Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Orange zamknie co piąty salon sprzedaży

Orange zamknie co piąty salon sprzedaży

LuiN 7 Sierpnia 2013 11:11

12 5

W latach 2013-2016 liczba naszych salonów zmniejszy się o około 20% - zapowiada Dziennikowi Gazecie Prawnej Marta Góralewicz, kierownik działu PR korporacyjnego w Orange.



Orange liczy na znaczne oszczędności dzięki przesunięciu ciężaru obsługi klientów z salonów na infolinie i internetowe kanały obsługi klienta. To tylko jeden z elementów strategii firmy - do końca roku z Orange Polska odejść ma 1700 pracowników.




Obecnie Orange ma 934 salony, w kwietniu 2012 roku było ich 1015.

Po II kwartale Orange miało 14,947 mln aktywnych kart SIM. Przychody grupy spadły w skali roku o 9,9% do 3,3 mld zł, a zysk netto spadł o 70% do 76 mln zł.

Źródło tekstu: Dziennik Gazeta Prawna     

Dodaj do:

Tagi: orange

w sumie: 94
  • 0

    76. ~Mem  2013-08-08 00:55:17  host: host-5db0ca2f.sileman.net.pl

    Wbrew pozorom rozumiem co czytam ale na allegro masz "nowe" telefony zakupione w salonie operatora . Czesto bez faktury paragonu na pelna kwote . Raczej nie znjdziesz telefonu sprzedawanego na normalnych warunkach rynkowych taniej na allegro niz w promocji operatora . Ale cena promocyjna nie ma tu duzego znaczenia . Cla infrastruktura oprogramowanie itp polscy operatorzy kupuja w takich a czesto wyzszych cenac niz zagraniczni operatorzy a ceny uslug sa bardzo tanie do tego mamy stosunkow mala baze klientow i turystow ktorzy generuja rachunki

  • 0

    77. ~  2013-08-08 00:56:27  host: v59-05.opera-mini.net

    75,a kto sponsorował Plusa Ere Idee jeśli nie klienci TP i innych sieci stacjonarnych ? zapomniał wół jak cielakiem był ? gdyby nie UKE to dalej do Play 3 sieci miałyby drożej bo po co obniżać cene do Play jak Naród ciemny nie wie o co w tym chodzi,a telefony za 1 zł to najpierw napisz w jakich są abonamentach bo wielu ludzi nie potrzebuje abonamentu za 99 zł czy za 79 zł

  • 0

    78. ~  2013-08-08 01:00:33  host: v59-05.opera-mini.net

    76,a prosi ktoś Orange żeby kupował założenie simlocka i wgranie firmowego softu na komórkę ? nie,ludzie chcą czegoś odwrotnego, gdyby sieć się wsłuchała w głos ludzi to mogłaby na tym zaoszczędzić,a ludzie byliby szczęśliwi że mają niebrandowany tel bez simloka którego i tak zdejmą

  • 0

    79. ~m76  2013-08-08 01:10:47  host: public-gprs517478.centertel.pl

    @78 w wiekszosci te *** co wgrywaja sa platne (uslugi typu nawigacja czy tv, gry i prog do sciagniecia). Ich nie obchodzi co ludzie mysla bo na tym zarabiaja. Inni tez wgrywaja rozne bzdety, ale fakt w orange to przegiecie, cale ekrany startowe czy menu. Zreszta wiekszosc ludzi ma to gdzies bo nawet nie wie ze telefon moze byc bez tego.

  • 0

    80. ~Mem  2013-08-08 01:14:10  host: host-5db0ca2f.sileman.net.pl

    W3 nie sponsorowali klienci TPSA gdyz nie dzwonili z stacjonarnych na komorki . W3 zarabiala na tym ze tpsa byla nieroformowalna firma ktora przez swoja nieudolnosc doprowadzila do tego ze ludziom latwiej bylo kupic droga komorke niz dostac telefon stacjonarny . I dlatego operatorzy juz ok 2001 roku przynosilo dochod swoim wlascicielom

  • 0

    81. ~Mem  2013-08-08 01:17:23  host: host-5db0ca2f.sileman.net.pl

    Ja nie pisze tylko o orange ktory ma swoje korporocyjne paranoja typu brandowanie swoich telefonow . Ja pisze generalnie o naszym rynku telekomunikacyjnym ktory zaszadl za daleko z obnizkmi o teraz klienci po pierwsze bede mieli podwyzki po drugi pogorszy sie ogolnie rozumiana obsluha klient. Skupiacie sie na malo istotnych elementach jak simlock w telefonie a nie dostrzegacie calosci

