Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości "Oskar Marketingu" dla Ery

"Oskar Marketingu" dla Ery

WitekT 2 Lutego 2005 13:17

0 0

Podczas uroczystej Gali wieńczącej pierwszą edycję projektu Superbrands Polska, marka Era otrzymała Oskara Marketingu. Nominowanymi do złotej statuetki były również marki innych operatorów.

Była to I edycja konkursu Superbrands w Polsce, który na świecie ma już swoją wielką renomę. Badająca siłę marek organizacja Superbrands, powstała 10 lat temu w Wielkiej Brytanii. Do dzisiaj zyskała uznanie w 41 krajach. Organizacja wyłania najsilniejsze marki na danym rynku. Nagrody Superbrands zwane Oskarami Marketingu, doceniają to, co najważniejsze: siłę i wyrazistość marki. Tytuł Superbrands jest jednym z najważniejszych wyróżnień dla brandu, przyznanym przez czołowych przedstawicieli biznesu, instytutów badań marketingowych, agencji reklamowych i mediów.




Marka Era zwyciężyła w kategorii Technologie. Drugiego Oskara w tej samej kategorii otrzymała marka Sony.

W ubiegłym tygodniu marka Era zwyciężyła również w badaniach konsumenckich Super Marka 2004. Wygrana jest wielkim powodem do satysfakcji, ponieważ badania przeprowadzone zostały wyłącznie wśród konsumentów. Era, jako jedyna firma telekomunikacyjna, otrzymała dyplom a zdobycie sympatii klientów i zbudowanie silnej pozycji na polskim rynku.

Źródło tekstu: Era     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-118-102.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.