Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Pajacyki, czyli stacje na dopalaczach... albo technicy

Pajacyki, czyli stacje na dopalaczach... albo technicy

WitekT 9 Sierpnia 2011 11:43

0 0

Zaczyna się wyścig na prędkości. Polkomtel miażdży i deklasuje rywali. W jego sieci prędkości dochodzą w szczycie do 8 Gb/s, a technologia dostępna jest dla każdego klienta, udało ją się zarejestrować na zwykłym iPhonie.

Na forum elektroda.pl pojawił się skan billingu, w którym można zobaczyć, że klientowi udało się pobrać prawie 2,5 GB danych w ciągu 5 sekund.

plus billingm




Co ciekawe, w odpowiedzi na reklamację napisano, że wszystkie połączenia zostały zarejestrowane prawidłowo, co potwierdza pion techniczny.

plus reklamacjam

Jedno wiadomo - Polkomtel musi mocno popracować nad ofertą iPlusa, żeby użytkownik nie wykorzystywał całego limitu w ciągu kilku sekund. ;-)

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 68
  • 0

    54.  2011-08-10 13:56:23

    toms - jeśłi chodzi o reklamację - to normalne... Wiziałęm dziesiątki róznych reklamacji. Jednak, jak npisałęm, chciałbym żeby mi się takie coś zdarzyło, bo jestem na więcej niż 100% pewien, ze dostałbym w ramach rekompensaty darmowy internet (już nie mówię o setkach gigabajtów dziennie czy miesięćznie a jakiś podstawowy do przeciętnego mojego używania) na dłuższy czas. Tyle, że ja nie odpuszczam. A kpienie? Mam Ci podać jakąkolwiek inną odpowiedź reklamacyjną, nie dotyczącą telefonii? To samo - kpienie z klienta. Tyle, że nie można sobie pozwolić na kpienie z siebie. Próbujesz sobie ze mnie kpić, jedak mocno mijasz się z moim podejściem do sprawy - powtarzam - chciałbym, zeby mi się taka rzecz przydarzyła ;-)

  • 0

    55.  2011-08-10 14:02:54

    Wyobraź soonbie, że naprawdę mam gdzieś interesy mojego operatora a w szczególności, kiedy ktoś u niego próbuje mnie oszukiwać. O słuszności operatora w kontekście tego, ze cokolwiek zrobią mają rację calkowicie mijasz się z prawdą i masz całkowicie inne wyobrażenie o moim podejściu do tych spraw. Ja mam na względzie tylko i wyłacznie mój interes. Ich mnie tyle obchodzi co interes Play czy PTC albo producenta czy sprzedawcy tabletu, który właśnie zamówiłem. Wskazywanie, ze mój intyeres jest lepszy w Plusie... No chyba masz źle w głowie, jeśli uważasz, zę chwalę operatora za to ;-)

  • 0

    56.  2011-08-10 14:32:27

    toms - długo szukać... przed momentem dosłownie skończyłem spuszczać joby vectrze ;-) Dostałem powiadomienie o nowej fakturze... Zdecydowanie zawyżonej - z miesiąc temu przedłużałem ummowę z róznymi opcjami i oczywiście jakiś ignorant w lokalnym biurze gdzie podpisywałem umowę coś spieprzył a Bogu ducha winnej dziewczynie z boku w imieniu firmy się oberwało. Co mnie jednak obchodzi vectra i jej pracownicy? I nie wiem czy nie będę żądał za to rekompensaty, tak jak za to, ze jeśli oni mi liczą odsetki za zwłokę to ja mam prawo do niej z tytułu leżącej na ich koncie nadpłaty - bo od dwóch lat mam kilkadziesiąt złotych nadpłaty i nikt tam nie umie mi powiedzieć skąd się wzięła, skoro wszystkie faktury płaciłem zgodnie z kwotami na nich określonymi a jedocześnie nie chcą mi obniżyć na kolenych fakturach kwoty do zapłaty o tę nadpłatę...

