Pajacyki, czyli trzymamy średnią europejską
WitekT
23 Stycznia 2011
12:51
Okazuje się, że europejscy operatorzy nie odbiegają poziomiem obsługi od naszych polskich. Pokazuje to przykład największego belgijskiego telekomu - Mobistara. Pewna grupa osób postanowiła wdrożyć w życie powiedzenie Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie. Sami zobaczcie, co z tego wyszło. ;-)
Który operator w Polsce ma najgorsze telefoniczne biuro obsługi klienta?
Orange | 22.12% | |
Plus | 8.67% | |
Era | 11.28% | |
Play | 41.23% | |
Inny | 2.86% | |
Nie mam zdania | 13.84% |
Wszystkich głosujących: 2030
Źródło tekstu: wł
0
Mila89
Poczepiam sie troche ale słowo okazuje sie jest za blisko siebie mozna by je zastapic innym slowem :)
0
ernov
Jeśli chodzi o kablówki to Multimedia nie lepsza. Psuje się net - trzy telefony nie pomogły. Raz źle zapisali zgłoszenie techniczne, drugie zgłoszenie dysfunkcji nie pomogło, trzecie już było reklamacją na samo biuro obsługi i niekompetencję konsultantów - i też problemu nie rozwiązało, bo usterki nie stwierdzono. A usterka jest i można ją udokumentować prostą diagnozą pingiem, speedtestem i innymi... Przerzuciłem się na maile, bo zbankrutuję na telefonie.
1
sebastian55s
Wystapil maly blad w tekscie, Mobistar jest drugim co do wielkosci telekomem w Belgii i nalezy do Frace Telecom (52,9%). Odpowiednikiem polskiego Orange. Pirwszym telekomem mobilnym jest PROXIMUS nalezy do Belgacom a trzecim jest BASE nlezacy do KPN.nl... U Mobistara i Base jest normalne czekac 15-30min w bok... Wlasne doswiadczenie
-3
tespos
Jestem od jakiegoś czasu w Tak Taku i jakoś nigdy nie narzekałem. Mam taryfę Tak Tak HOT z kilkoma pakietami obniżającymi koszty i podwójnymi doładowaniami. Nigdy nie narzekałem ani na zasięg, ani na poziom obsługi (jakieś reklamacje czy coś).
0
@13 - no nie, super. Co do wyników sondy, miałem już do czynienia ze wszystkimi bok-ami i moje odczucia pokrywają się z rankingiem czytelników. Więc wszystkim czytelnikom życzę: 0 problemów = 0 bok-ów.
0
verbum
@2 zgadzam się restart routera jest cudowanym rozwiązaniem jeśli chodzi o net z kablówki, ta mam od 2 lat w UPC i jestem zadowolony. A za dno uważałem Astera, który sobie wyłączał net jak mu się podobało. Ale widać jak można mieć rożne zdania odnośnie tego samego operatora.
-2
Beznadziejny żart. Faceci zabawili się kosztem Bogu ducha winnego ochroniarza, a kierownictwo CC operatora zapewne nawet nie miało świadomości, że takie zdarzenie się wydarzyło. Jak powiedziałem, beznadziejny żart.
0
Darkeners
Verbum, ja z UPC jestem zadowolony i net bardzo rzadko pada, prawie, że w ogóle, ale te momenty kiedy musiałem zadzwonić do nich były po prostu katorga :P
1
4* No , bo dzwoniac na infolinie, zazwyczaj jest sie juz po 20 restartach routera i grzebaniu w konfiguracji. Co do ankiety- to stawiam na Plusa- jak mialem u nich abonament a pozniej prepaida wlasnie ich byl dnem- wygladalo to tak samo, jak widzicie na filmie. Play jeszcze nie dzialal. W playu nigdy nie dzwonilem- bo mozna napisac przez play24- i wszystkie problemy rozwiazywali szybko. No , zeby trafic na duzy problem- trzeba miec szczescie chyba. Szkoda, ze zamiast trafiac w totka, ludzie trafiaja na konsultantow niemoty i idiotow ;)
0
widex
Raz jechałem do naprawy usterki, bo pasek zadań Windows schował się ;>.
