Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Orange znalazł sposób na ograniczenie liczby reklamacji

Orange znalazł sposób na ograniczenie liczby reklamacji

msnet 9 Kwietnia 2018 17:51

8 4
orange logo

Reklamacje i konieczność odpowiadania na nie to problem dla każdego operatora telekomunikacyjnego. Orange znalazł na to ciekawy sposób.

Od 5 kwietnia 2018 roku operator pomarańczowej sieci wysyła odpowiedzi na reklamacje swoich klientów z adresu no.reply.info.orange@orange.com. Adresu tego Orange nie monitoruje, więc odpowiedzi na korespondencję tam przesłaną nie są odczytywane. Jeśli więc ktoś chce się odwołać lub odpisać, musi ręcznie wstawić adres bok@orange.com. Wielu klientów może to skutecznie zniechęcić do dalszego niepokojenia operatora.


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: orange polska | orange

w sumie: 41
  • 0

    22. ~~  2018-04-09 20:04:02  host: aeaw234.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Takie lenie, że nie chce się skopiować adresu email?

  • 0

    23. ~Pablosox123  2018-04-09 20:40:57  host: user-94-254-241-188.play-internet.pl

    W PRL nie było telefonni komórkowej więc piszesz głupoty.

  • 0

    24. ~  2018-04-09 22:33:26  host: user-94-254-180-68.play-internet.pl

    A nie mogli by po prostu wszystko co przychodzi na bok@orange.com klasyfikować jako spam?

  • 0

    25. ~  2018-04-09 22:33:59  host: PC-109-125-237-13.wegrow.domtel.com.pl

    Dla mnie to jest chamskie zagranie ze strony operatora. Liczą, że większość po prostu nie zauważy i pójdzie to w eter. Może niech sobie ustawią od razu na serwerze te wiadomości do zapisu do /dev/null/ Po co serwery zapychać danymi. To jawne utrudnianie komunikacji z operatorem w kryzysowej sytuacji. Wiem, że większość klientów bywa roszczeniowych, więc niech podejdą od innej strony. Nie doczytałeś, zawracasz tyłek, to pewnych promocji nie aktywujesz lub będziesz miał gorszą ofertę na przedłużenie. Myślę, że zgodne z prawem by to nie było, a wiele osób by się zastanowiło.

  • 0

    26. ~  2018-04-09 22:43:19  host: PC-109-125-237-13.wegrow.domtel.com.pl

    Ja jak miałeś iść np. do salonu Orange wkurzały mnie kolejki, a często ludzie mieli tam sprawy co mogliby sami szybko załatwić. No, ale 10 osób w kolejce, jedna chce aktywacje pakietu, inna doładowanie by było z promocją, trzecia coś tam, wszystko sami mogliby załatwić w innym punkcie lub przez internet. No i sami zainteresowali się troche ale po co. No i przez takie coś ja czekam godzinę ze sprawą, którą sam chętnie bym załatwił, ale się nie da bo to musi być w salonie i tym własnym! A moja obsługa trwa może minutę bo wszystko wydrukowane już, tu stempelek, tu się zgadza i ok. Przyjdzie pocztą. Tych darmozjadów powinni się pozbyć. Bo człowiek ma sprawę, a tu przychodzi palant z problemem obsługi telefonu bo mu się poczta nie odbiera. Nie wiem jaki ma to związek z usługami operatora i czy świadczy serwis telefonów, bo raczej nie.

  • 0

    27.  2018-04-09 23:11:51

    @18toms a ja właśnie wracam do Orange. Z usługami głosowymi. Jakieś tablety mam tylko teraz u nich. Obecnie 4 lata w T i chciałem po prostu uzyskać informację dlaczego nagle po roku wyłączono mi ubezpieczenie. Trwało to 4 miesiące zanim ktoś przeczytał ze zrozumieniem... Także nie ma reguły. A jak dla mnie to salony mogliby pozamykać. Na samą myśl o tym że mam czekać godzinę bo 5 osób w kolejce nie jest w stanie przełożyc karty SIM ze starego do nowego mnie trafia. W przeciągu ostanich 5 lat byłem w salonie raz. Bo SIM zdechł... I całe szczęście, że Orange ma inną kolejkę dla firm. Ale tylko duże salony. Małe lipa.

  • 0

    28. ~Veeh  2018-04-09 23:24:37  host: ip-31-0-80-19.dynamic.gprs.plus.pl

    Orange idzie w slady swojej submarki nju czyli olewke reklamacji nawet gdy spozniles sie tylko minute od regulaminowego czasu i pozamiatane. Nic juz nie mozna tam normalnie zalatwic.

  • 0

    29. ~Marek  2018-04-10 01:07:31  host: 095160198123.leczyca.vectranet.pl

    Jakby mi faktura przyszła z adresu Orange.com to bym potraktował jako phishing. Skoro operator używa domeny Orange.pl to niech z takiej wysyła faktury

  • 0

    30.  2018-04-10 01:07:35

    Nie wiem w czym problem ? Przecież zgodnie z prawem odpowiedź na reklamację kończy w danej sprawie bezpośrednią relację miedzy klientem a usługodawcą.

  • 0

    31. ~Franz  2018-04-10 08:06:24  host: 188.146.41.200.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    To to faktycznie poprawili CX. Dno.

