Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Pajacyki, czyli zaniosę... nie zaniosę

Pajacyki, czyli zaniosę... nie zaniosę

plus absurd + 1 Lipca 2009 15:02

0 0

Masz telefon w Plusie? Lepiej, żeby się nie popsuł. Pierwszy lipca w Plusie to nie tylko dzień, w którym wprowadzony zostaje nowy regulamin świadczenia usług, ale też dzień, w którym Polkomtel prezentuje nową procedurę wydawania telefonów zastępczych.

Za "wypożyczenie" telefonu zastępczego punkt będzie pobierał opłatę w wysokości 19 zł netto (23,18 zł z VAT). Warto zatem dobrze przemyśleć wybór aparatu i popytać w serwisie czy dany model, który wpadł w nasze oko nie jest nadmiernie awaryjny. Powtarzająca się usterka telefonu może być teraz bardzo kosztowna.

Problemu nie będą mieli mieszkańcy większych miast, w których często znajdują się autoryzowane serwisy producentów poszczególnych marek - te opłat nie pobierają. Może to sposób na odkurzenie starych modeli, które zalegają w szufladach?




Według informacji TELEPOLIS.PL, zgodnie z zaleceniami Polkomtela, wszystkie punkty dealerskie mają do 1. sierpnia wdrożyć nową procedurę wydawania telefonów zastępczych.

 

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 84
  • 0

    65. ~smok  2009-07-01 20:20:05  host: chello089078010117.chello.pl

    Czy konieczność opłaty za sprzęt zastępczy od razu nazywać absurdem? Czas temu znajoma oddała telefon do naprawy w orange i ku jej zdiwieniu dowiedziała się, że tam się nie dostaje telefonów zastępczych wcale. Już nie wspomne o nie ściąganiu simlockó za darmo po skończonej umowie. Zapewne kolejni jelenie przejdą do playa bo w plusie sprzęt zastępczy jest za drogi...

  • 0

    66. ~tymis  2009-07-01 20:58:37  host: 082139032195.radom.vectranet.pl

    Takie i podobne newsy pokazują prawdziwe oblicze przeciętnego "komórkowca". Podobno "wszyscy" mają mnóstwo nieużywanych telefonów w szufladach, tak jak i mnóstwo simów, które dowolnie mozna przekładać. Tymczasem podniosła się wrzawa bo pojawia się opłata za telefon zastępczy. Przecież wystarczy sięgnąć do "tej" szuflady po jakiś kultowy telefon. To tak samo jak z mobilnym internetem. "Wszyscy" korzystają, koniecznie w telefonie z systemem bo bez systemu to podobno nie da się z tego korzystać. Tymczasem brak komentarzy z lasu, plaży, działki w dni wolne wskazuje na zupełnie coś innego...

  • 0

    67. ~  2009-07-01 21:12:08  host: ip-94-42-8-164.multimo.pl

    Internet mobilny to teraz trend - kazdy ma to i ja musze miec - tak to wyglada. Trafna uwaga. Dzialkowcy jakos nie pisza postow. Ja jesli juz uzywam do gg. To sie przydaje bo na 2 czy 3 calach przegladanie neta to katorga. Wole PC. A pakiecik skromny z 25mb na pierdolki typu gg.

  • 0

    68. ~zcris  2009-07-01 22:33:28  host: inet20908nj-1.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    do 55 : powiem Ci że opowiadasz brednie z tym przedłużeniem gwarancji z tytułu przekroczenia terminu naprawy ponieważ to nie sprzedawca jest gwarantem tylko producent !!!! wieć sprzedawca nie może przedłużyć gwarancji o czas naprawy a jeśli sprzedawca dokona sam zmian w karcie gwarancyjnej to staje się ona nie ważna , a na dzień dzisiejszy żaden serwis producencki nie przedłuża gwarancji o czas naprawy a więc musisz pracować w playu skoro tak zachwalasz !!!???. Natomiast co do odpowiedzialności z niezgodności z umowa to trwa tylko dwa lata w przypadku osób fizycznych lub rękojmia 1 rok w przypadku firm , następnym razem zaczym napiszesz posta to jednak poczytaj prawo konsumenckie albo zapis karty gwarancyjnej.

