Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Orange zadowolone z badania TNS OBOP

Orange zadowolone z badania TNS OBOP

WitekT 24 Listopada 2005 20:53

0 0

Zaprezentowane wyniki badań TNS OBOP prezentujące znajomość marki Orange w Polsce w 6 tygodni od jej wprowadzenia na rynke oceniamy bardzo dobrze - powiedział rzecznik prasowy Centertel Jacek Kalinowski.

Tak wysoka spontaniczna (40%) i jeszcze wyższa wspomagana (67%) znajomość zupełnie nowej marki na polskim rynku - w tak krótkim czasie od jej wprowadzenia - przewyższyła nawet nasze oczekiwania i dowodzi wielkiego sukcesu marketingowego oraz olbrzymiego zainteresowania Polaków ofertą i marką Orange - co zresztą obserwujemy w dobrych wynikach sprzedaży! - dodał Kalinowski.




W przypadku marki Idea (Idea Centertel) po 1,5 miesiąca od wprowadzenia na rynek w 1998 r. posiadaliśmy znacznie mniejszą znajomość marki wśród Polaków niż ma to miejsce obecnie, więc jesteśmy przekonani że marka Orange jeszcze lepiej i szybciej odniesie sukces na polskim rynku, niż miało to miejsce w przypadku marki Idea. Wyniki badań TNS OBOP oraz rosnące zainteresowanie polskich klientów marką Orange potwierdzają trafność podjetęj decyzji o zmianie marki sieci komórkowej, której operatorem jest Polska Telefonia Komorkowa Centertel - zaznaczył rzecznik.

O wynikach badania świadomości marki Orange, które przeprowadził TNS OBOP, pisaliśmy w tej wiadomości.

Źródło tekstu: Orange     

Dodaj do:
w sumie: 14
  • 0

    1.  2005-11-24 21:27:36

    Kalinowski jest mistrzem w laniu wody :-)

  • 0

    2. ~2005  2005-11-24 21:39:26  host: azd10.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Z rozbawieniem czytam te radosne wypowiedzi pochodzące z oryndzu a dotyczące radosnej twórczości tej firmy, która chce zawojować nasz rynek. Firma została wpakowana w stałe koszty i to na długo (chyba 10 lat) a oni niezmiennie się z tego cieszą. Sam miód i słodycz ale na szczęście bez mojego udziału w tym gdyż nie podzielam tego entuzjazmu rzecznika.

  • 0

    3. ~Ja  2005-11-24 22:08:36  host: pk034.pro.lama.net.pl

    Bez sensu jest porównywanie tego z poczatkami idei. Teraz mają rzesze abonentów którzy znają ta marke bo maja telefon w orange. Stad tez wynikia taki wskaźnik rozpowalnosci.

  • 0

    4. ~adams  2005-11-24 23:48:02  host: sdm478.sdm.am.gdynia.pl

    BZDURA jeśli chodzi o dobre wyniki finansowe.Nie wierze w to, ale co innego może powiedzieć rzecznik. Poprostu sprzedali piękną markę IDEA i ktoś wziął za to grube pieniądze.Sam zrezygnowałem z Orange, ponieważ nie zaproponowano mi niczego korzystnego w ramach programu propozycja.Teraz z satysfakcją korzystam z usług Ery!!!A to,że marka jest znana zawdzięcza co drugiej jej reklamie w telewizji!!!

  • 0

    5. ~idea  2005-11-24 23:49:09  host: sdm478.sdm.am.gdynia.pl

    Płaćcie Francuzom i płaczcie!!!Precz z ORANGE!!!

  • 0

    6. ~rafałek  2005-11-25 07:43:56  host: 212.122.214.204

    Do salonów przyciąga ludzi jedynie "blichtr nowości". Kiedy Orange się opatrzy to może Kalinowski zmieni zdanie.

  • 0

    7. ~dziwne  2005-11-25 08:52:19  host: masterline.remcom.it.pl

    Czytałam dokładnie opinie czyteleników. Czytając wcześniej opinie,uważam za totalną bzdurę to co pisze Kalinowski i wielki KŁAM . Oj p.Kali troszke -uwagi,rozwagi i samokrytycyzmu !!!:). Nie zauważyłam radości ze strony i zadowolenia czytelników.Może pan K. nie owiedza takich stron i żyje w świecie gdzie z pomarańczy sam płynie sok.W innych felietonach orange też wypadał ŹLE.Trochę odwagi i prawdy. Piszę o Orange,a nie o Ideii-to różnica!!

  • 0

    8. ~dopisek  2005-11-25 08:59:58  host: masterline.remcom.it.pl

    Tak wysoka spontaniczna (40%) i jeszcze wyższa wspomagana (67%) znajomość zupełnie nowej marki na polskim rynku - w tak krótkim czasie od jej wprowadzenia - przewyższyła nawet nasze oczekiwania i dowodzi wielkiego sukcesu marketingowego oraz olbrzymiego zainteresowania Polaków ofertą i marką Orange -GUZIK PRAWDA.Piszą jak im się podoba,aby było jak najlepiej -kłamstwo,kłamstwo,kłamstwo

  • 0

    9. ~myszowór  2005-11-25 13:33:25  host: dpj213.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To samozadowolenie jest tak sztuczne, ze aż razi po oczach. Ja rozumiem, że trzeba pozytywnie ale to rpzeczy zdrowemu rozsądkowi. Rzecznik powinien staranniej dobierać argumenty

  • 0

    10. ~zaprzeczenie  2005-11-25 15:07:14  host: masterline.remcom.it.pl

    Znajomość spontaniczna i wspomagana marki Orange w październiku 2005 roku, czyli w pierwszym miesiącu po wprowadzeniu jej na polski rynek, jest znacząco niższa od wyników, które osiągnęła Idea.Mimo znacznych wydatków na kampanię reklamową - w samej telewizji sięgających niemal 25 mln zł - Orange nie udało się uzyskać rezultatów notowanych dla wskaźników swojej poprzedniczki -wynika z najnowszego badania.W październiku Orange spontanicznie wymieniało o 24 punktów procentowych badanych mniej niż markę Idea. Podobna różnica widoczna jest w przypadku znajomości wspomaganej – marka ta była rozpoznawana przez 67% respondentów(Idea przez 87%).I po co pisać bzdury p.Kalinowski,a taki sympatyczny gość:)

  • 0

    11. ~pitus  2005-11-25 18:42:11  host: 213.199.216.253

    oferta orange nie jest tak zla ale mogla by byc lepsza niech orange sie spyta klientow czy oni tez sa zadowoleni z oferty

  • 0

    12. ~s  2005-11-27 13:01:50  host: cpz168.neoplus.adsl.tpnet.pl

    OBOP robi dobre badania ale jak nazwa wskazuje bada z reguły opinie na jakiś temat jak widać Orange jest daleko od miejsca w któreym chciał by być - kasę wydaje lecz przychody z tego niskie

  • 0

    13. ~Lookas  2005-12-02 17:17:57  host: dvk212.neoplus.adsl.tpnet.pl

    KOMPROMITACJA! marka czy też sieć orange to nic nie warta, obecnie najgorszqa sieć w Polsce! nikomu nie polecam! wiem, bo mam! jako jedynie zwiększają ceny za sms i połączenia!!! zwiększają ilość niezbędnych punktów w programie lojalnościowym - ŻENADA!!!

  • 0

    14. ~antyorange  2005-12-30 11:00:37  host: dtp214.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Grrrr!!!
    Orange wyciska pieniądze z Polski!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-238-172.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.