DAJ CYNK

Palm na minusie, RIM na dużym plusie

LuiN

Wydarzenia

RIM przedstawił wyniki za trzeci kwartał roku fiskalnego 2010 (kończący się 28. listopada). Koncern sprzedał w trzecim kwartale 10,1 mln sztuk telefonów BlackBerry i dodał 4,4 mln nowych klientów usług pocztowych BlackBerry. Wyniki konkurencyjnego koncernu Palm wyglądają blado przy kanadyjskiej spółce.

RIM przedstawił wyniki za trzeci kwartał roku fiskalnego 2010 (kończący się 28. listopada). Koncern sprzedał w trzecim kwartale 10,1 mln sztuk telefonów BlackBerry i dodał 4,4 mln nowych klientów usług pocztowych BlackBerry. Wyniki konkurencyjnego koncernu Palm wyglądają blado przy kanadyjskiej spółce.

W czasie gdy RIM świętował swoje 75-milionowe urządzenie BlackBerry wypuszczone na rynek, Palm sprzedał 783 tys. telefonów. To o 5% słabszy kwartał od poprzedniego - zakończony stratą netto w kwocie 85,4 mln dolarów. Na "pociechę" dodać warto, że strata zmniejszyła się względem II kwartału (164,5 mln dolarów starty netto).

Tymczasem RIM zdaje się być odporny na wszelkie kryzysy i zachwiania na rynkach elektroniki użytkowej. Firma przyniosła w III kwartale 3,92 miliarda dolarów dochodu i 628,4 mln dolarów zysku netto.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: RIM, Palm, wł