Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Pajacyki, czyli co można zrobić w promocji

Pajacyki, czyli co można zrobić w promocji

WitekT 29 Października 2007 13:34

0 0
Mieliśmy już różne, ciekawe promocje na naszym rynku. Jedną z nich była promocja dotycząca obniżenia opłaty za przeniesienie numeru z Plusa. Nie ma to jak promować odchodzenie z własnej sieci. Teraz Centertel wprowadził niesamowitą ofertę, która polega na… no właśnie, zobaczcie sami. ;-)

Centertel postanowił zaoferować w promocji… podział konta abonenckiego, za zaledwie 50 zł od karty SIM. Spieszcie się i korzystajcie, bo w każdym momencie może zostać odwołana! ;-)

Zobacz: regulamin usługi promocyjnej Podział konta (plik PDF; 75 kB) .



Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 70
  • 0

    51.  2007-10-30 09:43:51

    Aster: a teraz pytanie - czy zmiana cennika jest zmianą umowy? :)

  • 0

    52.  2007-10-30 09:44:27

    marnet: wszystko obraca się wokół dwóch terminów - zmiana i uzupełnienie. ;)

  • 0

    53. ~marnet  2007-10-30 09:51:09  host: ano34.internetdsl.tpnet.pl

    #52. Właśnie! Centertel zaoferował w promocji podział konta abonenckiego, co pozwala mu pobierać 50 zł za taką czynność. Gdyby wpisał tą opłatę do cennika, byłaby to jak najbardziej zmiana cennika! (bo wcześniej taka czynność była wykonywana bezpłatnie, mimo że nie było jej w cenniku). Mamy teraz ciekawą sytuację... Co będzie jeśli klient nie będzie chciał skorzystać z promocji i zażąda wykonania tej czynności bez promocji ;)

  • 0

    54.  2007-10-30 09:55:05

    marnet: a skąd wiesz, że miałeś darmowy podział konta? Gdzie masz taką usługę zdefiniowaną? ;)

  • 0

    55. ~marnet  2007-10-30 10:00:48  host: ano34.internetdsl.tpnet.pl

    #54. Łatwo to udowodnić, bo wielu klientów biznesowych często prosi od dokonanie takiej czynności. Klient musi po prostu pokazać, że wcześniej wykonano taką usługę bezpłatnie (u niego na kontach lub innej osoby/firmy). Miałem taką sprawę z Polkomtelem (opłata za połączenie z konsultantem, operator wpisał ją do cennika).

  • 0

    56.  2007-10-30 10:04:38

    marnet: hym... Z tym Polkomtelem to pamiętam, bo samo połaczenie z 2601 było bezpłatne, ale tu chodzi o połączenie z konsultantem. I jak to się skończyło?

  • 0

    57. ~marnet  2007-10-30 10:09:27  host: ano34.internetdsl.tpnet.pl

    Skończyło się tym, że każdy został przy swoim. Sprawa nie trafiła do sądu. Operator twierdził, że należy mu się kara umowna. Jednak znając moje argumenty (pisma od URTiP, UOKiK, Powiatowego Rzecznika Konsumentów, Federacji Konsumentów) nie dochodził swoich domniemanych strat.

  • 0

    58.  2007-10-30 10:14:54

    marnet: a co z wpisaniem na operatorską listę dłużników?

  • 0

    59. ~marnet  2007-10-30 10:26:14  host: ano34.internetdsl.tpnet.pl

    Nie wiem, operator nie informował mnie o tym, więc jeśli mnie wpisał to tylko na taką polkomtelową, bo wyraźnie przestrzegałem go przed nieuprawnionym umieszczaniem danych w innych bazach. Teraz jestem w prepaidzie :)

  • 0

    60.  2007-10-30 10:32:57

    ~berdys - nie przesadzaj... oprócz zasięgu na trasach poiędzy miastami, obsługa była OK! ;-)

  • 0

    61.  2007-10-30 10:35:37

    ~marnet - jeśli już się tak o prawo opieracie, to zwróć uwagę, zę wcześniej nie było takiej usługi... jesłi nawet była świadczona nieformalnie, to nie znaczy, ze była ;-)

  • 0

    62.  2007-10-30 10:36:25

    Witku na ten problem trzeba spojrzeć od takiej strony, że operator może takimi promocjami Bóg wie co wprowadzać do cennika (bez wprowadzania do cennika). Skąd wiesz, że następnym krokiem Centertela nie będzie pobieranie opłat za głupi wyraz twarzy podczas videorozmowy ;-). Przeciez nie było tego w cenniku, a ludzi z głupim wyrazem nie brakuje... :-D

  • 0

    63.  2007-10-30 10:37:46

    ~Aster - to normalne. Ale szkoda, że nie zacytowałeś "okolicznych" przepisów dotyczących umów - kiedy, na jakich warunkach, z jakimi zastrzeżeniami itd. można ją wypowiedzieć ;-)

  • 0

    64.  2007-10-30 10:41:00

    hainasz - no właśnie - vide Era ze swoim promocyjnym "komfortowym" cennikiem ;-)

  • 0

    65.  2007-10-30 10:45:59

    Co do rzekomej podwyżki cen... Nie zgadzam się - mimo, że prywatnie też tak to odbieram - jest to wprowadzenie usługi (o ile by ją wprowadzili) powodująca podwyżkę cen... Ale! Co mówi ustawa - Prawo telekomunikacyjne? Nie mówi o podwyżkach jako takich. Mówi wyraźnie o podwyższaniu cen usług telekomunikacyjcnych! Biorąc pod uwagę zapis wcześniejszy (ze "słowniczka" ustawy), usługą telekomunikacyjną na pewno nie jest przenoszenie numerów z konta na konto ;-)

  • 0

    66.  2007-10-30 10:52:39

    Tak naprawdę normalna firma powinna wystrzegać się takich idiotyzmów bo takie coś mocno szkodzi wizerunkowi firmy. Marzy mi się żeby w dzisiejszych faktach o tym usłyszeć i wtedy to Centertel udławiłby się tymi 50-kami. Tak mi w głowie świta, że wtedy można by to potraktować jako działanie na szkodę spółki ;-P Jakby to Anusiak powiedział "Ja pierdacze!"

  • 0

    67. ~DejwiD  2007-10-30 16:04:28  host: public-gprs16577.centertel.pl

    *marnet. a jaka sluchawke wycyganiles za free?? :)

  • 0

    68. ~tf  2007-11-01 15:09:12  host: chello089077069075.chello.pl

    o jaciepierdolen 50zl...

  • 0

    69. ~citizen  2007-11-05 08:09:20  host: host-81-190-243-194.malbork.mm.pl

    Od 10 maja 2007... Przenosiłem aktywne konto mix do konta z abonamentem bezpłatnie na początku czerwca - bezpłatnie, ale może dlatego że PTK samo zawiniło. Weryfikacja przy zakupie on-line, a i tak utworzyli nowe konto.

  • 0

    70. ~France telecom naciągacze ;/  2007-11-08 13:50:04  host: dhcp6-225.eastwest.com.pl

    W ofercie Plusa takie rzeczy są za darmo. Oferta Orange PL jest żenująca pod każdym względem.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-197-86.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.