Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Pajacyki, czyli ciężkie jest życie konsultanta telefonicznego

Pajacyki, czyli ciężkie jest życie konsultanta telefonicznego

LuiN 15 Grudnia 2011 08:39

0 0
Kabaret Smile przygotował bardzo zabawny skecz na temat pracy konsultanta telefonicznego TP.

Choć skecz wydaje się jedynie wybujałą fantazją autorów, to jednak podobne sytuacje nikogo na infoliniach nie dziwią. Miłego oglądania:

Zobacz: inne filmy z kategorii Śmieszne





Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 18
  • -1

    1.  2011-12-15 09:14:58

    Konsultant CallCenter to jedno. Ale to co wyprawiają przedstawiciele handlowi krążący po domach to woła o pomstę do nieba! Oni dopiero kit wciskają bo rozmowy nie są nagrywane.

  • -1

    2.  2011-12-15 09:36:37

    Ja mam metodę na konsultantów (TP i Netia) - jak mam sprawę problemową dzwonię 2-3 razy pod rząd z ta samą sprawą. Na podstawie średniej oceniam jaki jest stan faktyczny. Niestety często 3 razy słyszę inna wersję. Co dziwne z Playem nigdy większych problemów nie miałem (poza jednym razem, gdy konsultant nie słyszał o Galaxy S).

  • 0

    3. ~  2011-12-15 09:40:40  host: z46-03.opera-mini.net

    Nic nie przesadzili. Niestety.

  • 1

    4. ~ktos  2011-12-15 10:01:42  host: 95.77.254.128

    Sama prawda. :D @ 3 - piszesz niestety... zatrudnij sie na infolinii i zobacz jak to jest... :) Rozumiem klienta, ktory dzwoni i jest ****wiony ale bez przesady... Czasami idzie sie posmiac. Najgorzej jak ktos zadzwoni na minute przed koncem pracy... Szlag czlowieka moze trafic... Stad konsultanci maja te zagrywki... Ja jak dzwonie to jestem stanowczy ale po konsultantach nie jade czy nie robie z nich ciemnoty (no chyba, ze takowa sie wykazuja)...

  • 1

    6. ~  2011-12-15 10:20:25  host: z55-09.opera-mini.net

    Ale czemu akurat TP? Mam wrazenie, ze BOK TP przy takim BOKu chocby Netii czy fioletowego pasozyta to himalaje profesjonalizmu.

  • -1

    7. ~  2011-12-15 10:29:02  host: z50-15.opera-mini.net

    @4 - piszesz do byĺego Bĺëkitnej Linii, obecnie konsultanta w salonie konkurencji.

  • 1

    8. ~pixel  2011-12-15 10:34:14  host: p5485AA80.dip.t-dialin.net

    @2 - z netią też robię to samo. potrafią kłamać w żywe oczy (czy jak kto woli w słuchawkę). Raz mówią, że aneks do umowy "wczoraj wysłany GLS" następnego dnia "jutro wyślemy DPD", za trzecim razem "jaki aneks". Generalnie to jest tragedia, co polscy operatorzy uskuteczniają, zwłaszcza netia. Godlewski zgrywa celebrytę, ale niech jako "dobry manager" zadzwoni ze dwa razy na infolinię ws. zmiany umowy!

  • 0

    9. ~ktos  2011-12-15 10:53:25  host: 84.1.254.227

    @ 5 - cos taki agresywny?

  • -1

    10.  2011-12-15 11:39:07

    @5 propsy za ten post ;) pracowałem w Playu po ponad dwuletniej pracy w Orange i powiem Wam, że niewiedza przełożonych woła o pomstę... ile razy podchodziłem do kierownika z jakimś pytaniem od klienta (a była to praca na infolinii) to kazali szukać samemu odpowiedzi w regulaminie.

  • 0

    11. ~ktos  2011-12-15 12:10:53  host: 84.1.254.227

    @ 10 - tez mialem epizod w zyciu na tej samej infolinii.. I chyba domyslam sie gdzie pracowales. U mnie takich rzeczy nie bylo. :)

  • 0

    12. ~  2011-12-15 13:50:19  host: 84-10-219-22.dynamic.chello.pl

    bardzo śmieszny kabaret,szczerze się uśmialem :)

  • 0

    13. ~lena  2011-12-15 18:45:37  host: dynamic-78-8-109-103.ssp.dialog.net.pl

    Świetne :)))

  • -1

    14. ~BOKpracownik  2011-12-15 19:00:44  host: host-89-229-140-175.chelm.mm.pl

    Świetne to to nie jest, bo dość prymitywne i mało przenikliwe. Ale mimo to obrazuje część problemów, głównie to że dzwoniący nie są przygotowani do rozmowy i nie potrafią się wysłowić. A znam to z autopsji...

  • 0

    15. ~zenek  2011-12-15 20:03:21  host: 89-73-63-25.dynamic.chello.pl

    Konsultantów trzeba traktować tak jak samemu chciało się być traktowanym. Czego wszystkim życzę. Tam też pracują ludzie - ja im tylko współczuję bo mnie by trafił szlag po jednym dniu.

  • 0

    16. ~Onn  2011-12-15 20:05:29  host: 77-255-1-125.adsl.inetia.pl

    głownie problem polega na tym , że klienci dzwonią nieprzygotowani do rozmowy i się irytują jak im się zadaje pytania na które nie wiedzą co maja odpowiedzieć- niestety telefon dla wielu daje iluzje bezkarności i swobody i używają sobie na biednych Konsultantach...ale jedno jest pewnie Infolinia naprawdę to szkołą życia i świetnie kształtuje umiejętności rozmowy itp:)

  • 0

    17.  2011-12-16 10:10:00

    10# To taki kierownik nie powinien zajmować stanowiska przeznaczonej dla osoby kompetentnej. Pewnie robota po znajomości.

  • 0

    18. ~  2011-12-30 20:32:16  host: staticline10583.toya.net.pl

    Wielka szkoda że błękitną przejęły obce call center.(Już nie TP) Zakładałem 0800100800 i były to piękne czasy, sam profesjonalizm. Teraz to kołchoz współczuję Im.

  • 0

    19.  2011-12-30 20:45:37

    18: no początek blueline to ciężko uznać za sukces... ;-)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-173-230.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.