Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Pajacyki, czyli iPad 2 vs. rozdrabniacz kuchenny

Pajacyki, czyli iPad 2 vs. rozdrabniacz kuchenny

LuiN 17 Marca 2011 09:51

0 0

Czekali na to wszyscy fani mielonego jabłka. iPad 2 trafił wreszcie do blendera marki Blendtec, czyli tam, gdzie jego miejsce - skwitują złośliwi:-)



Apple uzbroił swojego iPada w tajemniczą funkcję, która sprawia, że jest on w teorii odporny na blendery Blendtec. Modlitewnik 2.0, jak określany jest w slangu miłośników produktów Apple'a iPad 2, zwyczajnie nie mieści się w blenderze.




Blendtec zdążył jednak złamać to zabezpieczenie... dosłownie. Uwaga dla wyznawców nadgryzionego jabłka - poniższy film zawiera sceny drastyczne, określane często mianem jabłkowego świętokradztwa - oglądać tylko za zgodą rodziców:-)



Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 14
  • -1

    1. ~Miki  2011-03-17 10:06:38  host: 173.234.62.234.rdns.ubiquityservers.com

    Ale glupoty....

  • 1

    2.  2011-03-17 10:11:59

    Dziwnie to wygląda, jak blendują sprzęt... w sensie jak się rozkłada. Ale ten filmik to przykład, że amerykanie cierpią na zbyt duże marnotractwo...

  • 3

    3. ~ciociadobrarada  2011-03-17 10:25:39  host: dynamic-62-87-248-14.ssp.dialog.net.pl

    ad 1&2 - :facepalm:, zero pojęcia o efektywnym (jak i efektownym) marketingu

  • 2

    4.  2011-03-17 11:05:32

    @3 dokladnie ;) To nie sa zmarnowane pieniadze, wrecz przeciwnie. Czyz moze byc lepsza reklama niz pobicie hitu rynkowego?? to dziala na wyobraznie a marka zostaje zapamietana... Blendtec - the real iPhone killer :D hehe

  • 1

    5.  2011-03-17 11:09:26

    Tak, działa tak na wyobraźnie, że na necie można znaleźć pełno filmików od dzieciaków, którzy chcą zaistnieć w sieci niszcząc iPada czy iPhona...

  • 1

    7.  2011-03-17 11:16:20

    @5 zabawy dzieciakow, ktore dostaja za duze kieszonkowe - nie sadze, zeby taka reklama Blendtec miala na to wplyw, zdecydowanie wiekszy wplyw moze miec haslo jobs'a, ze ipad jest nie do zniszczenia.

  • 2

    8.  2011-03-17 11:27:46

    No cóż. Głupota nie boli :) bo gdyby bolała producenci środków przeciwbólowych w Stanach nie nadążyliby z produkcją :)

  • 1

    9.  2011-03-17 14:07:43

    Pierwszy iPad w programie "Will it blend" też był łamany w pół i nikt się tym nie podniecał. Ogólnie kampania na plus. A blender wymiata;)

  • 0

    10. ~jhg  2011-03-17 20:16:14  host: user-46-112-244-77.play-internet.pl

    I tylko trochę pyłu tego zostało? Drogi pył. ;)

  • 0

    11. ~Gazo  2011-03-17 20:55:39  host: 5e0bf5f3.bb.sky.com

    Jak dla mnie jest zarówno świetna reklama blendera jak iPhona/iPada... Takie filmiki przez swoją popularność w sieci reklamują zarówno produkt niszczony jak i produkt który niszczy. Dla mnie to fajny pokaz marketingu :) Tekst na końcu "It's Bill..." Pierwsze skojarzenie Bill Gates :>

  • 0

    12.  2011-03-18 12:17:04

    @2i5 można też znaleźć twórców neologizmów typu: "marnotractwo", prawda? Pomijając medyków, którzy kwalifikują to jako chorobę, twierdząc, że można na to coś cierpieć :D Są też tacy, co nie lubią mieszkańców USA do tego stopnia, że piszą o nich "amerykanie" natomiast trochę ich języka transplantują do polszczyzny mówiąc o "blendowaniu". Większym problemem jest permanentne używanie takiej dziwnomowy, niż rozbicie jakiegoś telefonu czy tabletu przez dzieciaka na filmiku w internecie. Poza tym reklama, jak to reklama ma dotrzeć do potencjalnego klienta i w tym przypadku dotarła, prawda?

  • 0

    13. ~nienawidzącyipadów  2011-03-18 14:15:08  host: abfu221.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Chociaż jeden trafił w dobre ręce:-)

  • 0

    14. ~  2011-03-18 18:54:48  host: ip-89-174-123-12.multimo.pl

    12. "Internet" piszemy wielką literą.

  • 0

    15. ~  2011-03-18 19:54:40  host: 77-253-245-149.adsl.inetia.pl

    http://chomikuj.pl/ShowVideo.aspx?id=43077816

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-22-61-134.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy zmieniasz okresowo hasła?

Najpopularniejsze hasła w 2016 roku wg Keeper Security

 

Zobacz wynik | Opinie (0)

Archiwum Ankiet