Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Pajacyki, czyli zaginiona infolinia

Pajacyki, czyli zaginiona infolinia

plus.absurd + 2 Czerwca 2009 00:40

0 0

Użytkownicy Simplusa zasypywani są SMS-ami informującymi o kolejnych okazjach do oszczędności. Na końcu treści SMS-ów znajduje się przeważnie numer do bezpłatnej infolinii na temat danej promocji. Dziwnym trafem od jakiegoś czasu żaden z tych numerów nie chce działać.

SIMPLUS REWOLUCJA - 29gr/min do WSZYSTKICH sieci w Nowej Taryfie 'Twoj Profi'. Przelacz sie bezplatnym kodem *147*50# i wlacz Tanio do Wszystkich.Bezp.info:2617' - zachęca w treści SMS-a Plus. Po wykręceniu numeru 2617 słyszymy jednak: Wybrany numer jest nieprawidłowy, prosimy sprawdzić numer i spróbować ponownie. Kolejne próby na nic się nie zdają, a my dalej nie wiemy czy zmiana jest za darmo czy też może za np. 50 zł netto - z treści przecież wynika, że tylko kod jest bezpłatny i... infolinia.

Kolejny SMS: Rozmawiaj i SMSuj za darmo z wybrana osoba w sieci Plus. Wprowadz Darmowy Numer kodem *104*11*48nr_tel# i zasil konto za min 30zl. Wiecej info pod bezpl nr 778 - po wybraniu 778 sytuacja się powtarza. Znów słyszymy, ze wybrany numer jest nieprawidłowy. Z trudem powstrzymując się przed usunięciem wiadomości, czytamy jednak kolejny SMS:




30 dni DARMOWYCH rozmow i smsow z jedna osoba w sieci Plus, aktywuj 'Swobodny Numer' *104*50*48nr_tel# (10zl) i ciesz sie swoboda rozmow i smsow. Bezp.inf.505 - trzeba to sprawdzić. Ale nie - "niespodzianka" - kolejny numer jest nieprawidłowy.

Czyżby kryzys dotarł do infolinii i pożerał jeden IVR za drugim? Jak tak dalej pójdzie, to niebawem również po wybraniu 2601 zamiast połączenia z biurem obsługi klienta usłyszymy informację, że wybrany numer jest nieprawidłowy. I jak tu świadomie korzystać z usług operatora?

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 39
  • 0

    20.  2009-06-02 08:59:35

    2617 i 707 informują o promocjach w Twoim Profilu, pewnie zachęcają do przejścia na Twój Profil. Ja mam taryfę Nowy Simplus więc pewnie zostawili mi tylko numery informacyjne dot.promocji w Twoim Profilu...Jak jest u Was?

  • 0

    21.  2009-06-02 09:52:41

    17. RyChU - a od kiedy są to numery stacjonarne? Wewnątrz sieci operator może sobie dowolne numerki ustawiać na infolinie.

  • 0

    22. ~RyChU  2009-06-02 10:24:56  host: eps181.internetdsl.tpnet.pl

    "Od 15 lutego wszystkie czterocyfrowe numery należy poprzedzić cyfrą 1." WSZYSTKIE! Numery trzycyfrowe nie są brane pod uwagę. Dla potwierdzenia oto źródło powyższego cytatu. http://www.radio. opole.pl/index.p hp?kat=wiadomosci_wiecej&id=33382

  • 0

    23.  2009-06-02 10:32:15

    Niczego nie rozumieta:) Simplus może wprowadzać 3 i 4-cyfrowe numery informacyjne. To nie żadne numery ogólnodostepne więc żadne rozporządzenie o dodawaniu cyferki 1 przed numerem 3-cyfrowym nie rusza Simplusa;) Tu chodzi np. o nr 9191 (taxi) który należy poprzedzić cyfrą 1 (19191). Przedszkolaki rozróżnią numery ogólnodostepne od numerów informacyjnych- network specific;)

  • 0

    24. ~vari  2009-06-02 10:32:51  host: ejf56.neoplus.adsl.tpnet.pl

    do RyChU: Ale to tyczy się WSZYSTKICH numerów w sieci stacjonarnej. Czy przed 2601 też dodajesz 1 ? A jednak 2601 działa i ma prawo działać. Operatorzy co prawda nie tak do końca mogą sobie ustawiać dowolne numery ale mają swobodę tam, gdzie nie koliduje to z innymi numerami. Operatorzy komórkowi mogą sobie więcej pozwolić bo ich sieć przypomina nieco sieć ISDN w telefonii stacjonarnej i np numer warszawski (przykładowy) 226398099 nie kolidje z numerem 22 pod którym można uruchomić jakąć infolinię na przykład (ale osoągalna tylko z komórek swoich abonentów). Sieć stacjonarna opera się u nas głównie na łączach analogowych PSTN gdzie numer 22 koliduje z 226398099.

  • 0

    25. ~jojo  2009-06-02 10:50:44  host: ekj115.internetdsl.tpnet.pl

    Simplusowiec (23), pewnie tego nie wiesz ale niestety NIE JESTEŚ żadnym "guru" Simplusa, a już na pewno masz małe pojęcie o ofertach i numerach usługowych winnych sieciach. W Erze Tak Tak szczegółowe informacje zarówno o usługach, jak o promocjach znajdują się pod JEDNYM, BEZPŁATNYM numerem *9602, lub starszym (ale wciąż funkcjonującym) *9797. Nie trzeba znać kilku bezpłatnych numerów, do każdej promocji z osobna, tak jak to jest w "Twoim" z......... Simplusie. ;-)

  • 0

    26. ~  2009-06-02 11:01:36  host: dvi202.internetdsl.tpnet.pl

    a_lex Jestem w Simplusie kilka lat i rzeczywiście, chaos jest niezły. Nie za bardzo nad tym panują.

