Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Orange zapowiada nową ofertę dla klientów indywidualnych

Orange zapowiada nową ofertę dla klientów indywidualnych

LuiN 8 Października 2014 11:29

15 5

W najbliższym czasie Orange wprowadzi nową ofertę internetową dla klientów indywidualnych. To reakcja na decyzję Urzędu Komunikacji Elektronicznej o uwolnieniu usług internetowych z ograniczeń regulacyjnych na terenie 76 gmin.



Orange zamierza nadal udostępniać swoją infrastrukturę internetową operatorom alternatywnym na obszarach objętych deregulacją. Analizowane są także możliwości inwestycji w infrastrukturę szerokopasmową.

UKE tworzy warunki do rozwoju rynku internetowego i realizacji Agendy Cyfrowej w Polsce. Deregulacja szerokopasmowego dostępu do Internetu z pewnością się do tego przyczyni. To dobra wiadomość przede wszystkim dla klientów, którzy już wkrótce będą mogli skorzystać z nowej atrakcyjnej oferty internetowej - mówi prezes Orange Polska, Bruno Duthoit. Decyzja UKE tworzy też lepsze warunki dla inwestycji w bardzo szybki szerokopasmowy internet. Analizujemy wszystkie możliwe opcje i w ciągu kilku miesięcy zdefiniujemy plan w tej dziedzinie.




Zobacz: Konkurencyjna oferta Internetu w 76 spośród ponad 3000 obszarów gminnych

Decyzja deregulacyjna UKE zmienia przepisy z 2006 r., kiedy to Telekomunikacja Polska (obecnie Orange Polska) jako operator dominujący na rynku usług internetowych została zobowiązana do udostępniania operatorom alternatywnym na preferencyjnych warunkach swoich łączy internetowych. Obecnie ograniczenia regulacyjne sprzed lat nie mają już racji bytu w 76 obszarach gminnych. Największą siłą na rynku dostępu do internetu w największych miastach Polski są operatorzy telewizji kablowych, których nie obejmują jakiekolwiek regulacje telekomunikacyjne - czytamy w komunikacie Orange.

Założenia deregulacji wprowadzonej przez UKE zatwierdziła Komisja Europejska. Pozytywną opinię wydał także UOKiK.

Źródło tekstu: Orange     

Dodaj do:

Tagi: neostrada | orange | uke

w sumie: 36
  • 1

    17.  2014-10-08 14:54:00

    swietnie tylko w 76 gminach ktore maja najlepsze nasycenie uslugami kolejny raz "warszawka" przodem.

  • 1

    18. ~mike  2014-10-08 16:50:35  host: 160.83.30.179

    Przypominam ze w PL mamy 2479 gmin. Boje sie ze Orange obnizy ceny pakietow tylko tam gdzie ''wydostalo sie z regulacji'' a reszta bedzie po staremu, ze slawna ''oplata za utrzymanie lacza'' na czele...

  • 0

    19.  2014-10-08 16:51:43

    18, mike - UKE nawet bardziej temat rozdrobnił, wydzielając ponad 3000 "obszarów gminnych".

  • 1

    20.  2014-10-08 17:09:21

    prawie 90 zł na Neostradę 80 Mb/s (z opłatą za łącze prawie 30 zł ), ORANGE MAMY NIEDŁUGO 2015 ROK

  • 1

    21. ~Kadafi  2014-10-08 17:16:36  host: dcs119.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ponad 90 zl za NEO 20m z opłatą za zawieszone łącze

  • 1

    22. ~aaaa  2014-10-08 17:19:40  host: dgz109.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no i inna ciekawostka. od 16 pazdziernika orange wprowadza takze 9 zł netto od realizacji przedłuzenia w ofercie biznesowej... dnoooooooooooo

  • 0

    23. ~  2014-10-08 17:32:03  host: n15-08-02.opera-mini.net

    22, To pewnie caly biznes ucieknie z Orange teraz

  • 0

    24.  2014-10-08 17:34:32

    @22 Mówisz o prowizji dla sprzedawcy? Nie marudź, indywidualny ma mniej ;P .

