Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Pajacyki, czyli dbanie Polkomtela o dobre samopoczucie klientów

Pajacyki, czyli dbanie Polkomtela o dobre samopoczucie klientów

WitekT 8 Maja 2007 15:31

0 0

Znów trafiły do nas porównania dla sprzedawców i znów z Plusa - tym razem dotyczące nowych Taryf Kubali. Nie będziemy już powtarzać niektórych nonsensownych i naciąganych argumentów, które są podobne do poprzednio przez nas prezentowanych. Naszą uwagę zwróciła jednak jedna z pozycji FAQ dla sprzedawców...

Pytanie: Dlaczego w pakiecie SMS jest tylko 200 sztuk za 5 zł, podczas gdy w Simplusie i Mixplusie jest 500 SMS za tą samą opłatą?




Odpowiedź: Klienci abonamentowi są inną grupą docelową - preferowaną formą kontaktu jest połączenie niż SMS. Niewykorzystane pakiety na rachunku powodują poczucie straty.

Gratulujemy argumentacji! ;-)

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 23
  • 0

    4. ~ptok  2007-05-08 15:46:11  host: chello089079039079.chello.pl

    Klient abonamentowy jest "esemesujący inaczej".

  • 0

    5.  2007-05-08 15:55:55

    Odpowiedź tak samo niekompetentna jak obsługa w Play :P:P

  • 0

    6.  2007-05-08 15:55:56

    Ciekawe ile nad tym myśleli. Takich głupot dawno nie czytałem.

  • 0

    7.  2007-05-08 16:09:01

    Dostaniesz mniej za te same pieniądze żebyś miał pewność że nic się nie zmarnuje. No bo nie ma nic gorszego niż poczucie straty. Takie coś potrafi człowiekowi odebrać ochotę do życia, doprowadzić do depresji i prób samobójczych! - Tak powinni uargumentować. Ja się zgadzam z Plusem i Kubalą. Dziękujemy że on Nas klientów tak dbacie ;-)

  • 0

    8.  2007-05-08 16:12:11

    "poczucie straty" mnie sie to kojarzy z kabaretem Mumio - trzeba powolac jakas komisje, najlepiej sejmowa i dotrzec do sedna sprawy odkryc wszlekie powiazania i ukladu - zapewne wyjdzie na jaw ze Mumio opracowuje rowniez materialy dla sprzedawcw

  • 0

    9.  2007-05-08 16:12:54

    dobre

  • 0

    10.  2007-05-08 16:25:15

    "Klienci abonamentowi są inną grupą docelową" - to już się nie mówi "target" ;-)? "preferowaną formą kontaktu jest połączenie niż SMS" - to jest dosłowny cytat? Ja, choć niehumanista, napisałbym/powiedziałbym "bardziej niż SMS preferowaną formą kontaktu jest połączenie głosowe" czy cóś w ten deseń ;-). Na "poczucie straty" dobrym rozwiązaniem są abonamenty w postaci pakietów "kwotowych" :-). Poza tym czuję się zdeka rozczarowany - nie dość, że nie ma targetu, to jeszcze ani słowa o benefitach :-P? b_smietana - może obsługa Play też roamuje w Plusie :-P?

  • 0

    11.  2007-05-08 16:35:45

    Przemolog: cytat dosłowny, poprawiłem tylko jeden przecinek, bo mnie mocno raził. ;)

  • 0

    12. ~Taktakowiec  2007-05-08 16:47:12  host: gdm94.internetdsl.tpnet.pl

    Do WitetkT - Pisanie smsów poza abonamentem wywołuje poczucie straty!!!

  • 0

    13. ~  2007-05-08 17:07:24  host: inet20908na-2.eranet.pl

    brawo Witek,dzięki że "wyczaiłeś" to dla nas,naprawdę dobre.

