Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Organizator Motoroli dla służb ratowniczych

Organizator Motoroli dla służb ratowniczych

WitekT 30 Listopada 2005 13:07

0 0

Motorola wypuściła na rynek pierwszy organizer działający w sieci TETRA, który jest dedykowany dla pracowników służb ratowniczych. To pierwszy PDA przeznaczony dla tej grupy użytkowników, którzy często pracują w warunkach zagrażających życiu oraz integralności urządzeń elektronicznych.

Nowy sprzęt Motoroli został tak zaprojektowany, aby zapewnić użytkownikom szeroki zakres możliwości przesyłania kluczowych informacji w czasie rzeczywistym. Opcjonalnie dostępne są technologie Bluetooth, WLAN, GPS oraz wbudowany cyfrowy aparat fotograficzny. Sprzęt doskonale mieści się w dłoni, bowiem jego wymiary zewnętrzne to zaledwie 145 x 83 x 35-50 milimetrów. Co równie istotne, nowy PDA Motoroli waży niecałe 500 gram. Urządzenie wyposażono w 3,5-calowy ekran LCD, na którym wyświetlane są najważniejsze informacje potrzebne w trakcie akcji.




Dzięki wykorzystaniu sieci TETRA do przesyłania danych, PDA zapewnia łączność użytkownikom nawet w sytuacjach i miejscach, gdzie standardowi użytkownicy nie mają zasięgu. Motorola zapowiada wprowadzenie nowego organizera do sprzedaży w trzecim kwartale przyszłego roku.

Źródło tekstu: Engadget, 4Press     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-104-234.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.