Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Pajacyki, czyli trzymamy średnią europejską

Pajacyki, czyli trzymamy średnią europejską

WitekT 23 Stycznia 2011 12:51

0 0

Polscy operatorzy często lubią porównywać się do europejskiej średniej, szczególnie jeżeli chodzi o ceny usług hurtowych i detalicznych - wtedy wspominają, że jesteśmy poniżej. Okazuje się jednak, że w kwestii poziomu obsługi klientów, szczególnie przez telefon, trzymamy dobry poziom. ;-)

Okazuje się, że europejscy operatorzy nie odbiegają poziomiem obsługi od naszych polskich. Pokazuje to przykład największego belgijskiego telekomu - Mobistara. Pewna grupa osób postanowiła wdrożyć w życie powiedzenie Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie. Sami zobaczcie, co z tego wyszło. ;-)






Który operator w Polsce ma najgorsze telefoniczne biuro obsługi klienta?

Orange
22.12%
Plus
8.67%
Era
11.28%
Play
41.23%
Inny
2.86%
Nie mam zdania
13.84%

Wszystkich głosujących: 2030



Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 29
  • 0

    10.  2011-01-23 14:36:09

    Poczepiam sie troche ale słowo okazuje sie jest za blisko siebie mozna by je zastapic innym slowem :)

  • 0

    11.  2011-01-23 16:19:01

    Jeśli chodzi o kablówki to Multimedia nie lepsza. Psuje się net - trzy telefony nie pomogły. Raz źle zapisali zgłoszenie techniczne, drugie zgłoszenie dysfunkcji nie pomogło, trzecie już było reklamacją na samo biuro obsługi i niekompetencję konsultantów - i też problemu nie rozwiązało, bo usterki nie stwierdzono. A usterka jest i można ją udokumentować prostą diagnozą pingiem, speedtestem i innymi... Przerzuciłem się na maile, bo zbankrutuję na telefonie.

  • 1

    12.  2011-01-23 16:26:18

    Wystapil maly blad w tekscie, Mobistar jest drugim co do wielkosci telekomem w Belgii i nalezy do Frace Telecom (52,9%). Odpowiednikiem polskiego Orange. Pirwszym telekomem mobilnym jest PROXIMUS nalezy do Belgacom a trzecim jest BASE nlezacy do KPN.nl... U Mobistara i Base jest normalne czekac 15-30min w bok... Wlasne doswiadczenie

  • -3

    13.  2011-01-23 17:08:01

    Jestem od jakiegoś czasu w Tak Taku i jakoś nigdy nie narzekałem. Mam taryfę Tak Tak HOT z kilkoma pakietami obniżającymi koszty i podwójnymi doładowaniami. Nigdy nie narzekałem ani na zasięg, ani na poziom obsługi (jakieś reklamacje czy coś).

  • 0

    14. ~kolox  2011-01-23 17:39:43  host: apn-77-112-61-69.dynamic.gprs.plus.pl

    @13 - no nie, super. Co do wyników sondy, miałem już do czynienia ze wszystkimi bok-ami i moje odczucia pokrywają się z rankingiem czytelników. Więc wszystkim czytelnikom życzę: 0 problemów = 0 bok-ów.

  • 0

    15.  2011-01-23 17:41:22

    @2 zgadzam się restart routera jest cudowanym rozwiązaniem jeśli chodzi o net z kablówki, ta mam od 2 lat w UPC i jestem zadowolony. A za dno uważałem Astera, który sobie wyłączał net jak mu się podobało. Ale widać jak można mieć rożne zdania odnośnie tego samego operatora.

  • -2

    16. ~gale  2011-01-23 18:09:04  host: 89-79-49-97.dynamic.chello.pl

    Beznadziejny żart. Faceci zabawili się kosztem Bogu ducha winnego ochroniarza, a kierownictwo CC operatora zapewne nawet nie miało świadomości, że takie zdarzenie się wydarzyło. Jak powiedziałem, beznadziejny żart.

  • 0

    17.  2011-01-23 18:41:13

    Verbum, ja z UPC jestem zadowolony i net bardzo rzadko pada, prawie, że w ogóle, ale te momenty kiedy musiałem zadzwonić do nich były po prostu katorga :P

  • 1

    18. ~berdys  2011-01-23 20:06:20  host: ip-94-42-39-163.multimo.pl

    4* No , bo dzwoniac na infolinie, zazwyczaj jest sie juz po 20 restartach routera i grzebaniu w konfiguracji. Co do ankiety- to stawiam na Plusa- jak mialem u nich abonament a pozniej prepaida wlasnie ich byl dnem- wygladalo to tak samo, jak widzicie na filmie. Play jeszcze nie dzialal. W playu nigdy nie dzwonilem- bo mozna napisac przez play24- i wszystkie problemy rozwiazywali szybko. No , zeby trafic na duzy problem- trzeba miec szczescie chyba. Szkoda, ze zamiast trafiac w totka, ludzie trafiaja na konsultantow niemoty i idiotow ;)

  • 0

    19.  2011-01-23 20:52:21

    Raz jechałem do naprawy usterki, bo pasek zadań Windows schował się ;>.

