RIM przedstawił wyniki za trzeci kwartał roku fiskalnego 2010 (kończący się 28. listopada). Koncern sprzedał w trzecim kwartale 10,1 mln sztuk telefonów BlackBerry i dodał 4,4 mln nowych klientów usług pocztowych BlackBerry. Wyniki konkurencyjnego koncernu Palm wyglądają blado przy kanadyjskiej spółce.
W czasie gdy RIM świętował swoje 75-milionowe urządzenie BlackBerry wypuszczone na rynek, Palm sprzedał 783 tys. telefonów. To o 5% słabszy kwartał od poprzedniego - zakończony stratą netto w kwocie 85,4 mln dolarów. Na "pociechę" dodać warto, że strata zmniejszyła się względem II kwartału (164,5 mln dolarów starty netto).
Tymczasem RIM zdaje się być odporny na wszelkie kryzysy i zachwiania na rynkach elektroniki użytkowej. Firma przyniosła w III kwartale 3,92 miliarda dolarów dochodu i 628,4 mln dolarów zysku netto.
Źródło tekstu: RIM, Palm, wł