Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości P4 zbadało satysfakcję klientów z MNP

P4 zbadało satysfakcję klientów z MNP

WitekT 28 Października 2010 10:58

0 0

Marcin Gruszka, rzecznik P4, opublikował na swoim blogu wyniki badania satysfakcji klientów z procesu przenośności numeru do Play.



Jak podaje rzecznik, elementami wysoko ocenionymi w procesie okazał się bezproblemowy przebieg procesu (92% zadeklarowało brak trudności w trakcie MNP), informacje udzielane przez sprzedawcę na temat MNP (93% Top2Boxes), przesyłanie informacji na temat statusu sprawy i ich ilość (92% klientów uznało ją za odpowiednią) i ogólny czas trwania procesu (akceptowalny dla 89%).




Wśród trudności, jakie wystąpiły w procesie, klienci wskazywali równie często na trudności generowane przez poprzedniego operatora (44%) jak i Play (44%).

Szerzej o wynikach badania satysfakcji można przeczytać na blogu rzecznika.

Źródło tekstu: blogplay.pl     

Dodaj do:
w sumie: 42
  • 0

    25. ~przemek  2010-10-28 13:28:19  host: none130.dmz.zamek.net.pl

    37h od przeniesienia, a połączenia przychodzące nadal nie działają.

  • 0

    26. ~  2010-10-28 13:49:23  host: p09-10.opera-mini.net

    PLAY tacy jak ty co dla 60zł co kwartał przychodzą i odchodzą z sieci powinni być na czarnej liście klientów których się nie obsługuje. Może ci tylko tak mówią że nie ma starterów

  • 0

    28.  2010-10-28 13:58:35

    Kto mi odpowie na pytanie ? Dlaczego w PLAY przy zakupie kolejnego numeru wprowadza się go na odrębną fakturę, a konsolidacja kont (przeniesienie na jedno konto abonenckie) jest możliwa dopiero po opłaceniu pierwszej faktury za nowy numer. Taką (idiotyczną) odpowiedź uzyskałem z BOK-u.

  • 1

    29. ~Jarry  2010-10-28 14:10:01  host: 178.56.76.77

    Zrobili by badania poziomu zadowolenia z usługi play online....

  • 0

    30. ~  2010-10-28 14:13:05  host: t18-03.opera-mini.net

    @24. Wedlug mojej wiedzy to "stary" operator zglasza zmiane routigu dla danego numeru innym operatorom, czyli tutaj Orange. W innym przypadku, kazdy operator moglby podkrasc numer konkurentowi. Ale czy napewno nie byla to wina dzialu MNP Playa nie mozna jednostacznie stwierdzic, gdy oni musza zglosic, ze zakonczyli przyjmowanie numeru ze swojej strony.

  • 0

    31.  2010-10-28 14:16:19

    29. przecież w kolano sobie nie będą strzelać ;)

  • 0

    32. ~caesar  2010-10-28 14:33:34  host: dpc43.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @29 no właśnie powinni zrobić takie badania, jak zamierzają uchodzić za jakościowo sieć równą w3. Bo olewają tą kwestię, bez krempacji.

  • 0

    33.  2010-10-28 14:42:05

    28. Masz do wyboru czy chcesz na jednej czy na kilku tak jak wszędzie. Przy przeniesieniu jeśli nie wyskakuje w systemie Twoje konto by dopisać do niego kolejną aktywację to oznacza, że istnieje rozbieżność danych. Rzadko się to dzieje w przypadku osób indywidualnych, bo tam zwykle jest tylko kwestia jednego lub dwóch imion gorzej z firmą, bo tam zwłaszcza KKB różnie wpisują nazwy. Konsultanci na punktach mają wiekszy rygor pod tym względem.

  • 0

    34.  2010-10-28 14:52:32

    Nie podchodziłbym tak hura optymistycznie, do tych wykresików. Ja np. przenosiłem dwukrotnie dwa różne numery z Ery do Play. Za każdym razem inna Pani mnie "obsługiwała" ;-) , i co prawda z samym przeniesieniem nie było problemu, ale już np. co do oferty powiązanej z MNP (bonusów za przeniesienie), czy też długości "uśpienia" mojego numeru, żadna z nich nie była pewna. Duży wpływ w ogóle na samo decyzję o MNP miały informacje, z którymi moglem się na spokojne zapoznać, na takich stronach jak np. Telepolis. Byłem wiec wcześniej przygotowany na taką "obsługę" w punkcie sprzedaży. Ale gdybym poszedł tam z łapanki, na żywca, to moje wrażenie związane z rozmową ze sprzedawcą, znacznie obniżyłoby moje odczucia dotyczące otoczki MNP.

  • 0

    35.  2010-10-28 15:18:36

    Przeniosłem testowo numer z Carrefoura i muszę powiedzieć, że nie było źle - w piątek złożyłem wniosek, a w poniedziałek sim Playa ożył. Po doładowaniu wpłynął bonus na konto promocyjne. Na pewno przenoszenie działa lepiej niż krótkie kody :)

  • 0

    36. ~ariel  2010-10-28 15:32:54  host: chello089078010020.chello.pl

    jojo; wyjątkowo masz rację ;) Ja przerzucałem Orange do Play (dziś w nocy) Wszystko w porządku, w żaden sposób tego nie odczułem. Jeżeli mówimy jednak o całym procesie przenoszenia, to należy zacząć od wizyty w salonie i informacji jakie otrzymujemy od pracowników. Nie twierdzę, że jest tragicznie ale raz jest lepiej a raz gorzej. W jednym punkcie otrzymałem informację, że już nie ma bonusu 6-pln za MNP a w drugim młoda dziewczyna/kobieta była lepiej zorientowana w całej ofercie Play, od Fresha po różne abonamenty. My patrzymy ze swojej perspektywy a przecież większość czytelników doskonale zna cały proces więc nie zastanawia się nad informacjami uzyskanymi w salonie. Trzeba spojrzeć na to jako osoba, która nie jest zorientowana i czy uzyskane informacje są wystarczające.

  • 0

    37. ~ariel  2010-10-28 15:35:51  host: chello089078010020.chello.pl

    jojo, toms; ile mogę wstrzymać się z doładowaniem w celu uzyskania bonusu? Jest jakiś max. termin określony? Nie chcę tego robić w październiku, bo to już koniec miesiąca i bonus byłby ważny tylko 2m-ce praktycznie.

  • 0

    38.  2010-10-28 15:44:37

    ariel (37), naprawdę nie mam zielonego pojęcia. Nigdy nic takiego nie robiłem, wiec temat mnie nie interesował. :-/ Może zadaj te pytanie na FORUM play4you2?

  • 0

    39.  2010-10-28 17:05:21

    Dlaczego w salonach brakuje starterów do MNP? Bo są debile, którzy przenoszą numer co chwila dla wyłudzenia 60 zł. I nie starczy dla tych, którzy używają telefonu normalnie i nie doją sieci, a traktują bonus jedynie jako miły dodatek.

  • 0

    41.  2010-10-28 18:32:16

    Zabrało startera, hahah dobre ;-D Widocznie doszli do wniosku, że takim "klientom" już dziękujemy ;)

  • -1

    42. ~Play For You  2010-10-28 18:38:29  host: 178.56.11.120

    kwistas - czego rżysz? ;-) Tu trzeba płakać!

  • 0

    43. ~  2010-10-28 20:39:01  host: 195.8.220.207

    nie ma odpowiedniego HLRa to nie ma przeniesienia ;-P

  • 0

    45.  2010-10-28 23:58:21

    ariel - możesz się powstrzymać z doładowaniem bodajże 14 dni od momentu przeniesienia. Mój numer z Carrefura jest już 3 miesiące w Play i dokładnie nie pamiętam. Ale jak przeniesiesz numer, to po wpisaniu *101# otrzymasz info o ważności konta i przed tą datą powinieneś doładować dowolną kwotą.

  • 0

    46.  2010-10-29 17:25:41

    mnie nikt nie pytał o zdanie, szkoda - przenosiłem numer do P4 ponad DWA tygodnie. Dziadostwo i masa niekompetentnych osób w OK, a najprościej zwalić na "starego" opratora.

  • 0

    47.  2010-10-29 17:28:25

    jaka jest próba dla tego badania, bo się nie doczytałem...?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-204-185-160.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.