Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Orange: Wybierz swój numer

Orange: Wybierz swój numer

LuiN 18 Grudnia 2013 12:56

9 2
Orange umożliwiło bezpłatny wybór numeru telefonu już po aktywacji startera. Klienci mają na to 2 godziny.

Po aktywacji startera klient otrzyma informację o proponowanym numerze telefonu oraz planie taryfowym. Można je zatwierdzić lub wybrać inny numer i/lub taryfę. Po włożeniu karty SIM i włączeniu telefonu uruchomi się automatycznie aplikacja STK Wybierz swój numer.

Aplikacja zaproponuje numer oraz taryfę. W przypadku telefonów nieobsługujących standardu STK po kilku minutach od włożenia karty do telefonu uruchomi się serwis USSD.

Opcja Zmień numer oferuje 3 sposoby wyboru numeru:
  • losowy - losuje na chybił trafił numer.
  • z listy - prezentuje 5 wybranych przez system numerów z możliwością wyboru jednego z nich lub zamówienia kolejnych 5 numerów itd.
  • wyszukaj po cyfrach - umożliwia wpisanie preferowanych numerów. Po zatwierdzeniu system wskazuje dostępne numery z wybranymi cyframi (liczy się kolejność cyfr). W przypadku braku numerów zawierających podane cyfry należy podać inne lub zmniejszyć liczbę wpisanych cyfr.

W trakcie aktywacji startera przejrzeć można do 200 różnych numerów MSISDN. Po osiągnięciu limitu pojawi się odpowiednia informacja. Wszystkie obejrzane numery są widoczne i dostępne w trakcie aktywacji startera po wybraniu opcji Historia. Na wybór numeru i taryfy klient ma 2 godziny od uruchomienia telefonu. Po tym czasie zostanie przydzielony aktualnie wybrany numer i taryfa.

Jeśli wybierzemy opcję Zmień taryfę pokaże się lista wszystkich taryf do wyboru. Po wybraniu każdej z nich pojawia się jej krótki opis, który umożliwia optymalny wybór taryfy. Wybrany numer oraz taryfa zostaną potwierdzone poprzez SMS.

Zobacz: regulamin promocji

Źródło tekstu: Orange, wł     


Dodaj do:

Tagi: orange | numer

w sumie: 157
  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    145. ~pabloki  2013-12-18 23:05:49  host: public-gprs311495.centertel.pl

    @143 a to dziwne bo mnie przełączono z BOK, i facet z którym rozmawiałem,mam dla testu niezarejestrowaną sim, powiedział do jakiego nadajnika sie loguje i kiedy mnie rozłącza oraz kiedy puszczam dane , powiedział od razu ilość transferu między zerwaniami występującymi podczas rozmowy,kiedy sie podczas rozmowy łączyłem ponownie on mówił" widze że sie pan połączył " nie miał żadnych danych , nie mówiłem kiedy sie łącze a on po połączeniu stwierdzał ten fakt, co więcej cierpliwie czekał i zaproponował że poczeka troche na lini i poobserwuje. To gdzie mnie konsultantka przełączyła? mówiła że do dzaiłu technicznego i tak było.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    147. ~  2013-12-18 23:19:48  host: n06-05-01.opera-mini.net

    139,a pisałem,że bidoki z Orange którzy nie poznali jakości Plusa,T,będą myśleć że moloh Orange który ich orżyna to najlepciejsza sieć pod słońcem :), oni są tak zafascynowani tymi telefonami że nie są w stanie dostrzec,że Orange to szambo gdzie nie dbają o klientów

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    148. ~Orange_To_Dziadostwo  2013-12-18 23:21:39  host: public-gprs516468.centertel.pl

    pabloki: oni maja taka aplikacje internetowa, podpinana do wirtualnej mapy i maja rozne wpisy dot. danego nadajnika gdzie czasami moga info klientowi przekazac o awarii/typie awarii/braku awarii czy trwajacej modernizacji lub pracach ktore nie wynikaja z awarii - ale to szeregowy konsultant moze stwierdzic. To tylko aplikacja. To co Cie przelaczono to do HelpDesk ofert internetowych ale nie jest to stricte dzial techniczny, jedynie dzial pomocy dla ofert typu data. Jest nawet do nich osobny telefon *800 ale czasami blednie dziala i normalnie cie polaczy z DOK (tak samo w nocy, przekieruje na DOK). Oni pracuja chyba 8-20. Dzial techniczny to takie uklepane powiedzenie wsrod klientow, bo latwo sie nim klienci posluguja... Natomiast chodzi tu o dwie aplikacje, weryfikacyjna prac na BTSach (tam sa po prostu recznie wpisywane info czy monity o problemach przez firemki ktore sa podwykonawcami i wykonuja uslugi na BTSach na rzecz Orange) i maja druga aplikacje do analizy pakietow w polaczeniach typu data gdzie mozna stwierdzic czy faktycznie cos sie dzieje czy nie. Pomaga to zdiagnozowac problem i ewentualnie przekazac pisemne zgloszenie techniczne dalej, ale tu tez wgre wchodzi tzw. czynnik ludzki...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    149. ~  2013-12-18 23:25:14  host: n06-05-01.opera-mini.net

