DAJ CYNK

"Oskar Marketingu" dla Ery

WitekT

Wydarzenia

Podczas uroczystej Gali wieńczącej pierwszą edycję projektu Superbrands Polska, marka Era otrzymała Oskara Marketingu. Nominowanymi do złotej statuetki były również marki innych operatorów.

Podczas uroczystej Gali wieńczącej pierwszą edycję projektu Superbrands Polska, marka Era otrzymała Oskara Marketingu. Nominowanymi do złotej statuetki były również marki innych operatorów.

Była to I edycja konkursu Superbrands w Polsce, który na świecie ma już swoją wielką renomę. Badająca siłę marek organizacja Superbrands, powstała 10 lat temu w Wielkiej Brytanii. Do dzisiaj zyskała uznanie w 41 krajach. Organizacja wyłania najsilniejsze marki na danym rynku. Nagrody Superbrands zwane Oskarami Marketingu, doceniają to, co najważniejsze: siłę i wyrazistość marki. Tytuł Superbrands jest jednym z najważniejszych wyróżnień dla brandu, przyznanym przez czołowych przedstawicieli biznesu, instytutów badań marketingowych, agencji reklamowych i mediów.

Marka Era zwyciężyła w kategorii Technologie. Drugiego Oskara w tej samej kategorii otrzymała marka Sony.

W ubiegłym tygodniu marka Era zwyciężyła również w badaniach konsumenckich Super Marka 2004. Wygrana jest wielkim powodem do satysfakcji, ponieważ badania przeprowadzone zostały wyłącznie wśród konsumentów. Era, jako jedyna firma telekomunikacyjna, otrzymała dyplom a zdobycie sympatii klientów i zbudowanie silnej pozycji na polskim rynku.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Era