  • 0

    57.  2011-08-10 14:42:59

    Więcej - jakiś czas temu kupowałem audiobooka w plusoczytelni... Wysłałęm esemesa z zamówieniem - doszedł, ale kodu nie dostałem... Pomyślałę, że coś źle poszło, bo długo na eboku nie było tej operacji. Wysałałem esemesa z innego telefonu... To samo. Wiec jednak coś musi być nie w porządku, tym bardziej, ze oba zostały ściągnięte z kont tych numerów jednak po jakimś czasie. Napisałem do operatora plusoczytelni - nie ich wina bo nie dostali pieniędzy - nie ma pieniędzy, nie ma kodu. Piszę do Plusa - my im zapłaciliśmy... Komu wierzyć? Mała awantura i jednak dało się załatwić sprawę - wskazałem numer na którym chcę to zrealizować a na ten drugi zażądałem zwrotu... Jedno i drugie mi zwróciło, Plus natomiast oprócz zwrotu na numer z którego zamówienia zrezygnowałem, oddał kwotę esemesa (30 zł czy coś koło tego) na ten drugi także, a nawet za innego esemesa premium - za 7 netto, który całkowicie innej usługi dotyczył. Tak więc wystarczy chcieć i dbać o swoje interesy. Takie życie... A ja dbam i ponieważ operator też "człowiek" - jak widać nie mam co narzekać, że czasem coś spieprzą...

  • 1

    58. ~  2011-08-10 14:43:17  host: 77-255-233-46.adsl.inetia.pl

    @56; w UPC miałem podobnie. Miałem nadpłatę więc poinformowałem, że uwzględnię to w najblizszych 2 fakturach, których nie będę opłacał. Oczywiście zgodzili się. Tylko nie przysyłali mi faktur więc wg mnie nie mogę odliczać nadpłaty od niewystawionych faktur więc wg mnie nadpłata cały czas istniała. Po 3m-cach wystawili juz fakturę, której dalej nie opłaciłem, bo dopiero od niej zacząłem potrącanie nadpłaty. Długo nie musiałem czekać na ponaglenia zapłaty i straszenie odcięciem sygnału. Po wymianie długiej korespondencji w końcu wystawili korekty faktur do faktur, których nigdy nie otrzymałem ale przynajmniej mam podstawy do odliczeń w U.S.

  • -1

    59.  2011-08-10 20:44:05

    Pogratulować ludziom,któzy pracują w pionie technicznym i reklamacyjnym. Przecież to jest logiczne,że nie da się tyle danych pobrać w przeciągu 5 sekund. to wie nawet dziecko 5 letnie...

  • 0

    60. ~User  2011-08-10 22:02:11  host: 95-178-73-10.gorzow.hypnet.pl

    I ktoś ma zonka... Otwiera rachunek a tam kilka koła za telefon... upsss

  • 1

    61.  2011-08-11 08:13:34

    To nie ma co dyskutować o ludziach z technicznego, bo jest wątpliwe by ktoś tam w ogóle do technicznego się zwracał w tej sprawie.. Tu chodzi chociażby o prostą sprawę sumy ilości transferu danych na billingu, na co nie techniczni ale księgowi powinni zwrócić uwagę, że cyferki się nie zgadzają ;-) Po raz kolejny powtórzę - szkoda, ze mi się taka rzecz nie przytrafiła ;-)

  • -3

    62.  2011-08-11 09:00:19

    wlo - wynika z Twoich wypowiedzi, że aby mieć abonament, należy: być ekspertem w prawie telekomunikacyjnym i handlowym, być mądrzejszym od całej armii ludzi, których zatrudnia operator, mieć wolę, czas i determinację w walce w nimi o swoje. To tak, jakby kupując samochód, trzeba by być mechanikiem i prawnikiem jednocześnie. A ja mam na to wszystko jedną receptę, z której na pewno nie będziesz zadowolony - prepaid ze stanem konta max 50 zł. 2,5 tysiąca mogą mi wtedy naliczyć w snach :)wlo - wynika z Twoich wypowiedzi, że aby mieć abonament, należy: być ekspertem w prawie telekomunikacyjnym i handlowym, być mądrzejszym od całej armii ludzi, których zatrudnia operator, mieć wolę, czas i determinację w walce w nimi o swoje. To tak, jakby kupując samochód, trzeba by być mechanikiem i prawnikiem jednocześnie. A ja mam na to wszystko jedną receptę, z której na pewno nie będziesz zadowolony - prepaid ze stanem konta max 50 zł. 2,5 tysiąca mogą mi wtedy naliczyć w snach :)

