DAJ CYNK

Orange znalazł sposób na ograniczenie liczby reklamacji

msnet

Taryfy, promocje, usługi

Reklamacje i konieczność odpowiadania na nie to problem dla każdego operatora telekomunikacyjnego. Orange znalazł na to ciekawy sposób.



Reklamacje i konieczność odpowiadania na nie to problem dla każdego operatora telekomunikacyjnego. Orange znalazł na to ciekawy sposób.

Od 5 kwietnia 2018 roku operator pomarańczowej sieci wysyła odpowiedzi na reklamacje swoich klientów z adresu [email protected]. Adresu tego Orange nie monitoruje, więc odpowiedzi na korespondencję tam przesłaną nie są odczytywane. Jeśli więc ktoś chce się odwołać lub odpisać, musi ręcznie wstawić adres [email protected]. Wielu klientów może to skutecznie zniechęcić do dalszego niepokojenia operatora.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł