Heyah poinformowała, że nie lubi już kotów i więcej nie zobaczymy w jej spotach reklamowych Kota Ryśka. Tym samym jest to już drugi operator telekomunikacyjny w Polsce, który nie lubi Kotów i usuwa je ze swoich reklam.
Kot Rysiek przymilał się do klientów Heyah od połowy 2009 roku. W tym czasie zdobył sobie zarówno zwolenników, jak i przeciwników. W grupie tych drugich znalazła się m.in. Heyah, która podziękowała Kotu za współpracę i wystawiła jego miskę na zewnątrz.
Kot Rysiek nie pojawi się więcej w reklamach tej marki, jednak jak zapowiada - od czasu do czasu pojawiać się będzie na swoim profilu i informować fanów co u niego słychać. Dzisiaj na godzinę 16:00 zaplanowany jest godzinny wywiad z Kotem Ryśkiem, który odbędzie się na profilu Heyah w serwisie Facebook.
Warto w tym miejscu przypomnieć, że niedawno również Netia dostała uczulenia na Kota i odstawiła od miski swojego pupila, z którym związana była od kilku lat. Szerzej o tym pisaliśmy w tej wiadomości.
Źródło tekstu: wł
WY WSZYSTKO WIECIE A NIC Z TYM NIE ROBICIE CIĄGLE TYLKO PISZECIE PIERDOŁY NIE UMIECIE SAMI ZABESPIEC ...
Kolejny raz udowadniają, że ich usługi trzeba...omijać szerokim łukiem. Trzecia dekada XXI w. a men ...
T1000 jeszcze daleko, ale skynet jakby bliżej.
Niech lepiej powiedzą jak wyłączyć to zjebane radio.
Za bony to można se kupić tylko kondony