  • 0

    82. ~  2013-08-08 01:43:58  host: v59-05.opera-mini.net

    81,obsługa klienta pogorszyła się zanim wszedł Play,wtedy kiedy hitem zaczęły być śmieciówki i to się dało zauważyć w sieciach 3,są obniżki na rozmowach głosowych,a jest jeszcze net mobilny i tu przydałyby się lepsze oferty,sprzęt elektroniczny jest tańszy niż dawniej i to wychodzi tak jak zwykle że sieć tak czy tak zarabia nawet na 19 gr za minutę

  • 0

    83. ~  2013-08-08 01:47:21  host: v59-05.opera-mini.net

    80,ale ci którzy mieli telefon stacjonarny i dzwonili na komórkę płacili koło 3 zł za minutę więc o ile wyższy był MTR dla 3 niż dla Play, Era dostała pasmo 1800 bezpłatnie,więc niech mi nikt nie pisze jak to pięknie i super same radzą sobie 3 sieci,jasne po 17 latach na rynku i takich MTR jakie miały to sobie teraz radzą

  • 0

    84. ~  2013-08-08 01:49:34  host: v59-05.opera-mini.net

    79,ale ci którzy wiedzą jaką siecią jest Orange trzymają się od tej sieci z daleka i wolą wybrać Plus,T-Mobile albo Play

  • 0

    85.  2013-08-08 07:25:07

    84). Kto się trzyma z daleka, to się trzyma ;-)

  • 0

    86. ~  2013-08-08 07:46:28  host: public-gprs101795.centertel.pl

    @62 predzej ty hejcie zwiniesz swoj interes i będziesz klepal biedę niz padnie Orange i Netia.

  • -1

    87. ~  2013-08-08 08:13:56  host: s11-05.opera-mini.net

    trzeba zupełnie nie mieć pojęcia żeby porównywać cene telefonu z allegro do ceny u operatora. Przeciez na allegro sprzedawany jest telefon zakupiony wlasnie u operatora. Oczywiście ciekawy pisze jak zwykle przemyślenia swojej pustej głowy. Porównuje mtr z lat 90 tych do obecnego nie porównując cen sprzetu wówczas, który był duzo droższy niż obecnie. Kolejna sprawa, to kiedyś zdecydowanie mniej ludzi korzystało z komórek i dużo mniej dzwonili. Play został wprowadzony i mogł zaistnieć wyłącznie dzięki woli UKE, ktore dało im gigantyczne preferencje. Teraz dopiero widać co Play jest w stanie zaproponować jeżeli nie ma asymetrii. Oferty droższe niż w Orange i pozostałych. W prepaidzie trzymają 29gr od 4 lat. Telefony w cenach z kosmosu lub niedostępne.

  • 1

    88. ~mściciel  2013-08-08 10:29:47  host: v51-04.opera-mini.net

    87- doopisz. Jakie 29gr? A darmowe w sieci, czy 5 gr na stacjonarne, wreszcie pakiety kwotowe, lub 30 min za 6 zł dla ciebie nie istnieją. Śmierdzisz hejtem na milę.

  • 0

    89. ~draka  2013-08-08 10:58:28  host: 89-66-52-136.dynamic.chello.pl

    Obecnie poziom obslugi w salonach jest nieski nie ze wzgledu na prezencje sprzedawcow a na czas i jakosc zalatwiania spraw.Salony ktore sa sprzedazowe w 80% zajmuja sie obsluga posprzedazowa, poniewaz ludzie sa za wygodni. Nauczyli sie ze przyjda do salonu i wszystko bedzie zrobione za nich.Rzadko kto zalatwia sprawy przez internet czy BOK. W tym momencie sprzedaż spada i zbiera sie masa zlecen i reklamacji z ktorymi osoby pracujace nie moga sie czesto ogarnac. Kazda firma szuka gdzie zarobic i to jest normalne. Centertel nigdy nie bedzie fundacja charytatywna

  • 0

    90. ~RudyLis  2013-08-08 13:19:40  host: public-gprs516346.centertel.pl

    Dlaczego oferta nju mobile jest tak atrakcyjna cenowo? - Bo zamiast w salonach, wszystko załatwia się przez internet. Czas salonów dobiega końca, czas na nowoczesność i dzięki temu przystępne ceny usług. A do tego wygoda.

