Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Oświadczenie spółki PGT w sprawie ostrzeżenia UOKiK

Oświadczenie spółki PGT w sprawie ostrzeżenia UOKiK

orson_dzi 8 Marca 2016 13:28

4 9

Spółka PGT, właściciel operatora Telefonia Polska Razem, wydała oświadczenie w sprawie ostrzeżenia UOKiK.

Treść oświadczenia:

W związku z udostępnieniem ostrzeżenia Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 7 marca 2016 roku, wydanego na podstawie postanowienia Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 29 lutego 2016 roku informujemy, iż spółka PGT S.A. stanowczo zaprzecza, jakoby stosowała praktyki naruszające zbiorowe interesy konsumentów opisane w ostrzeżeniu. Wyrażając swój sprzeciw przeciwko działaniom organów państwowych, zmierzających do zdyskredytowania podmiotów gospodarczych funkcjonujących na rynku, Spółka zamierza złożyć zażalenie do Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na postanowienie Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z dnia 29 lutego 2016 roku.




Podkreślenia wymaga fakt, iż Spółka z należytą starannością dba aby proces zawierania i realizacji umów przebiegał w sposób niezakłócony, z zachowaniem pełnej ochrony praw swoich Abonentów. Wszelkie nieprawidłowości, jeśli takie wystąpią, są natychmiast identyfikowane, analizowane i w konsekwencji eliminowane, co pozwala na zachowanie najwyższych standardów świadczonych usług. Pozyskiwanie nowych Abonentów odbywa się poprzez prezentowanie własnej oferty produktowej, która dla potencjalnych klientów jest bardziej atrakcyjna od obecnie posiadanej. Celem działania Spółki jest wyłącznie stworzenie oferty dostosowanej do potrzeb potencjalnego odbiorcy.


Zobacz: Telefonia Polska Razem - ostrzeżenie konsumenckie UOKiK

Źródło tekstu: PGT     

Dodaj do:

Tagi: uokik | telefonia polska razem | pgt

w sumie: 15
  • 5

    1.  2016-03-08 13:39:16

    jasne...

  • 4

    2. ~  2016-03-08 13:50:08  host: 188.146.72.171.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Bezczelność! Lament oszusta że ktoś ma czelność przed nim ostrzegać.

  • 6

    3. ~  2016-03-08 14:08:47  host: n11-05-05.opera-mini.net

    To niech cwaniaki podadzą UOKiK do sądu. Powinni im wtedy tak doyebać, żeby odec
    hciało się im takich łajdackich praktyk.

  • 0

    4. ~xxx  2016-03-08 15:51:34  host: xdsl-8088.wroclaw.dialog.net.pl

    w tytule błąd
    Oświadczenii

  • 0

    5. ~  2016-03-08 15:56:15  host: 188.146.64.143.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Tylko winny się tłumaczy.

  • 2

    6.  2016-03-08 16:09:59

    @4, xxx - dziękuję, poprawiłem.

  • 4

    7. ~Punk  2016-03-08 16:50:35  host: apn-31-2-33-35.dynamic.gprs.plus.pl

    Za małe są kary, a sprawy umarzane przez sądy i prokuratury stąd ciągle słyszy się o aferach i przekrętach.
    Jakby za takie praktyki dawali po 2 mln kary od każdego klienta który został oszukany to takie firmy nie miałyby prawa bytu bo padłyby zaraz po otwarcie interesu.

  • -1

    8.  2016-03-09 08:47:40

    przecież to służby spec, albo kolesie ustawieni w rządzie, przecież jak ja uruchomię firmę naciągającą ludzi długo nie podziałam, swoją drogą spółka nie została chyba skazana więc nie można mówić że łamią prawo.

  • 0

    9. ~Master Chief  2016-03-09 09:43:59  host: 83-238-213-212.static.ip.netia.com.pl

    Nie powinno być miejsca na rynku telekomunikacyjnym dla takiego ścierwa jak Telepolska, powyżej opisana firma i im podobne. Uwalić łeb hydrze przy samej *** poprzez wysokie kary, to samo dla naciągaczy na energię elektryczną.

    A te lewusy jeszcze mają czelność wydawać oświadczenie o tym, jacy są pokrzywdzeni...

