest zwykle wypadkowa i lezy posrodku, nie mozna sie wzorowac na kims konkretnie. Jedyna osoba, ktora moglbym uznac za ideal, albo mozliwie najbardziej zblizona do idealu, byl Jan Paweł II. Ale pewnie i tak znalazlbym sie ktos, kto wiedzial by cos wiecej ode mnie w tej kwestii ;) anyways, pozdrawiam :)

  • 0

    18.  2006-10-04 14:46:57

    ***issa popieram Twoją zaangażowaną postawę, precz z relatywizmem !!!

  • 0

    19. ~wlo  2006-10-04 15:07:31  host: anq140.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Rany - teraz to serwisy telefonów będą mić roboty... Non stop wymiany wyświetlaczy - który będzie w stanie wytrzymać takie naprężenia?? ;-)

  • 0

    20. ~getITright  2006-10-04 15:46:09  host: chello087206200186.chello.pl

    @issa - ja popadam w skrajność ? co najwyżej żeby odpowiedzieć na Twoje skrajne wypowiedzi, narkotyki są złem ? TAK ! ale jak ktoś sobie chce to zło czynić - JEGO SPRAWA ! swoją drogą najbardziej szkodliwym narkotykiem na świecie jest alkochol (anjwięcej ludzi umiera, najwięcej uzależnionych, olbrzymie koszta dla państwa) ale mimo tego koka jest zakazana a alkochol nie ! więc o co chodzi ? dlaczegu ludzie są tak zakłamani ?!? "sa motorem napedowym wszelkiego typu najgrozniejszych przestepstw i patologii." no tutaj to jesteś w błędzie OD POCZĄTKU DO KOŃCA, ponieważ wszelkie przestępstwa, przemoc itp. LEŻĄ W NATURZE CZŁOWIEKA, ta natura jest stłamszona przez NORMY, narzucane przez wspólnorę (niewiem czy czytujesz dzieła wielkich filozofów, ale jest to odwieczny wybór między wolnością i brakiem bezpieczeństwa, a brakiem wolności i względnym bezpieczeństwem, ludzkość wybrała to drugie) pod wpływem narkotyków człowiek jest poprostu bardziej skłonny do łamania tych norm i do zastanawiania się nad ich sensem, co jest niewygodne dla struktury społecznej, bo uniemożliwiającę pełne kontrolowanie ludzi, ale narkotyki są tylko mało znaczącym aktywatorem pewnych procesów (a nie procesem samym w sobie, jak sugerujesz) których powody leżą gdzie indziej niż w narkotykach "To tak jakbys powiedzial , ze nic Cie nie obchodzi , ze ktos pije alkohol." no pewnie że mnie nie obchodzi, niech sobie pije, jak ma na to ochotę, o ile nie przesadza, we wszystkim trzeba mieć umiar, WSZYSTKO jest dla ludzi, ale dla ludzi rozsądnch, ponieważ jednak większość ludzi to matoły, trzeba pewnych rzeczy zakazać, niech ta rozsądna mniejszość się dostosuje @żabcia - nie bądź dzieckiem, wszystko na świecie jest relatywne, no chociażby np. to że najsilniejszy narkotyk (poza heroiną) jest LEGALNY, a słabsze od niego są zakazane, WŁAŚNIE dlatego że ktoś relatywizuje ! mało tego za samo ich posiadanie w wielu krajach idzię się DO WIĘZIENIA !!! to dopiero jest relatywizowanie

  • 0

    21. ~getITright  2006-10-04 15:50:10  host: chello087206200186.chello.pl

    @żabcia - a na czym to mój rzekomy relatywizm polega ??? może dla odmiany trochę pomyśl ZANIM coś powiesz, a nie na odwrót :D

  • 0

    22. ~issa  2006-10-04 19:27:33  host: azw34.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ***Get , cóż mogę powiedzieć i jak Ci wyjaśnić to jaśniej , że to jednak nie do końca tylko jego sprawa? Powiesz mi , że do rzadkości należy iż Ci ludzie w uzaleźnieniu alkoholowym czy od narkotyków , wydają na to ostatnie piniądze swoich rodzin i nie są skłonni zrobić wiele i to jak najgorszego by zdobyć na to pieniądze? Nie piję alkoholu , nie palę , nie biorę narkotyków , wiem , że to co robią rządy państw przymykając oko na sprzedaż alkoholu w imię przychodów budżetu , to hipokryzja. Ale jak mówię , ja akurat jestem od niej wolny w tym wypadku.

  • 0

    23. ~issa  2006-10-04 19:33:38  host: azw34.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mówisz , że zło leży w naturze człowieka. A ja Ci powiem , że bezmierne dobro także. Dlaczego starasz się jednak widzieć tylko co złe i tak łatwo usprawiedliwiać tę część ludzkiej natury? Dlaczego dajesz mu przyzwolenie?