  • 0

    69.  2009-07-01 22:34:02

    Ja za samochód zastępczy też muszę płacić... nie rozumiem afery z opłatą za wypożyczony telefon - nawet jeśli na gwarancja naprawa jest.

  • 0

    70. ~  2009-07-01 23:30:31  host: ip-89-174-125-105.multimo.pl

    Wlo ja też nie rozumiem, ale z innego powodu niż Ty ;-) Plus tak dramatycznie szuka ksy ze swe wnajwyższej jakości w galaktyce usługi, że nie zdziwię się jak wprowadzi opłaty za odebrane rozmowy i sms, a także za nieodebrane połączenia.

  • 0

    71. ~m  2009-07-01 23:59:00  host: s32.zabrze.net.pl

    Ciekawy sposób dbania o klienta. W Erze jeśli klient wybierze się do sklepu własnego to konsultant sam pyta czy klient życzy sobie telefon zastępczy.

  • 0

    72.  2009-07-02 07:59:46

    ~m - i założę się, ze nadal w Plusie tak będzie. Chyba, ze Plus zaopatrzy swoje punkty (swoje?) w telefony zastępcze. W to wątpię, więc opłaty będą tylko za wypożyczenie w salonach firmowych.

  • 0

    73. ~Beretti  2009-07-02 09:28:46  host: 94.254.173.5

    zapraszam do salonów nokii w całym kraju tam telefon zastępczy jest za darmo i fachowa obsługa też . Pozdrawiam .

  • 0

    74.  2009-07-02 10:46:08

    Za zepsuty telewizor nie dają w sklepie lcdeka zastępczego, auto w serwisie też odpłatne, komputer to samo więc nie widzę problemu. A co do zarzutów o stronniczość tez czasami takie mam wrażenie, ale w sumie jednak serwis jest obiektywny. jednak odrobinę większa sympatia do playa daje sie zauważyć. Spotkania formalne lub nie to nic nadzwyczajnego chłopaki z PSL-u też nie widzą nic złego w zatrudnianiu rodzin w firmach państwowych na ciepłych posadkach. Tylko proszę nie piszcie zaraz o rzucaniu błotkiem :) bo przy każdych choć trochę krytycznych opiniach to stwierdzenie pada.

  • 0

    75. ~get  2009-07-02 13:10:34  host: host-81-190-112-199.gdynia.mm.pl

    @34 - g... mnie obchodzi za czym jest jakiś akwizytor, chłopczyk na posyłki opa - taki jak ty, JA JESTEM KONSUMENTEM, do k... nędzy jak KONSUMENT MOŻE BYĆ ZA PODWYŻKĄ CEN DLA SIEBIE ?!?! widzę że albo tutaj wypowieadją się same prostytutki operatorów, takie jak @34, albo po prostu polacy są najdurniejszym narodem na świecie... po prostu brak słów - żeby była jasność TO ROZWIĄZANIE JEST NIEKORZYSTNE DLA KONSUMENTÓW, TAK SAMO JAK PŁATNY BOK - NIE MA DLA KONSUMENTA ŻADNEJ KORZYŚCI Z TYCH PODWYŻEK CEN !!!! ZA TO CO NA ZACHODZIE JEST NORMALNE - TELEFGON ZASTĘPCZY, CZY DARMOWE POŁĄCZENIE Z OBSŁUGĄ KLIENTA - KAŻĄ (TE SAME FIRMY) DURNYM POLACZOKOM PŁACIĆ I JAK WIDZĘ SŁUSZNOIE, BO DURNI OPOLACZKOWIE TO PRZYJMUJĄ ! TO POWINIEN BYĆ PAJACYK ROKU WRAZ Z PODWYŻKĄ CEN ZA POŁĄCZENIE Z BOK !!!