  • 1

    10. ~  2016-03-09 10:26:53  host: 212.160.172.84

    Nie wiedziałem że tą stronę odwiedza aż tylu prawników :) rozumiem że wszyscy którzy oskarżacie tą firmę macie dowody jej winy tak? i nie bronie nikogo tylko śmiać mi się chce jak w tego typu sprawach wypowiadają się osoby które nic do powiedzenia mieć nie powinny :P

  • 1

    11. ~  2016-03-09 13:14:58  host: 188.146.128.156.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @10:
    Miałbym wątpliwości, gdyby to był pierwszy taki przypadek, a firma nie działałaby pod marką jednoznacznie kojarzącą się z dawną "TPSA" (TP Razem).
    A nawet jeżeli nie mieli zamiaru nikogo oszukiwać (większość firm tłumaczy się, np. że podwykonawca nie przestrzegał "standardów" sprzedaży), to trzeba było wybrać taki model sprzedaży usług, który pozostawia jak najmniejsze pole do nadużyć, każdą zawartą umowę weryfikować telefonicznie (tak działa np. Multimedia Polska Energia, od kiedy wyszło, że przedstawiciele wciskali nieświadomym klientom umowy np. pod pozorem "wymiany licznika") lub zaoferować każdemu abonentowi możliwość odstąpienia od umowy bez konsekwencji np. w ciągu 3 miesięcy od aktywacji usługi.

  • 0

    12. ~  2016-03-10 10:18:41  host: user-5-173-240-46.play-internet.pl

    Oszuści tłumaczący swoje oszustwa.

  • 0

    13. ~POSZKODOWANA  2016-03-24 21:10:55  host: ah92.itcomp.pl

    Witam,zapraszam osoby poszkodowane przez "firmę" PGT S.A. do zgłaszania zażaleń na maila: pgt_oszusci@wp.pl. ps Skierowane głównie do mieszkańców województwa śląskiego (dalsze lokalizacje mogą być problematyczne, z uwagi na odległość, a trzeba się przecież spotkać, znaleźć prawnika itp.). Jestem z Zawiercia i szukam poszkodowanych osób, ponieważ chcę wytoczyć PGT S.A. proces za ich nieuczciwe praktyki.

  • 0

    14. ~lolo  2016-03-29 13:29:37  host: user-94-254-177-84.play-internet.pl

    Oszusty i basta

  • 0

    15. ~  2016-03-30 17:30:43  host: afac68.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witam. Niestety moja mama przez tą firmę została oszukana.Ma 71 lat i nie bardzo orientuje się w realiach dzisiejszego świata. Konsultanta z firmy PGT S,A, zadzwoniła do niej z ofertą mówiąc, że jest długoletnią właścicielką telefonu i że ma bardzo dobrą ofertę obniżającą jej abonament, oczywiście mama zapytała czy to na pewno jej firma Orange, po czym pani skwapliwie potwierdziła. Płętą tego jest nowa podpisana umowa i dwie kary za rezygnację z którejś z nich. Z jednej strony Orane, bo jeszcze umowa ważna jest u nich siedem miesięcy a z drugiej PGT S.A. za odstąpienie od umowy. Mama jest bardzo chora miała dwie operacje na serce, nie śpi już od dwóch dni. Martwi się skąd weźmie tyle pieniędzy a ja razem z nią, bo muszę podawać jej tabletki.Nie rozumiem polityki firmy, jeśli mają dobre oferty, dlaczego nie przedstawią jej w normalny sposób a nie naciągają starsze osoby na straty finansowe i zdrowotne. Odwołałam się do firmy, ale nie wiem czy coś z tego uda się załatwić.Jak to pani powiedziała mi na infolinii,że umowę trzeba czytać.Pewnie tak tylko, że pierwsza kartka jest tak wydrukowana, iż czcionka jest bardzo jasna i drobna natomiast nazwa firmy, od której się odchodzi dużą i ciemną czcionką.Ja sama w pierwszej chwili myślałam, że to jest z Orange dopiero czytając te wyblaknięte litereczki okazało się, że pisze dotychczasowy operator.Firma PTG S.A. może być pewna, że robi sobie bardzo złą opinie i gdyby nawet dawała bardzo konkurencyjne ceny to potencjalnych klientów odstraszają opinie krążące po sieci, bo jak każdy wie internet i opisie w nim to bardzo mocna karta.Z pozdrowieniami dla zarządu PGT S.A.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-50-16-125-253.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.