  • 0

    24. ~issa  2006-10-04 19:41:51  host: azw34.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Co do wielkich filozofów. Hmmm... :) Powiedz mi , i nie jest to gra słów. Mówisz mój telefon , mój samochód , mój dom. Nie jesteś ani swoim telefonem , ani samochodem , ani domem. Mówisz moje ciało , mój umysł , moje imię. Nie jesteś swoim ciałem , swoim umysłem , swoim imieniem , to wszystko jest Twoje. Kim więc jesteś? Kto jest władcą tego wszystkiego , kogo jest to wszystko? Kim jest to "JA"? :) Prastare pytanie , w odpowiedzi którego streszcza się istota egzystencji , czy nawet bytu i niebytu. Jakże mógłbyś być w istocie dobry lub zły... Mówi się , że naturą człowieka jest samoświetlność. A owo skupienie (TO) występuje na wszystkich stopniach świadomości:) Nie jesteś teraz w stanie tego zrozumieć:)

  • 0

    25. ~getITright  2006-10-05 11:05:46  host: chello087206200186.chello.pl

    @issa (22) - jak zwykle mówisz o patologiach, powiedz, skoro ja sobie wypije alkochol i nie wyprzedaje majątku i nie robię wiele złego, owszem są ludzie którzy robią dokładnie to co mówisz, ale powiedz mi dlaczeo JA MAM ZA TO ODPOWIADAĆ ?!? ktoś wjechał samochodem w przystanek i zabił 5 osób (nie po pijaku) czy to oznacza że należy zabrać prawojazdy WSZYSTKIM ??? A hipokryzją jest zakazywanie narkotyków, prostytucji itp. do paki to powinno się iść za przestępstwa agresywne na których ktoś ucierpiał, np. kradzież, rozbój, włamanie, pobicie, morderstwo, a nie zgodne z prawem powinno być wszystko co jest wkraczaniem w czyjąś prywatną wolność, tzn. można puszczać bardzo głośno muzykę, CHYBA ŻE komuś to przeszkadza, można palić papierosa na przystanku o ile nikogo na nim nie ma, ale jak ktoś jest to można go palić kilka metrów od przystanku, TAK powinno wyglądać prawo, no tak, ale jak wtedy by nasz budżet wytrzymał bez tych wszystkich mandatów, za wszystko, za byle co, bez tego ożynania swoich obywateli na każdym kroku, tak ! tu nie chodzi o jakąś moralność, tylko o KASĘ do budżetu, policjant musi wyrobić NORMĘ, jak za PRLu :/ @(23) - zło leży w naturze człowieka, ale Ty nie rozumiesz, bo DOKLADNIE ! dobro również, więc czy człowiek jest z natury dobry, czy z natury zły ??? odpowiedź brzmi: raz jest taki, a innym razem inny, raz jest dobry, a raz jest zły i TAKA JEST NATURA CZŁOWIEKA. Dlaczego próbuję usprawiedliwiać ? Po pierwsze dlatego że jestem nichilistą, mam ciągoty anarchistyczne (chociaż sama anarchia jako ustrój to żenada i nawet w najbardziej śmiałych wizjach Bakunina, czy Proudhona, nie ma czegoś takiego jak BRAK WŁADZY, czyli de facto coś takiego jak anarchia nie istnieje, co prawda np. Max Stirner reprezentował skrajny indywidualizm i egoizm, ja jestem zweolennikiem ideologii indywidualizmu, ale widzę też jej wady, zresztą tu nie miejsce żeby dokładnie charakteryzować swoje poglądy) a po drugie to dlatego że jestem za zwiększeniem wolności...

  • 0

    26. ~getITright  2006-10-05 11:21:06  host: chello087206200186.chello.pl

    ...jesteśmy na tym poziomie rozwoju cywilizacyjnego, że przestaje się liczyć kolektyw, zaczyna się liczyć jednostka, a za tym muszą pójść zmiany prawa, zmiany doktryn, norm itd. ja właśnie to postuluję, widać jeszcze nie pojąłeś tego co się dzieie z naszą (zachodnią) cywilizacją, jeszcze wielu ludzi tego nie zrozumiało... @(23) - czego nie jestem w stanie pojąć ??? cóż to za pytanie, kim jesteś, socjologowie patrzą na to zupełnie inaczej niż psycholgowie, a jeszcze inaczej postrzegają to filozofowie, fizycy też pewnie mają na to swoją teorię, więc która z interpretacji jest poprawna, która jest najbliższa uniwersalnemu zdefiniowaniu siebie, mówisz że naturą człowieka jest samoświadomość, BZDURA ! taka jest natura każdej odpowiednio inteligentnej istoty. Wydaje mi się że to Ty nie jestes w stanie pewnych rzeczy zrozumieć. Czy człowieka można sprowadzić tylko do duszy ? czy jest to tylko ego i superego ? Czy jest to również ciało, doskonały mechanizm fizyczny pozwalający na istnienie tego ducha, tej świadomości ? A może jest to wszystko co jest związane z bytem ? Cóż nie mi to rozstrzygać... kim jest człowiek ? myślę że ludzkość jeszcze tego odpowiednio uniwersalnie nie zdefiniowała, o ile to w ogóle możliwe...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-238-108.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.