  • 0

    76. ~get  2009-07-02 13:18:05  host: host-81-190-112-199.gdynia.mm.pl

    @74 - skąd się bierą tacy nieudacznicy ?! u operatora kupujesz telefon i usługi, żeby korzystać z tych usług musisz mieć telefon, to nie jeast żadna łaska ludzie - wszędzie na zachodzie z pocałowaniem ręki dostaje sie telefon zastępczy, bo to klient jest ważny i on ma mieć umożliwione korzystanie z usług za które płaci - ale przedewszystkim na zachodzie KLIENT MA BYĆ ZADOWOLONY, bo niezadowolony klient TO BARDZO DUŻE STRATY DLA FIRMY ! NA ZACHODZIE TO WIEDZĄ !!! a w Polsce ??? klient jest traktowany jak szmata, szczególnie w plusie, ale nie lepiej jest w orange, co zrosztą widać po wypowiedziach tej hołoty która obsługuje klientów plusa... chcecie taką jakość obsługi jak tutaj czytacie - że nic wam się nie należy, macie stulić pyski i grzecznie płacić, broń boże nie wymagać niczego ZA SWOJE PIENIĄDZE KTÓRE PŁACICIE CO MIESIĄC - to idździe podpisać umowę z plusem, a takie coś będziecie mili (najwidoczniej) przy każdym SŁONO PŁATNYM połączeniu z BOK ! to jest żenujące po prostu - nisko opłacani pracownicy, którzy na zmywanie naczyń się może z trudem by nadali, ale nie do obsługiwania klientów z takim podejściem...

  • 0

    77. ~get  2009-07-02 13:22:15  host: host-81-190-112-199.gdynia.mm.pl

    @68 - powiem krótko, czy uważasz że to rozwiązanie jest bardziej korzystne dla ciebie od udostępnienia telefonu zastępczego za darmo - tak czy nie ? dlaczego patrzysz na interes operatora, a nie swój ?!?

  • 0

    78. ~get  2009-07-02 13:23:42  host: host-81-190-112-199.gdynia.mm.pl

    @66 - to samo, dlaczego pilnujesz intesów operatora - a nie swoich ??? pracujesz w plusie ?

  • 0

    79. ~get  2009-07-02 13:25:46  host: host-81-190-112-199.gdynia.mm.pl

    @61 - ale dlaczego ludzie nia mają dzwonić z każdą pierdołą ??? co cię to obchodzi z czym ludzie dzwonią, oni są klientami i będą sobie dzwonić z czym mają ochotę/potrzebę, to samo pytanie do ciebie, dlaczego pilnujesz interesu operratora a nie swojego - jesteś pracownikiem plusa ???

  • 0

    80. ~get  2009-07-02 13:30:58  host: host-81-190-112-199.gdynia.mm.pl

    @65 - jeleniem nazywasz kogoś kto pilnujue swoich interesów, kto nie pozwala sobie na naciąganie, kto wymaga standardu na określonym poziomie, kto nie da sobie wcisnąć każdego g... kto uważa że polacy nie są gorsi od niemców, czy francuzów - w związku z tym, należy im się takie samo traktowanie przez te same firmy, co owym niemcom, czy francuzom ?!? taka osoba jest jeleniem ?!?! a nie taka która daje sobie wcisnąć podwyżkę i niekorzystne dla siebie rozwiązanie, wręcz jest zadowolona z tego że sama straci, a jakaś tam firma zyska ?!?

  • 0

    81. ~Merlin  2009-07-02 13:37:30  host: korp14.avistamedia.pl

    get: Lubisz być karmiony postami na forum?

  • 0

    82. ~get  2009-07-02 13:44:30  host: host-81-190-112-199.gdynia.mm.pl

    @81 - masz coś do powiedzenia W SPRAWIE ?

  • 0

    83. ~Daniel_K  2009-07-02 14:10:03  host: emm171.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dużo z was ma rację.Ale ja z czasem zauważyłem że Telepolis schodzi na psy...To jest prawda,im więcej czytam tym bardziej mi się śmiać chce co to jest za portal żałosny.Widzę że Admin nawet zaczął się tłumaczyć heh ... Wolę już wogóle nie czytać newsów niż mam zaglądać tutaj.Innym też to polecam bo ten serwis jest przekupiony,same przekupczyki tutaj pracują,a co ! Spróbuj skasować to ,to będzie świadczyć o tym że mówię prawdę. Pozdrawiam i żegnam,bo to co tu się dzieje to jest skandal.

  • 0

    84. ~xavi  2009-07-02 14:42:23  host: lu-77-223-207-232.hypnet.pl

    *75*76*77 ale żeś sie rozgadał wyluzuj bo Ci żyłka pęknie! Gówno mnie obchodzi co mają na zachodzie jak tam taki raj to jedz na ten zachód! Wiesz co mają na wschodzie w Białorusi albo na Kubie dopiero niedawno można mieć telefon ależ tam się traktuje klientów :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-104-234.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.