Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Pajacyki, czyli Lebiedź znów będzie miał przechlapane

Pajacyki, czyli Lebiedź znów będzie miał przechlapane

WitekT 20 Maja 2008 12:16

0 0
Pamiętacie słynnego "Pana Lebiedzia" z poznańskiej Telekomunikacji Polskiej i jego nagranie na poczcie głosowej? Jak donosi telekomunikacyjny.blox.pl, po ponad 4 latach historia będzie miała ciąg dalszy. ;-)

Nagrywającym się był Lech Czaban, zdenerwowany abonent TP. W weekendowej prasie wielkopolskiej zamieścił ostatnio ogłoszenie, w którym poszukuje świadków umieszczenia tej rozmowy w Internecie. Ciekawe, czy tym razem też zamierza komuś sp**lić święta. ;-)

Skan ogłoszenia można zobaczyć na blogu telekomunikacyjny.blox.pl, a słynną wiadomość można odsłuchać m.in. na tej stronie.


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 13
  • 0

    1. ~Twix  2008-05-20 12:50:46  host: 87-205-52-170.adsl.inetia.pl

    Do tej pory trzymam to u siebie!! Powinno sie to srac hymnem solkidnosci TP! :)

  • 0

    2. ~tolep  2008-05-20 12:58:31  host: hol118.internetdsl.tpnet.pl

    Nieprawda. To nowy hymn Orange Freedom.

  • 0

    3.  2008-05-20 13:36:54

    A mi ten pan i jego monolog przypominały wkur..zdenerwowanego Adasia Miałczyńskiego z Dnia Świra. Człowiekowi puszczą nerwy to mówi całą prawdę. :)

  • 0

    4.  2008-05-20 13:40:22

    Nie no, klasyk. Dzień Świra tymbardziej :)

  • 0

    5. ~Longman  2008-05-20 13:44:08  host: adde174.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja wiem, że to zabrzmi pretensjonalnie, ale jeśli to oparte na fakcie (a tak mniemam, że jest!) to w pełni solidaryzuję się z panem Czabanem. Przyznam, że ochrona konsumenta w Polsce po prostu leży i kwiczy czego kilkukrotnie niestety doświadczyłem, a pracownicy firm czy instytucji potrafią łgać w żywe oczy wiedząc, że absolutnie nic im z tego powodu nie grozi. I wtedy wcale nie jest do śmiechu.

  • 0

    6. ~Ares  2008-05-20 14:12:47  host: nat-212-182-91-209.neospot.pl

    Ale jakich świadków on szuka?? Nie za bardzo to rozumiem.

  • 0

    7. ~staryt  2008-05-20 14:24:49  host: acsd158.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Longman: owszem, przegiecie z udostepnieniem tego, ale zwroc uwage, co ten czlowiek tam nagadal. Ja bym mu sprawe sadowa zrobil, zeby poniosl konsekwencje takich slow. A gdybym pracowal u operatora to bym takiemu klientowi kazal spadac na drzewo oficjalnym pismem o tresci "takich klientow nie chcemy miec"

  • 0

    8.  2008-05-20 14:31:59

    @7: no co takiego nagral?? widac ze to nie jakis menel dla ktorego to normalny jezyk tylko zwykly czlowiek ktory dzialal w desperacji bo normalnie nie udalo mu sie zalatwic prostej sprawy...

  • 0

    9. ~  2008-05-20 14:36:28  host: gn42.internetdsl.tpnet.pl

    Gość albo udaje, albo kompletnie nie potrafi nawet przeklinać, zresztą jego zformułowania nie tylko są denne, ale nawet poniżej dna. Jeśli kogoś to śmieszy, to chyba też nie potrafi sklecić zdania porządnie i ratuje sie takimi "przyśpiewkami" a brzmi to, moim zdaniem, fatalnie i świadczy o tym, że ktoś nie ma kompletnie nic do powiedzenia. Z czego tu się śmiać?

  • 0

    10. ~:))  2008-05-20 14:45:47  host: chello089078221110.chello.pl

    no ja to sobie mogę bardzo dobrze wyobrazić, że człowieka ponosi, gdy ma się do czynienia z debilami - a zwykle takimi są ci z obsługi - co to było TPSA? Ale to żadna różnica - z każdą firmą rozmawia się jakby przebywało się w światach równoległych - PRAWDA jest taka, że mają wszystkich głęboko gdzieś - interesują się tylko gdy trzeba podpisac umowę :)))

  • 0

    11. ~Longman  2008-05-20 15:06:12  host: adde174.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @staryt, nie do końca mogę się zgodzić, bo ważny jest łańcuch przyczynowo-skutkowy, a zwróć uwagę, że z monologu wynika to najpierw TP SA nie dopełniło swojej części umowy, więc to ta firma jest winna całej sytuacji. Przyznam, że ja miałem podobne przeboje z bankiem BPH który przesyłał mi do zapłaty wyciągi za prowadzenie konta które zostało wcześniej zamknięte (dwa lata wcześniej!) i robił to blisko rok, za co groził mi wpis do BIKu (sic! mimo że de facto to ja byłem wierzycielem, a bank dłużnikiem wyłudzającym nienależne mu pieniądze). "Najzabawniejsze" było to, że arbiter bankowy dawał mi "przyjacielskie rady" abym płacił, bo inaczej a) wpiszą mnie do BIKu b) moje odwołanie nie zostanie rozpatrzone, bo warunkiem jest uregulowanie płatności. Koniec końców okazało się, że pomogła dopiero radiowa interwencja redaktora Weissa. A gdyby go nie było? Pewnie musiałbym płacić do dziś, mimo dokumentu o zamknięciu mojego konta.

  • 0

    12.  2008-05-20 18:07:20

    #11: miałem podobną sprawę z bankiem Millenium ale szczęśliwie uporali się z zamknięciem rachunku w 5 miesięcy. A swoją drogą rozumiem człowieka, że się zdenerwował.

  • 0

    13. ~09.09.2009  2008-05-20 23:32:01  host: eng88.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Cisza natomiast odnośnie niezadowolonego abonenta Tele2, pamiętacie może tego prostaka? Do dziś na wspomnienie tego śmiać mi się chce; mimo wszystko. "Ja pracuję w takiej firmie, że choćbym miał stanąć w poprzek to muszę sprawę załatwić" :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-161-249-135.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.