  • 0

    25. ~aaaa  2014-10-08 18:32:42  host: dgz109.neoplus.adsl.tpnet.pl

    do 24, mówie o opłacie jaką klient poniesie za przedłużenie umowy

  • 1

    26. ~mirekb  2014-10-08 18:40:27  host: apn-95-41-17-16.dynamic.gprs.plus.pl

    moze wreszcie zaczną podawac cenę neo z oplatą za utrzymanie łącza?lub chociaz dadzą zapis "cena dotyczny klientow posiadających aktywną linie analogową/pstn,w przypadku jej nieposiadania dodawana jest oplata 29,24 za utrzymanie lącza"..nie rozumiem orange-za te 30zl jakby dali 100min na stacjo/orange malo kto by rezygnowal

  • 2

    27. ~Neostrada  2014-10-08 19:07:19  host: ip-37-248-255-146.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    80 Mb/s ;) ? A kto widział realnie takie prędkości u nich ;) ?

  • -1

    28. ~Centurion  2014-10-08 19:09:57  host: n13-03-03.opera-mini.net

    ad 26. : Te 100 minut na stacjonarne i komórki Orange mogłoby dać nawet w abonamencie za 40 zł (tel. stacjonarny) - wówczas wracam do nich z telefonią stacjonarną, internetem i komórką!

  • 1

    29.  2014-10-08 19:34:09

    Czy ja dobrze rozumiem cennik Orange ? 10 Mb/s to koszt 78,24 zł. a 300 Mb/s i TV 80 zł. ?

  • 1

    30. ~ORANGEFREEDOM NIEDŁUGO DROPSS  2014-10-08 19:47:07  host: public37230.xdsl.centertel.pl

    Może dadzą pakiet złotówek na wybrany numer w orange na kartę, tak jak to było w orange freedom .

  • 1

    31. ~xxx  2014-10-08 22:08:57  host: host-81-190-252-211.elk.mm.pl

    @29 ftth nie jest regulowane. podobno maja byc dwie oferty dla tych wybranych gmin. jedna ma byc opcja bez utrzymywania lacza. takie chodza ploty ;) na dniach powinno sie wyjasnic. pozostaje tylko poczekac

  • 2

    32. ~Telefon  2014-10-09 16:06:00  host: host-122-172.mt.pl

    ORANGE, to skostniała organizacja - nie mają wizji i nie wiedzą jak zdobyć Klienta. ..... Orange traci rynek i bardzo dobrze.
    Bo gnoją pracowników, degradują sieć, zyski wyciągają z Polski. tam powinni wejść prokuratorzy i sprawdzić księgowość, amortyzację sieci, utrzymywanie sieci z godnie z prawem budowlanym., czasy pracy pracowników ( raportowane w zderzeniu z logowaniami do systemów), płacenie podatków dla gmin
    Bo goście uprawiają prawdę ekranu i jedną wielką ściemę

  • -2

    33. ~Feniks  2014-10-11 11:08:17  host: 212.160.172.84

    @32 Gnoją pracowników? Skąd Ty to wziąłeś?...

  • 0

    34.  2014-10-12 01:36:45

    @32 potwierdzam BETON do kwadratu, w ostatnich 2 miesiącach nie natrafiłem na konsultanta z mózgiem. Wszyscy, na których straciłem kilka godzin czasu to jednostki z gatunku "nie mogę pomóc" W związku z czym prowadzę z nimi MONOLOGI o ich głupocie, bo tam nie ma z kim pogadać. Dzwoniąc do nich ze sprawą czuję się jak w szpitalu bez klamek... nie znają wyjścia satysfakcjonującego abonenta.
    Głęboki PRL! A potem zdziwienie, że klient jak ma konkurencyjną firmę to biegiem do niej leci, bo orange to dno! Nie zależy im w ogóle na kliencie.

  • 0

    35. ~tata  2014-10-12 08:18:49  host: 87-206-222-70.dynamic.chello.pl

    @34 orange jak i inne firmy wymagają od swoich sprzedawcow postepowania wg ich algorytmow a nie samodzielnego myslenia na potrzeby jakiegoś mądrali.Kazdy sprzedawca który nie przestrzega firmowych procedur jest zwalniany.Wiec z tymi osadami spkojnie.

  • 0

    36. ~f643  2014-10-14 16:24:36  host: 212.160.172.83

    @34 w jakiej sprawie dzwoniłeś? zapewne jesteś klientem, który od razu wyskakuję z tzw. "mordą", to też nie dziw się, że nikt nie chce, nie może Ci pomóc.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-50-16-17-16.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.