    146,brawo,pytasz o produkt Orange,a oni nie wiedzą o co chodzi,to też pokazuje co to jest za sieć,zresztą w salonach w moim mieście też konsultantki nie są zbyt inteligentne, znają głównie szablon jak nabić klienta w butelke i tyle,a jak coś więcej trzeba to niewiele wiedzą żeby nie napisać nic

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    150.  2013-12-18 23:27:26

    149: Akurat takie kwiatki można trafić w każdej sieci.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    151. ~sympatyczny  2013-12-19 00:03:52  host: 89-76-120-102.dynamic.chello.pl

    cholera jasna, tych komentarzy nie da sie czytac........... nie mozecie sobie prowadzic tych dyskusji nie na temat newsa gdzies indziej?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    152. ~  2013-12-19 07:48:27  host: 62.244.152.131

    @151, niestety masz rację. Tego trolla z hostem n06-05-01.opera-mini.net powinni skasować wszystkie komentarze. Coraz częściej uważam, że pisanie komentarzy powinno byc tylko dla zalogowanych. To zmusiłoby mnie też do założenia konta ale może takich idiotycznych wpisów jak tego trolla z opery mini nie byłoby.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    153. ~jac  2013-12-19 08:38:05  host: ip-78-30-90-92.free.aero2.net.pl

    Pomieszanie z poplątaniem. W reklamie wygląda to dobrze, a tak naprawdę całość jest o kant... Ile % osób będzie się z tym bawić?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    154. ~Marcin  2013-12-19 09:50:25  host: public-gprs516452.centertel.pl

    Jednym się ta możliwość podoba innym nie.. To nie jest jedyny starter więc macie wybór co chcecie. Nikt nikogo nie zmusza do kupienia tego startera.. macie spersonalizowane startery więc chyba problemu nie ma, prawda? A to, że jest taka możliwość to tylko plus..

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    155. ~jac  2013-12-19 10:20:15  host: ip-93-154-151-168.free.aero2.net.pl

    No właśnie, na szczęście jest wybór. Tylko w Polsce są dziesiątki milionów abonentów, którzy są okradani i którym oferuje się oferty tak przygtowane, że klient o kruczkach dowiaduje się dopiero po wydaniu pieniędzy.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    156. ~Marcin  2013-12-19 10:41:48  host: public-gprs514558.centertel.pl

    @155 np w Lyca (wirtualna sieć międzynarodowa) jest przydzielany numer podczas aktywacji więc nawet nie wiesz jaki będzie gdy kupujesz starter.. Czasem potrafi się zmienić kilka godzin po aktywacji.. A jeśli chodzi o umowy to przed jej podpisaniem wypada przeczytać regulamin i to co się podpisuje niezależnie co by to nie było..

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    157.  2013-12-20 17:40:18

    kolejne wizyty w salonach, wczoraj dowiedziałem się, że mam szukać w kioskach i na stacjach bo może będą mieli szybciej, dzisiaj w innym punkcie zrobili duże oczy "jaki nowy starter z wybieraniem numeru"... ciekawe kiedy komuś uda się to kupić:)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    159. ~dyzio  2014-03-06 20:09:15  host: public8652.cdma.centertel.pl

    Jakie taryfy są do wyboru?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    160. ~tomasz  2014-03-07 22:48:27  host: 77-254-203-71.adsl.inetia.pl

    witam Od pewnego czasu szukam starterów orange z numerami podobnymi jak mam. nie "złote", ale konkretnych 6 pierwszych cyfr. BArdzo się napaliłem na starter orange umożliwiający wybór numeru przez 2 godziny od startu. sprawa wygląda następująco: wkładamy nowego sima do telefonu, uruchamia się telefon i "aplikacja" typu "horoskop" - mamy listę do wyboru, wybieramy, a telefon komunikuje się z serwerem za pomocą gołębia pocztowego. Trwa to kilkadziesiąt sekund. Możemy wybrać swój numer telefonu... nie. to nie prawda. Co najwyżej, możemy wybrać TYLKO 4 cyfry, przy czym pojawią się one w dowolnym miejscu 9ciu pół numeru telefonu. Dość często spotykamy komunikat - nie znaleziono takiej kombinacji. np 8557- już odpada. tak samo 0855 - niema. Pytanie do matematyków, zakładając ze orange dysponuje początkami od 501 do 516 ile razy powninien wypaść ciąg tych samych 4 cyfr pod rząd? Można też wybrać numer z listy. po wysłaniu rządania otrzymujemy listę kilku numerów, wmiarę po koleii, czyli pierwsze 6 takich samych cyfr, zupełnie losowych, ale prośba o kolejną porcje cyfr zajmuje kilkadziesiąt sekund - więc za wiele nie da się przejrzeć. Każdy poważniejszy błąd, zwiecha, wywala aplikacje i zostajemy z ostanim numerem i taryfą. Mnie nie udało się ponownie uruchomić "aplikacji" inaczej niż przez wyłączenie i włączenie telefonu. Reasumując: jak chcesz konkretny numer - zapomnij. jak chcesz sobie wybrać ciekawą kombinacje typu niespodzianka - moze się trafić ToMasz Jak ktoś chce zgłaszać do "etyki" albo urzędu ochrony "Robienia konsumenta w ch..." przepraszam balona - droga wolna