  • 0

    63.  2011-08-11 10:07:48

    toms - chrzanisz... Zupełnie odwracasz sens moich wypowiedzi a co gorzej - moje intencje... Jak nie mas zpojęcia co mówię i w jakim kontekście, nie komentuj moich wypowiedzi mając do mnie jakieś uprzedzenia, będzie lepiej ;-)

  • 0

    64.  2011-08-11 10:10:54

    Jesli auto nie odpala, to rzeczywiście użytkownik sobie pomyśli, że trzeba nowe kupić, bo przecież wysiłku w rodzaju - popsuło się to czy tamto nie pwinien podejmować bo nie jest mechanikiem czy elektrykiem albo elektronikiem? Przestań bo mnie rozśmieszasz... Jak komuś podeszwa od buta nowego odchodzi to idzie do sklepu i daje sobie wmówić, ze źle stopę stawia i standardowych butów nie powienin używać tylko zamawiać u szewca? Śmieszny jesteś jeśli tak sobie myślisz. Jęlsi ktoś ma problem to - skoro sam nie umie załatwić sprawy - wynajmuje specjalistę. Jak ma problem z rachunkiem telefonicznym, a nie potrafi reklamacji złożyć... śą od dego ludzie - wystarczy zapłącić ;-)

  • 0

    65.  2011-08-11 10:13:23

    Ja bym chciał, ze by mi Plus przysłał taki rachunek... Naprawdę spokojnie i bez wysiłku miałbym datrmowy internet przez dłuższy czas za tę ich "pomyłkę" ;-) No ale to ja - który uwielbiam abonamenty. Nikt nie każe mieć abonamentów - ten gość chgciał mnieć - ale o to nie maożesz mieć do mnie pretensji że [...] wziął abonament i ma problem z rachunkim ;-)

  • -2

    66.  2011-08-11 10:23:49

    A nie prościej poprzestać na prepaidzie? Nieco mniej wygodnie, ale za to jaki spokój!

  • -2

    67.  2011-08-11 10:43:16

    Właśnie przez takie historie jestem zaprzysięgłym przeciwnikiem abonamentu. Mam w życiu dosyć problemów, żeby jeszcze dodatkowo użerać się z telkomami.

  • 0

    68.  2011-08-11 13:59:54

    toms - można - tzreba było gościowi powiedzieć, ze robi błąd... czemu teraz mu to po fakcie polecasz? No Ty widzisz w tym problem, ja zaletę ;-) Użerać się nie użeram - błędy każdemu się przytrafiają (Tobie nie?) ale każdy problem da się rozwiązać, co Cię zdziwi - zawsze z korzyścią dla klienta. No chyba, że wina jest ewidentna (jak w przypadku mojego kolegi, który kupił córce smartfona a ta pierwsze co zrobiła to zaktualizowała firmware przez... wap ;-)), no to oczywiście nie ma o czym mówić.

  • 0

    69.  2011-08-11 15:40:54

    Żeby nie było, oto co znalazłem przed chwilą: http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,10094748,Nabici_w _smartfony.html

  • 0

    70.  2011-08-11 15:59:38

    #69 Moze oprocz propozycji pakietu danych warto by bylo do kazdego smartfona dodawac info na temat wspomnianych niebezpieczenstw lub nawet stosowny akapit w umowie? Tylko, ze wiekszosc dzi nie czytuje ani instrukcji, ani umow..

  • 0

    71.  2011-08-12 10:25:47

    Wcale mnie to nie dziwi, nie szkoda mi też ludzi, którzy pierwsze co robią - zamiast czytać instrukcję, umowę itd. - włączają telefon i patrzą co ładnego mogę mieć na tapecie ;-)

  • 0

    72. ~  2011-08-14 10:27:23  host: t14-12.opera-mini.net

    Witek 9,15 dlaczego w wiadomościach piszecie raz polkomtela a innym razem polkomtelu a w komentarzach jak teraz i to praktycznie zawsze piszesz polkomtela? Nie kumam tego systemu.

  • 0

    73. ~  2011-08-14 10:30:15  host: t14-12.opera-mini.net

    Choć drugiej strony może to jest kompromis a ja niepotrzebnie szukam dziury w całym:-)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-156-90-21.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.