  • 0

    14.  2007-05-08 18:03:12

    Głupi dopisek. Samo wytłumaczenie, że abonament jest kierowany do klientów głównie dzwoniących jest wystarczającym argumentem. Śmiesznie to jednak brzmi, bo lepiej mniej dać niż więcej za tyle samo. Przecież to powinien być problem klienta czy to wykorzysta czy nie. Klient ma świadomość co sobie aktywuje i czy mu się opłaca. Nawet jeśli nie wykorzysta wszystkiego, to moim zdaniem ma poczucie tego, że dostaje dużo, a czy to maksymalnie wykorzysta nie ważne. Liczy się komfort oraz poczucie, że w innej sieci tyle bym nie dostał w tej cenie.

  • 0

    15.  2007-05-08 18:06:57

    A swoją drogą nie dadzą niskich cen podstawowych, bo klienci, którzy nie wiedzą nic o pakietach oraz Ci, którym mało SMSów wysyłają generowali by małe przychody. Po to jest pakiet, aby od razu zapłacić większą sumę i niech się klient martwi, masz możliwość mieć taniej, ale zapłać więcej.

  • 0

    16. ~  2007-05-08 18:20:58  host: 87-205-214-111.adsl.inetia.pl

    Nieźle zagięli tym poczuciem straty. Zapewne poczucie straty wpisuje się tematycznie uczucie taniości. Ciekawe, że mam przeczucie nicości w Plusie, Chyba słabo opłacają ludzi od marketingu.

  • 0

    17.  2007-05-08 18:25:16

    MUMIO rządzi. Jak to już ktoś wspomniał, nie tylko są w reklamach (wg. mnie mega denne), ale także dali im pole do popisu odnośnie materiałów dla konsultantów. A nazwa tych taryf to już kompletna porażka...

  • 0

    18. ~noname  2007-05-08 18:56:02  host: eer51.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Od dawna wiadomo, że klientów ma się za idiotów i tak też się ich traktuje. Notabene sami się o to proszą więc dostają to czego oczekują :)

  • 0

    19.  2007-05-08 19:11:01

    dobrze ze nie pracuje w plusie, nie dalbym rady takie kity wciskac, rylbym ze smiechu na mysl wypowiedzenia tego :D

  • 0

    20.  2007-05-08 19:13:59

    tak sobie teraz pomyslalem ze plus chyba z dnia na dzien ma coraz wieksze " poczucie nie wyr**nia kolejnego klienta" poniewaz juz uciekl do inneeeego operatora :)

  • 0

    21. ~  2007-05-08 20:19:50  host: 65.110.6.43

    A niesłusznie. Bo klient esemesujący jest mniej awanturujący się.

  • 0

    22. ~jojo  2007-05-08 20:55:17  host: ekj116.internetdsl.tpnet.pl

    "Nawet jeśli nie wykorzysta wszystkiego, to moim zdaniem ma poczucie tego, że dostaje dużo, a czy to maksymalnie wykorzysta nie ważne. Liczy się komfort oraz poczucie, że w innej sieci tyle bym nie dostał w tej cenie." - Naprwadę "botyt"??? Daj spokój. ;-)

  • 0

    23.  2007-05-09 00:18:18

    jojo: Widzę to po swoich znajomych. Wiele osób kupuje pakiety w POPie nawet jeśli wykorzystują tylko 100 SMSów na miesiąc. Po prostu to im się opłaca bo wyjdzie SMS w sieci po 6 gr, a nie po stawce podstawowej 20 gr. Zawsze to taniej. Płacą 6 zł i mają spokój na miesiąc nie martwiąc się ile zapłacą. Jeśli ktoś ma dyskomfort w związku z przepadaniem minut i SMSów, to niech nie korzysta z takich pakietów (ale będzie przepłacał), albo niech nie bierze wysokich abonamentów by sobie kupić super mega telefon za jedyne 1 zł skoro nie potrafi wykorzystać minut i SMSów wliczonych w abonament (też będzie płacił za to z czego nie skorzystał w pełni).

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-238-172.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.