  • 1

    32.  2018-04-10 08:33:56

    orange zablokowało mi kartę sim za złamanie regulaminu oranage na kartę par 18 bo w ciągu 2 dni wykorzystałem ponad 15Gb z pakietu 20Gb. Złożyłem reklamację telefonicznie z prośba o odblokowanie karty i informację dlaczego mi ją zablokowali i na jakiej podstawie? Oprócz tego (zgodnie z poleceniem konsultanta z infolinii) wysłałem też reklamację na maila. I co? odesłali lakoniczny list, że reklamacja ma być ZŁOŻONA PISEMNIE i wysłana na adres korespondencyjny na Skierniewice! Nie, nie może być złożona w oddziale tylko wysłana pisemnie na Skierniewice! Nosz ku**** mać!
    Bye bye pomarańczowe gów**** - leżaki z szuflady (w znacznej ilości) idą systematycznie do play!
    Takiego syfu jak orange w zyciu nie widziałem, najpierw masakrowali mnie przy neostradzie ciągłymi problemami technicznymi i zanikaniem sygnału (ponoć centralka za stara - kur*** w centrum miasta wojewódzkiego w głownej siedzibie mają "za starą centralkę"!!!!) a światłowodu ciągnąć nie chcą bo imsię niby nie opłaca!
    Pies wam mor*** lizał żabojady!

  • 0

    33. ~  2018-04-10 09:48:06  host: 37-128-32-235.adsl.inetia.pl

    PRLowski beton.

  • -1

    34.  2018-04-10 09:51:31

    @32 po co ci aż tyle kart? Pewnie po to żeby przyjanuszyć i za psie pieniądze sobie nabić 20 GB na 20 kart. Myślę że za dużo na Tobie nie stracą a i się ucieszą że sobie pójdziesz gdzieś indziej.

  • 0

    35. ~ala  2018-04-10 09:58:21  host: 212.160.172.86

    szkoda że nie ma chociaż przekierowania na czat :(

  • 0

    36.  2018-04-10 11:34:29

    32 - potwierdzasz moją tezę o jedynej słusznej drodze - ucieczce od tego molocha. Jeśli w ramach wykupionego limitu operator pozwala sobie na odłączanie numeru, to nie bawiłbym się w żadne reklamacje, tylko wiał ile sił. Tylko odejścia są w stanie zmusić molochy do działań naprawczych. A to ile kto kart posiada i w jaki sposób z nich korzysta, to wyłączna sprawa danego użytkownika. I niech się operator z tego cieszy, bo może raportować znacznie wyższą liczbę kart sim, niż mógłby przy jednej na użytkownika.

  • 0

    37.  2018-04-10 12:19:05

    @34: po co? to moja sprawa - -jedni zbierają rybki, inni "chodują" znaczki a ja sobie w szufladzie karty orange zbierałem! moje święte do tego prawo! natomiast orange NIE MIA PRAWA BEZ PODSTAWIENIE blokować mi karty sim twierdząc, że naruszyłem regulamin tylko poprzez to, że przyznany mi na 30 dni pakiet wykorzystałem w 3/4 w 2 dni!
    Bo niby jakiego to zbrodniczego nadużycia przez to dokonałem???

  • 0

    38. ~Bolek  2018-04-12 17:57:03  host: public-gprs206847.centertel.pl

    Zamiast wymyślać zmiany adresów może po prostu pora przestrzegać zapisów umowy? A nie, że klient zamawia jedno, dostaje drugie na reklamacji go wyśmiewają i każą dopłacać bo to błąd na stronie i dopiero interwencja UKE zmusza operatora do świadczenia usługi zgodnie z zamówieniem. Wtedy nie będą potrzebne inne adresy bo na pewno będziecie mieli mniej reklamacji.

  • 0

    39. ~Bolek  2018-04-12 18:08:57  host: public-gprs206847.centertel.pl

    26 No i mamy przykład imbecyla patentowanego... zamiast na pocztę i wysłać reklamację idzie do salonu by mu podbili i sami wysłali a człowiek inny z ważnym problemem z telefonem przez takiego musi czekać ... a tak serio związek telefonu z operatorem jest taki, że to oni go sprzedali więc za wadliwy towar odpowiada sprzedawca czytaj operator.

  • 0

    40. ~Darek  2018-04-13 10:46:53  host: 195.116.187.216

    Zamiast narzekać, trzeba poszukać innego operatora i niepotrzebnie się nie denerwowac ? :)
    Wylewanie tutaj żali nie wnosi nic odkrywczego i niepotrzebnie podnosi cisnienie piszącemu i czytelnikom.
    Pozdro.

  • 0

    41. ~Anonent  2018-04-14 06:52:52  host: a02-07-07.opera-mini.net

    Nie rozumiem o co chodzi. Klient musi być w piśmie poinformowany o drodze odwoławczej, mnie się zdarzyło raz spontanicznie odpisać na odrzuconą reklamację, której treści jakiś cymbał w Plusie nie zrozumiał, były to dwa słowa" ręce opadają".

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-107-22-48-243.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ostatnie komentarze (wiadomości)

~ | 2018-04-23 15:46:13

Dodatkowo teraz jest spoko promocja w media markt taniej o vat na wybrane produkty;) S8 i S8+ się łapią


~motov3 | 2018-04-23 15:45:14

@4. Tylko im się tak wydaje. Brednie


~robus | 2018-04-23 15:42:58

quo vadis telepolis?


~ | 2018-04-23 15:40:07

W Polsce będzie 900, 1000 i 1200


hainasz | 2018-04-23 15:36:09

Skąd masz zasięg? Od Jezusa! :-P

Ankieta

Lepsze zdjęcia nocne robi:

Nocny łowca, czyli Huawei P20 Pro zmienia zasady gry

 

Zobacz wynik | Opinie (6)

Archiwum Ankiet