Orange umożliwiło bezpłatny wybór numeru telefonu już po aktywacji startera. Klienci mają na to 2 godziny.
Orange umożliwiło bezpłatny wybór numeru telefonu już po aktywacji startera. Klienci mają na to 2 godziny.
Po aktywacji startera klient otrzyma informację o proponowanym numerze telefonu oraz planie taryfowym. Można je zatwierdzić lub wybrać inny numer i/lub taryfę. Po włożeniu karty SIM i włączeniu telefonu uruchomi się automatycznie aplikacja STK Wybierz swój numer.
Aplikacja zaproponuje numer oraz taryfę. W przypadku telefonów nieobsługujących standardu STK po kilku minutach od włożenia karty do telefonu uruchomi się serwis USSD.
Opcja Zmień numer oferuje 3 sposoby wyboru numeru:
- losowy - losuje na chybił trafił numer.
- z listy - prezentuje 5 wybranych przez system numerów z możliwością wyboru jednego z nich lub zamówienia kolejnych 5 numerów itd.
- wyszukaj po cyfrach - umożliwia wpisanie preferowanych numerów. Po zatwierdzeniu system wskazuje dostępne numery z wybranymi cyframi (liczy się kolejność cyfr). W przypadku braku numerów zawierających podane cyfry należy podać inne lub zmniejszyć liczbę wpisanych cyfr.
W trakcie aktywacji startera przejrzeć można do 200 różnych numerów MSISDN. Po osiągnięciu limitu pojawi się odpowiednia informacja. Wszystkie obejrzane numery są widoczne i dostępne w trakcie aktywacji startera po wybraniu opcji Historia. Na wybór numeru i taryfy klient ma 2 godziny od uruchomienia telefonu. Po tym czasie zostanie przydzielony aktualnie wybrany numer i taryfa.
Jeśli wybierzemy opcję
Zmień taryfę pokaże się lista wszystkich taryf do wyboru. Po wybraniu każdej z nich pojawia się jej krótki opis, który umożliwia optymalny wybór taryfy. Wybrany numer oraz taryfa zostaną potwierdzone poprzez SMS.
Zobacz: regulamin promocji
Źródło tekstu: Orange, wł