Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Orange: zmiany w konkursie Głosuj na przyjaciela

Orange: zmiany w konkursie Głosuj na przyjaciela

Q! 13 Marca 2012 10:38

0 0

Orange wprowadził zmiany w konkursie Głosuj na przyjaciela, w którym można wygrać bilety na mecze piłkarskich mistrzostw Europy Euro 2012.



Konkurs Głosuj na przyjaciela polega na wskazaniu osoby, która ma otrzymać bilet na turniej UEFA Euro 2012. Szerzej o konkursie pisaliśmy w tej wiadomości.




Teraz Orange zmienia zasady, z korzyścią dla uczestników. Cena wiadomości SMS wysyłanych przez użytkowników sieci Orange obniżona została do 1 gr. Oprócz tego konkurs przedłużony został o 3 dni, do 18. kwietnia.

Warto przypomnieć że osoba, na które oddawane będą głosy, musi być klientem sieci Orange.

W komentarzach zasugerowaliście nam, aby obniżyć ceny SMS-ów dla klientów Orange i dokładnie tak zrobiliśmy - napisał Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP.

Źródło tekstu: Orange, wł     

Dodaj do:
w sumie: 15
  • 0

    1. ~  2012-03-13 10:47:17  host: 178-73-31-143.home.aster.pl

    A czy z 1 numeru można oddać tylko 1 głos? Bo (jak często piszą na blogu japczyńskiego) zbowu wygra jakiś Wojtek z Częstochowy. Imienia nie pamiętem, ale podobno gościu o tym samym imieniu, nazwisku i miejscowości, potrafi wygrać kilka nagród w tym samym konkursie. To po co startować, skoro nawet w takich loteriach oranga są przekręty?

  • 1

    3. ~  2012-03-13 11:12:19  host: z43-13.opera-mini.net

    @1. Biletów jest ponad tysiąc do wygrania więc chyba wszystkich nie wygra ta osoba. To nie przekręt tylko są ludzie którzy grają na dużą skalę i czysty rachunek prawdopodobieństwa mówi że oni mają też największe szanse wygrać. Nie doszukuj się wszędzie spisku bo to chore.

  • 2

    4. ~  2012-03-13 11:55:49  host: 178-73-31-143.home.aster.pl

    Spisek? Chore? W takim konkursie 1 osoba powinna głosować raz, tylko na 1 znajomego. Wtedy możemy się dowiedzieć, kto ma najwięcej znajomych. W pozostałych przypadkach, nawet nie opłaca się startować, bo i tak organizator z takiej 1 osoby ma większy zysk. Ale nam jakie to robi znaczenie, skoro większość programów w idiotele losuje wśród osób, które najwięcej wysyłają? Inne zapisy w regulaminie to przekręt i znikome szanse "dla uczciwych". Kij im w nos, i tak nie będzie u nas nic ciekawego do oglądania.

  • -3

    5. ~  2012-03-13 12:28:33  host: z18-08.opera-mini.net

    @4. A kogo interesuje ilu kto ma znajomych? Ale masz rację nie interesuje cię piłka kopana to nie wysyłaj i spoko. Mnie też nie interesuje.

  • 0

    6. ~  2012-03-13 13:06:40  host: afba128.neoplus.adsl.tpnet.pl

    banda złodziejóf pieniądze z smsy schodzą z konta guwnego jak się wysyła pod krótki numer jak pod długi to schodza z promocyjniego tylko że się nie liczą

  • 3

    7. ~  2012-03-13 13:50:26  host: 178-73-31-143.home.aster.pl

    5 Nie napisałem, że mnie nie interesuje Piłka Nożna, tylko, że nasze kurczaki, sorry, orły, niczego ciekawego nie pokażą. Poza tym, chyba w zamierzeniu chodzi o to kto ilu ma znajomych i ile osób ich poleci, A NIE KTO SZYBCIEJ WYŚLE 100 PAKIETÓW PO 600 SMSÓW. Skoro już się udzielasz, to nie przekręcaj mojego wpisu. Chyba, że sam należysz, do osób, które na tym zarabiają:-) Co regulamin nie zabrania, to jest dozwolone, ale to już jest naciąganie. Operatorzy nie zabronią tego, bo mają więcej smsów, ale skoro ty grasz tylko dla grania, to piłka również Cię nie obchodzi. Powinien taki bilet być na imię i nazwisko, wtedy mógłbyś swojej żonie go sprzedać najwyżej.

  • 0

    9. ~  2012-03-13 20:57:11  host: z55-14.opera-mini.net

    Konkurs nie jest ustawiony. Po prostu zwyczajny uzytkownik nie ma szans na wygranie, poniewaz i tak wygraja zawodowi gracze. A to pewna roznica, nie..?

  • 0

    10.  2012-03-13 23:56:46

    No! Tak powinno być od samego początku! Koszt esa 1 grosz niezależnie od posiadanej taryfy, pakietów i kont promocyjnych. PS. Szkoda, że tak łatwo zdania nie zmienią odn.usługi PRZELEW SMS :-(

  • 0

    11.  2012-03-13 23:57:58

    9 Ale to organizator pozwala na tego typu "machlojki". Rok temu pracowałem w pewnym Banku który organizował loterię. Z 1 numeru można było wysłać 1 smsa, i jeżeli ktoś by wygrał 1 nagrodę do dalszego losowania by nie został dopuszczony. A więc da się? Da. Tylko to był konkurs dla klientów i celem nie było dorobienie się na klientach, a akcja marketingowa. Orżnąć robi to w ten sposób, że jak da nam coś co ma za 100 zł, to musi zgarnąć 500.

  • 0

    12. ~  2012-03-14 10:53:46  host: afbb123.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ile tych smsuf czeba wyslac

  • 0

    13. ~Dzezabel  2012-05-30 19:59:51  host: z31-16.opera-mini.net

    Czy ktoś dostał juź piłke do domu bo ja czekam i czekam i *** a dźwonili źe wygrałam

  • 0

    14. ~gGOSIK  2012-06-08 07:54:21  host: c161-186.icpnet.pl

    JA TEZ WYGRALAM PILKE I NIC NIE DOSTALAM DZWONILAM DO BIURA POWIEDZIELI MI ZE 6.06.2012 JEST OSTATNI TERMIN DORECZENIA JAK PILKI NIE BEDZIE TO TRZEBA ZLOZYC REKLAMACJE SZWINDEL I TYLE!!!

  • 0

    15. ~dzezabel  2012-06-09 00:11:33  host: z56-02.opera-mini.net

    2tyg czekałam na piłke dostałam ją z tym źe to kopia a nie orginał

  • 0

    16. ~jooojoo  2012-06-10 12:41:33  host: public-gprs325711.centertel.pl

    Ej, a mozesz podac numer pod jaki dzwoniłas?? ja tez wygralam i nic..

  • 0

    17. ~kuba  2012-06-23 21:43:52  host: 89-69-181-147.dynamic.chello.pl

    też wygrałem piłke i nadal nie dostałem;/

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-174-129-78-73.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.