DAJ CYNK

P4 zbadało satysfakcję klientów z MNP

WitekT

Wydarzenia

Marcin Gruszka, rzecznik P4, opublikował na swoim blogu wyniki badania satysfakcji klientów z procesu przenośności numeru do Play.

Marcin Gruszka, rzecznik P4, opublikował na swoim blogu wyniki badania satysfakcji klientów z procesu przenośności numeru do Play.

Jak podaje rzecznik, elementami wysoko ocenionymi w procesie okazał się bezproblemowy przebieg procesu (92% zadeklarowało brak trudności w trakcie MNP), informacje udzielane przez sprzedawcę na temat MNP (93% Top2Boxes), przesyłanie informacji na temat statusu sprawy i ich ilość (92% klientów uznało ją za odpowiednią) i ogólny czas trwania procesu (akceptowalny dla 89%).

Wśród trudności, jakie wystąpiły w procesie, klienci wskazywali równie często na trudności generowane przez poprzedniego operatora (44%) jak i Play (44%).

Szerzej o wynikach badania satysfakcji można przeczytać na blogu rzecznika.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: blogplay.pl