  • 0

    20.  2011-01-23 22:02:19

    Widex mój znajomy pojechał na zgłoszenie o braku synchronizacji. Wchodzi do domu klientki i widzi router bez zasilacza. Bez komentarza..

  • 1

    21. ~toms  2011-01-23 23:48:46  host: z09-01.opera-mini.net

    Plus i Play to ignoranci i dyletanci, Orange- zależy jak się trafi - czasami na fachowca, a niekiedy tak jak wyżej. Jak do tej pory wzorem dla mnie jest BOK Ery i Heyah, chociaż koszt połączeń do tych konsultantów jest najwyższy w Polsce. A to, że na zachodzie jest podobnie jak u nas, wcale nie powinno cieszyć. Podnosząc poziom obsługi w BOK, chociaż raz to my możemy być wzorem dla kogoś. I dopiero wtedy możemy być dumni.

  • -1

    22.  2011-01-24 02:58:21

    @21 chyba masz mocno nieaktualne dane. za polaczenie z BOK w erze oplata wynosi 1,51zl, w plusie oplata ta wynosi 1,97zl, play to 1zl, w orange chyba rowniez cos kolo 1,50zl. dodatkowo nie wiem jak u innych operatorow, ale w erze mozna sie starac o zwrot kosztow polaczen z BOK (jedno da sie przebolec, ale jak mamy takich polaczen z 5-6 to juz konkretne pieniadze) jezeli wynikly one z bledu operatora. znajomy pracowal kiedys w CC jednego z operatorow i wg. niego po podwyzce ceny polaczenia z BOK czas oczekiwania spadl drastycznie, a poziom zadawanych pytan przez klientow poszybowal w gore. skonczyly sie idiotyczne pytania o godzine, dzien tygodnia czy to ile ma delikwent minut do wykorzystania.

  • 1

    23. ~Gadasz bzdury  2011-01-24 05:03:06  host: z17-08.opera-mini.net

    Co do zwrotów to czasami tak robią. Ale w TT opłata za połączenie wynosi 2.44 zł za połączenie, a w Heyah 1 zł za minutę! Zaprzeczysz?

  • -1

    24.  2011-01-24 05:19:55

    @23 nie zaprzecze, bo tak jest niemniej jednak nie uwazam, zebym pisal bzdury, bo jest to najprawdziwsza prawda wzieta z cennikow abonamentowych operatorow. a moze Ty zaprzeczysz? w prepaidach jest nastepujaco: orange 1,5zl, plus 1,97zl, era 2,44zl, play 1zl.

  • 2

    25. ~  2011-01-24 09:07:06  host: z17-16.opera-mini.net

    ja unikam jak diabell swieeconej wody kontaktu z czlowiekim w jakiejkolwiek firmie - to nie na mojenerwy Nawet jak piszereklamacje, to zwykle dodaje zeby do mmnie NIE dzwonili. Ktos napisal ze w Play napisanie rozwiazuje prooblem. No o gratuluje, jak wielu innnych mam dmienne zdanie. Ale tak maja wszyscy. Pamietam jak kiedys z Era nie moglem sie dogadac (bo nie chcio im sie sprawdzic prostej reczy), po skardze na BOK, ta sama osoba ponownie odpowiedziala, ze nie przyjmuja do wiadomosci problemu, a tym samym po 2 odmowach proces sie wycerpal i moge sobie isc do sadu.....

  • 2

    26.  2011-01-24 10:03:53

    CUDOWNE :-) - szczególnie, gdy automat pyta 'jeśli jesteś zadowolony z naszego kontenera-naciśnij 1", "jeśli jesteś niezadowolony z naszego kontenera?-naciśnij 2" :-D. Rewelacyjna sprawa, satyra również na skomputeryzowane biura obsługi klienta w ogóle.

  • 1

    27. ~  2011-01-24 11:12:09  host: user-46-112-99-147.play-internet.pl

    świetny pomysł, moze by tak i u nas zrobic cos podobnego!

  • 1

    28.  2011-01-24 13:40:57

    Pisałam kiedyś reklamację przez formularz zgłoszeniowy Play24. Odpowiedź dostałam w ciągu 2 tygodni, jak również zwrot na konto główne Fresha nienależnie pobranej kasy za internet (ok.39zł).

  • 0

    29.  2011-01-25 17:20:05

    "Jako rekompensatę wybrał pan darmowe wynajęcie kontenera na miesiąc. Będzie on dostarczony dzisiaj na adres..." :D

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-147-237-64.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.