0
maniek
Widex mój znajomy pojechał na zgłoszenie o braku synchronizacji. Wchodzi do domu klientki i widzi router bez zasilacza. Bez komentarza..
1
Plus i Play to ignoranci i dyletanci, Orange- zależy jak się trafi - czasami na fachowca, a niekiedy tak jak wyżej. Jak do tej pory wzorem dla mnie jest BOK Ery i Heyah, chociaż koszt połączeń do tych konsultantów jest najwyższy w Polsce. A to, że na zachodzie jest podobnie jak u nas, wcale nie powinno cieszyć. Podnosząc poziom obsługi w BOK, chociaż raz to my możemy być wzorem dla kogoś. I dopiero wtedy możemy być dumni.
-1
thonka
@21 chyba masz mocno nieaktualne dane. za polaczenie z BOK w erze oplata wynosi 1,51zl, w plusie oplata ta wynosi 1,97zl, play to 1zl, w orange chyba rowniez cos kolo 1,50zl. dodatkowo nie wiem jak u innych operatorow, ale w erze mozna sie starac o zwrot kosztow polaczen z BOK (jedno da sie przebolec, ale jak mamy takich polaczen z 5-6 to juz konkretne pieniadze) jezeli wynikly one z bledu operatora. znajomy pracowal kiedys w CC jednego z operatorow i wg. niego po podwyzce ceny polaczenia z BOK czas oczekiwania spadl drastycznie, a poziom zadawanych pytan przez klientow poszybowal w gore. skonczyly sie idiotyczne pytania o godzine, dzien tygodnia czy to ile ma delikwent minut do wykorzystania.
1
Co do zwrotów to czasami tak robią. Ale w TT opłata za połączenie wynosi 2.44 zł za połączenie, a w Heyah 1 zł za minutę! Zaprzeczysz?
-1
thonka
@23 nie zaprzecze, bo tak jest niemniej jednak nie uwazam, zebym pisal bzdury, bo jest to najprawdziwsza prawda wzieta z cennikow abonamentowych operatorow. a moze Ty zaprzeczysz? w prepaidach jest nastepujaco: orange 1,5zl, plus 1,97zl, era 2,44zl, play 1zl.
2
ja unikam jak diabell swieeconej wody kontaktu z czlowiekim w jakiejkolwiek firmie - to nie na mojenerwy Nawet jak piszereklamacje, to zwykle dodaje zeby do mmnie NIE dzwonili. Ktos napisal ze w Play napisanie rozwiazuje prooblem. No o gratuluje, jak wielu innnych mam dmienne zdanie. Ale tak maja wszyscy. Pamietam jak kiedys z Era nie moglem sie dogadac (bo nie chcio im sie sprawdzic prostej reczy), po skardze na BOK, ta sama osoba ponownie odpowiedziala, ze nie przyjmuja do wiadomosci problemu, a tym samym po 2 odmowach proces sie wycerpal i moge sobie isc do sadu.....
2
Janeo
CUDOWNE :-) - szczególnie, gdy automat pyta 'jeśli jesteś zadowolony z naszego kontenera-naciśnij 1", "jeśli jesteś niezadowolony z naszego kontenera?-naciśnij 2" :-D. Rewelacyjna sprawa, satyra również na skomputeryzowane biura obsługi klienta w ogóle.
1
świetny pomysł, moze by tak i u nas zrobic cos podobnego!
1
Dina
Pisałam kiedyś reklamację przez formularz zgłoszeniowy Play24. Odpowiedź dostałam w ciągu 2 tygodni, jak również zwrot na konto główne Fresha nienależnie pobranej kasy za internet (ok.39zł).
0
m2marek
"Jako rekompensatę wybrał pan darmowe wynajęcie kontenera na miesiąc. Będzie on dostarczony dzisiaj na adres..." :D