Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Pajacyki, czyli jakość obsługi klienta według Virgin Mobile

Pajacyki, czyli jakość obsługi klienta według Virgin Mobile

LuiN 30 Sierpnia 2012 12:33

0 0
Virgin Mobile ogłosił wielkie plany zdobywania polskiego rynku telefonii komórkowej. Tajną bronią sieci ma być jakość obsługi klienta. Z realizacją hasła customer champion są póki co drobne problemy...

Do serwisu Wykop.pl trafił zapis korespondencji pomiędzy klientem oczekującym na swój upragniony, obsługiwany prestiżowo starter Virgin Mobile a biurem obsługi klienta sieci.

virgin mobile standard obslugim

Jak się okazuje, biuro ma już przygotowaną profesjonalną nomenklaturę do określania klientów. Uprzejmy Pan Marek określony został cieciem, aż strach myśleć jaką metkę otrzymałby w wersji nieuprzejmej.




Źródło tekstu: Wykop.pl     

Dodaj do:

Tagi: pajacyki

w sumie: 66
  • -1

    58. ~  2012-08-31 12:45:43  host: a3-me.krak.tke.pl

    @40, V nie ma pakietu smsowego na miarę Heyah, więc w tej dziedzinie się nie popisał. @56 do takiej liczby może dobije, ale to bardziej z ciekawości - jak się przekalkuluje to wcale V nie taki najnaj.

  • 0

    59.  2012-08-31 19:09:35

    A skąd te statystyki?

  • 1

    60. ~  2012-08-31 19:17:37  host: z47-12.opera-mini.net

    Virgin wszedł dopiero do Polski, więc nie wszystko działa jeszcze jak należy. Jeżeli komuś zależy na jednej taniej stawce za połączenie do różnych sieci w Polsce, to Virgin jest dla niego. A dla osób, które lubią różne pakiety minut czy sms-ów polecam inne sieci. Zresztą Virgin dzięki bonusowi przy doładowaniach będzie miał jeszcze tańsze połączenia i sms-y

  • -1

    61. ~  2012-08-31 21:32:57  host: chb217.neoplus.adsl.tpnet.pl

    60 - jak zaczynają od takiej amatorki, to nie rokuje dobrze na przyszłość.

  • -2

    62. ~Przemek  2012-09-01 13:42:53  host: user-31-175-107-84.play-internet.pl

    Totalna amatorka... Pakiet "darmowy internet do końca roku" zgodnie z regulaminem powinien być aktywowany w ciągu 24h a w moim przypadku muszę czekać na aktywację od piątku rano do poniedziałku (rozmowa z infolinią). Ktoś ręcznie aktywuje tylko w dni robocze... System automatycznie przydzielił mi zero bajtów ważne na dwa dni, powinno być 250 MB na 30 dni. :)

  • 1

    63. ~  2012-09-05 11:05:58  host: 095160002055.lomza.vectranet.pl

    Nie miałem tego problemu, pakiet mi włączyli gdzieś po pół godzinie od zalogowania

  • 1

    64. ~zniesmaczony brakiem stylu  2012-09-05 16:10:57  host: 77-255-52-141.adsl.inetia.pl

    Z realizacją hasła customer champion są póki co drobne problemy... OCZYWIŚCIE, bo co to za bluzgi te kastomer szampią?! w języku polskim nie dają rady, bo ryba z frytkami w głowach im zalega.

  • -1

    65. ~xxx  2012-09-05 18:31:59  host: 62.152.148.18.dsl.dynamic.t-mobile.pl

    Widzicie klienci? Tak się zawsze na forum spuszczacie, porównujecie i podniecacie nowymi ofertami a dla operatora i tak będziecie tylko małym cieciem. hehe

  • -1

    66. ~  2012-09-05 19:46:14  host: 095160002055.lomza.vectranet.pl

    trolle???

  • 1

    67. ~  2012-09-06 11:33:31  host: dvm207.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @65 prawda, jesteśmy małymi trybikami generującymi im kasę!

  • 1

    68. ~zyggi  2012-09-06 13:57:00  host: 178-36-73-48.adsl.inetia.pl

    ale o co chodzi? przeciez ostatnio nawet na topie jest piosenka o cieciach CIE CIE CIE RE CIE czy jakos tak leci ;) pelen wypas hehhehe

  • 1

    69. ~nie obrazam sie  2012-09-06 14:24:14  host: jux154.internetdsl.tpnet.pl

    Kiedys "doradca biznesowy" Polkomtela odpisal mi tak: "Krzys prze¶lij mu to dzi¶ lub jutro albo cos odpisz bo truje dupe jak zwykle:) Mail byl skierowany do innego pracownika, do mnie trafil zapewne przez przypadek.

  • -1

    70. ~johnny2010  2012-09-06 22:26:47  host: 159-205-238-186.adsl.inetia.pl

    Jakie ceny takie nazwy klientów. Nie ma darmowych obiadów :). Mało płacisz, mało płacą pracownikowi. Czy to nie jest uczciwe?

  • 1

    71. ~  2012-09-07 09:18:51  host: absn226.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ten który go wyzwał powinien mieć świadomość, że korespondencja mailowa idzie dalej i że klient ją przeczyta. Druga sprawa że nie zna człowieka a wyzywa. Chamstwo i to powinno być karane.

  • 0

    72. ~kaziu  2012-09-08 15:54:52  host: ip-37-209-139-195.free.aero2.net.pl

    Jak ktoś pisze "miną" zamiast "minął" to może być uznany przez kogoś za ciecia.

  • 0

    73. ~  2012-09-08 17:27:05  host: z60-11.opera-mini.net

    72 E tam, przesadzasz. Gdyby było "minoł" to bym się jeszcze zgodził...

  • 0

    75. ~Neoo  2012-09-09 03:31:38  host: pub-195-222-100-254.welnowiec.net

    a czego się spodziewacie po ludziach zarabiających w najlepszym razie 9 zł na umowach miesięcznych o prace. Opy mają mnóstwo kasy i tylko wymyślają idiotyczne kampanie za miliony a taki konsultant bluzgany przez klientów myśli tylko kiedy przerwa i kiedy koniec pracy. Gdyby płacili średnią krajową to uwierzcie każdy problem klienta byłby 4 razy lepiej i szybciej naprawiany

  • 0

    76. ~szafran  2012-10-20 14:02:55  host: user36-166.satfilm.net.pl

    Nazwa tej sieci jest bardzo nietrafna bo kto zna doskonale angielski to wie co znaczy virgin!

  • 0

    77. ~ja  2012-12-05 12:34:13  host: 195-238-167-60.luksus.net.pl

    hello może i z GB operator ale czy to ma znaczenie ? jedynie Plus zostaje i niewiadoczmo czy też się nie sprzeda, ceny ma dobre i to jest najważniejsze

  • 0

    78. ~zoil  2012-12-14 15:11:20  host: cpc2-maid1-0-0-cust1927.basl.cable.virginmedia.com

    a ja mam hosta z virgin

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-27-162.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.