  • 0

    27.  2009-06-02 11:13:44

    Ad.25: TakTak to inna kategoria. To rozwiazanie prestiżowe w rozumieniu pewnej pani prezes:)Hehe. Ja za rozwiązania prestiżowe bez taniego internetu i rozmów na jednej karcie poprostu dziękuję:) Bawię się w Simplusa (i nie przepłacam) od 10lat;)Minuta w TakTaku ile kosztuje coś około 59gr?:)Na podwójne doładowanie nie czekam:)

  • 0

    28.  2009-06-02 11:18:19

    Powiedzcie mi co jest bezpłatnego w innych prepaidach? W Simplusie bezpłatne są: konto simplusnet z darmowym powiadamianiem sms-em o nowej poczcie, portal informacyjno-rozrywkowy wap.plus.pl, darmowa Biznes TV.

  • 0

    29. ~jojo  2009-06-02 11:21:16  host: ekj115.internetdsl.tpnet.pl

    A więc Simplusowiec albo rozmawiamy o cenniku, albo tez rozmawiamy o bezpłatnym informowaniu klienta o usługach. Zdaje się, że poruszyłeś ten drugi temat (zresztą temat newsa też dotyczy tego drugiego).

  • 0

    30.  2009-06-02 11:22:36

    Najlepszy prepaid to Simplus (dla tych którzy chcą multimedialnego telefonu z internetem i tanimi rozmowami do wszystkich (29gr/minoprócz Play).Za 21,50 zł-100 minut do wszystkich,za 43zł-200minut do wszystkich, a za 107,50zł : 500 minut do wszystkich sieci:) Nadal nie widzę abonamentu dla prywatnych który daje takie możliwości:)

  • 0

    31.  2009-06-02 11:30:08

    Mówicie: w abonamencie mamy prestiż:) bo punkty 5Plus lecą, bo nie zasilamy konta, ale nie wiemy ile co kosztuje, nie wiemy ile zapłacimy, nie weimy ile bedzie kosztował telefon przy przedłużeniu umowy... Ja program wymiany aparatów zorganizowałem sobie na allegro co 3 lata:) i święty spokój, tylko wypatrywać promocji na telepolis i spokojne życie z Simplusem. A jak coś w nim nie gra-reklamacja i dużo szumu trzeba robić:)

  • 0

    32.  2009-06-02 11:51:22

    O kurcze, przeraziłem się! Play abonament to rzeczywiście rozwiązanie prestiżowe:) W PlayAbonament 145 jest 371 minut do wszystkich sieci. W Simplusie 371 minut do wszystkich sieci w Twoim Profilu przy dużym doładowaniu kosztuje prawie 80zł, a tu 145zł. U lala. 65zł miesięcznie w plecy, 780zł w rok, po 3 latach sam sobie wymieniam aparat na wypaśny z allegro, nie patrząc na zdzierców abonamentowych.Do tego jeszcze korzystam z taniego internetu w Simplusie, którego w abonamencie Play`a niet:)

  • 0

    33. ~  2009-06-02 12:40:44  host: doo234.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @19 Ja nie miałem problemu ze znalezieniem, regulaminów, np. do loterii Orange. A smsy (jako wiadomości marketingowe można wyłączyć).

  • 0

    34.  2009-06-02 12:57:33

    Simplusowiec: do wszystkich sieci masz w Simplusie tyle minut? Wiesz, zachowujesz się bardziej progagandowo niż wszyscy operatorzy (łącznie z Play) razem wzięci...

  • 0

    35.  2009-06-02 14:02:09

    Ad34: Do wszystkich oprócz Play, do którego mogę kupić Fresha:), ale doładowanie Fresha za 150zł daje tylko 150zł na konto, a nie jak w Simplusie 180zł.I brak netu w rozsądnej cenie w całym kraju...

  • 0

    36.  2009-06-02 14:04:20

    Simplusowiec: więc pisz precyzyjniej, bo ewidentnie mijasz się z prawdą. I nie zwracałbym na to uwagi, gdybyś nie ewangelizował tutaj wszystkich z uporem maniaka.

  • 0

    37. ~ole  2009-06-02 17:52:12  host: aeii12.neoplus.adsl.tpnet.pl

    może operator sim+ chce żeby klienci sprawdzali w internecie za darmo na ich stronie powyższe pseudo "promocje" stąd takie zawracanie Wisły kijem. p.s. czasem jakaś promocyjka faktycznie im się w miarę uda ale szybko się kończy.

  • 0

    38. ~blue  2009-07-09 13:14:08  host: ivy10.internetdsl.tpnet.pl

    uwaga na zasilenia z blue.pl jesli chcesz skorzystać z promocji ograniczonej czasowo , to nie polecam teo serwisu, zasiliłem taktaka kwotą 25zł i kaska wskoczyła od ręki, potem dodałem 150zł licząc na zasilenie za 300zł, ale niestety korzystałem z strony blue.pl i k--a cisza , dostałem 150zł po 2 dniach, mimo że zapewniali mnie kilkakrotnie konsultanci, że zasilą tego samego dnia. Co dziwne gotówka na moim koncie została zablokowana od ręki. Czekam na odpowiedź drugiej reklamacji już ponad tydzień, pierwsza była w stylu " Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszam i proszę o wyrozumiałość." czyli w stylu goń się leszczu .

  • 0

    39. ~blue  2009-07-12 23:08:09  host: public38593.xdsl.centertel.pl

    reklamacji nadal nie rozpatrzyli

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-80-117.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.