Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości "Pakiet Całodobowy" w Heyah

"Pakiet Całodobowy" w Heyah

sirmark 1 Lutego 2008 14:30

0 0

Heyah wprowadza usługę Pakiet Całodobowy, dzięki której klienci otrzymają pakiet minut lub pakiet SMS-ów.

W ramach usługi klienci otrzymają 240 minut rozmów do Heyah do wykorzystania w godzinach 21.00 - 9.00 lub możliwość wysyłania do 7200 SMS-ów w godzinach 9.00 - 21.00 do Heyah. Tygodniowa zryczałtowana opłata za usługę wynosi 5,90 zł. Z oferty będzie mógł skorzystać każdy użytkownik Heyah posiadający dodatni stan konta umożliwiający pobranie opłaty za aktywację




Usługę można aktywować:
Wysyłając Kod Ekspresowy *115*5#
Poprzez internetowy serwis "Samoobsługa"
Automatycznie, przez IVR, łącząc się z numerem 2222 z Heyah
Kontaktując się z Biurem Obsługi Użytkownika Heyah

Użytkownik otrzyma SMS potwierdzający włączenie usługi. Usługa jest ważna przez 7 pełnych dni od momentu potwierdzenia aktywacji. Kolejny Pakiet można kupić po upływie ostatniego dnia obowiązywania poprzedniego Pakietu. W każdej chwili użytkownik może również sprawdzić stan wykorzystanych SMSów i minut poprzez wysłanie ekspresowego kodu *105*5#.

Źródło tekstu: Heyah     

Dodaj do:
w sumie: 76
  • 0

    57. ~  2008-02-02 16:34:49  host: 80.51.91.252

    "pójdzie wkrótce na dno..." - tak jak plej :>

  • 0

    58. ~nutek  2008-02-02 18:29:41  host: 34-pra-21.acn.waw.pl

    zaoszczedzamy i to sporo bo wg mnie 240minut za 5,90 to jest bardzo dobra cena:)

  • 0

    59. ~~Daro603  2008-02-02 19:40:45  host: f142-178.opera-mini.net

    Tak jak mówiłem promocja BARDZO słaba!!!. Rozmowy od 21 do 8rano to gorzej być niemogło!!!. Taka promocja to OGROMNA Porażka!!!.

  • 0

    60. ~~xaa  2008-02-02 20:25:24  host: xdsl-10614.zgora.dialog.net.pl

    A co to się stało z serwisem? Telepolis.pl coś nie działa

  • 0

    61.  2008-02-02 23:50:46

    @ 43 poszedł za 7.600zł

  • 0

    62.  2008-02-02 23:52:04

    ... i kupił go koleś mający 100% negów :))

  • 0

    63.  2008-02-03 11:01:48

    @ 43 http://allegro.pl/item302021612_kup_zloty_milionowy_numer_play_7 91_000_000.html

  • 0

    64. ~marcin  2008-02-03 11:47:51  host: 125-mo2-10.acn.waw.pl

    oferta jest fajna a nie slaba, wkoncu tylko zyskac mozemy bo za 6zl nikt nam nie da 240minut, wiec tylko oszczedzamy

  • 0

    65. ~Kaczorpl  2008-02-03 17:59:24  host: cable19315176-200.astral.lodz.pl

    yogi naucz sie liczyc... w ciagu 12 godzin na minute przypada 10 esemesów... czyli 1 na 6 sekund. wiec przeanalizuj to co mowisz... nikt nie jest takim idiotą zeby tyle smsow wysłać bo jest to nawet nie mozliwe... 7200 to duzo za duzo i nikt tego nie wykorzysta... ze ty nie masz znajomych w heyah to twoj problem... ja mam sporo wiec sie czep tramwaju. A jak Ci sie nie podoba to sie nie kupuj a na pewno nie gadaj głupot

  • 0

    66.  2008-02-04 00:07:48

    dobra sprawa.. mam gdzies stary aktywny numer z heyah, moja znajoma jedzie w gory.. bedzie mogla co noc mi plotkowac i to tylko za 5,90.. jednak na cala liste osob w heyah mam 10osob:(

  • 0

    67. ~Andrew1300  2008-02-06 01:56:12  host: hsd35.internetdsl.tpnet.pl

    Pomysł dobry, tylko jak zwykle dali ciała z ceną tej usługi. Uważam że 5,90 czyni tę usługę za nieopłacalną dla przeciętnego klienta tej sieci. Cena do 2 zł za tydzień by mnie satysfakcjonowała i to bardzo. W Polsce sieci komórkowe starają sie jak mogą wydoić ile sie da z przeciętnego zjadacza chleba.

  • 0

    68. ~Renatka  2008-02-08 17:54:01  host: aahb136.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mi bardzo odpowiada;) bo z moim kochaniem to tylko rozmawiam, prawie w ogóle nie smsujemy... a dzwonimy zawsze wieczorem bo późno kończy prace..

  • 0

    69. ~Expert  2008-02-12 11:47:45  host: abre22.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Fatalna oferta, Heyah cofa się do tyłu ze swoimi promocjami :P. 6PLN to kupa kasy jak na 1 tydzień. Gdyby ta promocja była chociaż na miesiąc to by była ok, a tak to jest dnem dna. Kiedys było lepiej np. podwójne doładowanie itd. Heyah nie idź tą drogą!!!

  • 0

    70. ~999  2008-02-18 20:30:03  host: netc161.i24h.pl

    ja mam play nieuzywany z fajnym numerem 791 114 .14 sprzedam.........

  • 0

    71. ~antygłąb  2008-03-01 10:03:16  host: adnc46.neoplus.adsl.tpnet.pl

    heyah to coraz większe gówno. Spierdalam stamtąd!

  • 0

    72. ~Dorotka  2008-05-06 15:17:01  host: dxz130.internetdsl.tpnet.pl

    w właśnie że to jest świetna oferta!! ludzie! oni wam tu daja minuty i smsy prawie za darmo a wy jeszcze narzekacie!

  • 0

    73. ~michal  2008-05-07 22:17:21  host: mtan43.alfanet24.pl

    mi wyskakuje po wpisaniu kodu *115*5# "nieprawidłowy format kodu", u was również tak sie dzieje?

  • 0

    74. ~michal  2008-05-07 22:20:37  host: mtan43.alfanet24.pl

    niech sobie wsadzą w dupe tą taryfę bo ona nie działa nikomu

  • 0

    75. ~Asia  2008-05-11 21:01:25  host: adgv74.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Co do ceny to zgadzam się z co niektórymi... Troszkę za wysoka:/ Ale promocja nie jest zła... Mi po za ceną się bardzo podoba;) JA też wykorzystuje często ten pakiet bo chłopak za bardzo nie lubi pisać i całe wieczory możemy przegadać :)

  • 0

    76. ~Astagna  2008-05-20 18:31:56  host: 77-253-91-103.adsl.inetia.pl

    Przeciez to nie działa !!!! w dupie z taką taryufą

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-9-146.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy zmieniasz okresowo hasła?

Najpopularniejsze hasła w 2016 roku wg Keeper Security

 

Zobacz wynik | Opinie (0)

Archiwum Ankiet