  • 0

    91. ~  2013-08-08 14:01:17  host: iew220.internetdsl.tpnet.pl

    89 no tak a potem redukują zatrudnienie w Orange i zwalnia się ludzi a później rząd płacze że bezrobocie rośnie i nie ma komu podatków płacić a dzieci głodne siedzą. Zastanów się co piszesz, zawsze są 2 strony medalu a nie tylko kwękanie o dobrym redukowaniu kosztów.

  • 0

    92. ~  2013-08-08 14:06:48  host: iew220.internetdsl.tpnet.pl

    Najlepiej zredukować koszty i zwolnić prawie wszystkich a ja pytam z czego społeczeństwo i rząd będą wtedy żyli? Może najlepiej wszystkich uczynić bezpłodnymi bo po co mają się rozmnażać skoro trzeba redukować koszty i zwalniać ludzi?

  • 0

    93.  2013-08-08 22:20:11

    Idę o zakład, że nawet bez likwidacji salonów, Orange sporo na nich zaoszczędzi. Ceny wynajmu lecą mocno w dół od dobrych kliku lat. Hiper i supermarkety ze swoimi boksami i wyspami są bardziej atrakcyjne niż dawna lichwa u kamienicznika na mieście. Na mieście wszędzie płatne strefy, pod marketem za free. Aż prosi się o optymalizację takich salonów. Pewnie nawet tego zamkniętego co piątego salonu, statystyczny Kowalski nie odczuje. Coraz więcej ludzi zaczyna kupować przez net. Normalna kolej rzeczy, że muszą przenieść sprzedaż w inne miejsce.

  • 0

    94. ~  2013-08-09 00:49:17  host: afa112.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No tak ale po co taniej wynajmować, lepiej zlikwidować a ludzi wyrzucić na bruk. Póły sklepowe aż uginają się od towarów a przy tak rosnącym bezrobociu to za 20 czy 30 lat tylko wybrani będą z tych półek kupować. Bo reszta będzie jadła obierki od kartofli z powodu braku pracy i funduszy na podstawowe potrzeby człowieka. Polska już jest niszczona przez prywatę, ludzie są bez pracy, kombinują, nie płacą podatków, kupują po Biedronkach bo taniej. Ale przecież można jeszcze znowu następnych ludzi zwolnić (czy to z Orange czy z firmy Kogucik, bez różnicy) i będzie jeszcze taniej i lepiej (?). Aż w końcu zostanie sam jakiś ojciec Dyrektor i drugi koleś-kierownik firmy jw. na których będzie pół człowieka robić. Błędne koło. Obraz nędzy i rozpaczy się tworzy. A czymże jest państwo czy rząd bez pracującego społeczeństwa? Kto na nich zarobi? Bezrobocie to brak pracy. Brak pracy to brak płaconych podatków. Brak płaconych podatków to brak utrzymania rządu. Tak więc dyrektorska kadra prywaty się bogaci a jednocześnie powoduje rujnowanie kraju. Pozostaje tylko pytanie kto dopuścił do takiej sytuacji. Odpowiedź rzecz jasna jest oczywista.

  • 0

    95. ~maintechh  2013-08-13 06:34:17  host: public-gprs517549.centertel.pl

    Odwiedzilem ponad 14 salonow z jednym zapytaniem! tylko w trzech udzielono mi poprawnej odpowiedzi, a w czwartym rozwiazano moj problem. Jezeli osoby pracujace w salonach nie postaraja sie o odpowiednia wiedze na temat sprzedawanych produktow i oferowanych uslug a tym bardziej o odpowiednia komunikacje z klientem to niech Orange zamknie te salony bo wprowadzaja ludzi w blad i zniechecaja do zakupu produktow w Orange! W 4 z 10 pozostalych salonow probowano zrobic ze mnie glupka! W jednym salonie obsluga miala chyba krotkowzrocznosc bo stalem mniej niz metr od kobiety, a ta wydzierala sie do mnie jakbysmy byli na jakims polu :D Mam nadzieje, ze to czyta ktos z orange. Powinniscie wyslac "klientow" i sprawdzic jak oferowane sa uslugi w salonach ktore chcecie zamknac. Po tym co przeszedlem jakos mi nie zal pracownikow, ktorych orange ma zwolnic, jak ktos nie zarabia na siebie to tworzy tylko straty, tym bardziej, ze zniechecaja klientow!!! pozdrawiam

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-47-26.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy zmieniasz okresowo hasła?

Najpopularniejsze hasła w 2016 roku wg Keeper Security

 

Zobacz wynik | Opinie (0)

Archiwum Ankiet