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    161. ~Piter38  2014-03-14 00:26:23  host: n13-10-04.opera-mini.net

    Czyli Orange nabija klientow w butelke? To po co ta reklama?

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    162. ~reni17  2014-03-15 13:41:00  host: ip-93-154-156-15.free.aero2.net.pl

    Reklama ??? Dźwignią handlu - przyjaciele ! a poza tym to skoro TP połączyła się z Orange i to już znaczy że i jedni i drudzy nie mają klientów i braki w swoich budżetach ,no i trzeba nadrabiać reklamami To tanie nie jest ,ale myslę że chociaż na tej stronie nie znajda ,,pierwszych naiwnych'' Powodzenia Wam życze i skorzystania ze zwyczajnego pokietu startowego !!!!!! na pewno wyjdzie taniej !!!!! a w razie jakichkolwiek reklamacji konsultant w Orange odpowie Wam ,, wszystkie szczegóły tej usługi zawarte są w REGULAMINIE '' !!!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    163. ~kama200  2014-08-25 11:51:51  host: public-gprs514537.centertel.pl

    Wybrałam numer ale dzieje się coś dziwnego.
    Co oni ( orange ) wyprawiają tj. dlaczego mój telefon z taka kartą ( Wybierz swój numer ) kilka razy na dobę
    uaktywnia się ?
    Normalnie telefon jest przecież w "spoczynku" tj. ekran wygaszony i nie wydaje z siebie żadnych dźwieków
    a tutaj włącza się krótki sygnał i zaswieca ekran.
    Po włozeniu dowolnej karty startowej ( starter za 5 zł ) to zjawisko nie wystepuje ( mówimy
    o tej samej lokalizacji względem BTSów nawet co do +/- 1m od położenia telefonu, oraz
    o porównaniu zachowania tego samego telefomu z dwoma rodzajami kart SIM - Wybierz swój numer oraz
    zwykły starter za 5zł )
    Owszem czasem się zdarzy ( bardzo rzadko cos takiego wystepuje tj. np. raz na 1 rok bez okreslonej regularności ) taka sytuacja w zwykłej SIM
    To głośne właczanie aktywności kilka razy na dobę jest denerwujące i do czego ma to słuzyć
    do wkurzania uzytkowników ?
    Ja zdaje sobie sprawę z tego że telefon to urządzenie nadawczo-odbiorcze i system komunikuje sie z nim
    nawet wtedy gdy telefon "śpi" ale dlaczego z jedna kartą SIM proces ten jest tak głośny napastliwy a z inną cichy ?
    To nie jest normalne w stosunku do innych kart SIM.
    Czy taka karta SIM pomimo zatwierdzenia wybranego numeru i tak jest narażona
    na bardzo częste sprawdzanie jej aktywności ( własnie dlatego że te numery
    "do wyboru" należą do jakiejś specjalnej puli numerów ? ), to jest powodem ?
    Może ktos wyjaśnić o co tu chodzi i czy można tą napastliwość zlikwidować i używać kart SIM
    z usługi - Wybierz swój numer w normalny sposób ?

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    164. ~Calm7  2014-08-25 12:01:53  host: n05-07-07.opera-mini.net

    163). Porównałaś jedną do kilku - może drugą sim z WSN kup , i sprawdź? Może ta karta jest uszkodzona, i dlatego zrywa połączenie z siecią?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    165. ~kama200  2014-08-25 12:30:39  host: public-gprs514537.centertel.pl

    164:) Czyli to jest "zrywanie połączenia" i występuje wtedy jakiś głośny reset karty SIM
    wywoływany procedurą sieci Orange ?
    No oczywiście mogę "zaryzykować" drugie 5 zł i sprawdzić czy to sie powtórzy na innej SIM ale
    już nie dostanę tego numeru który wybrałam.
    Żadnego innego powodu poza uszkodzeniem SIM nie ma ?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    166. ~Calm7  2014-08-25 15:48:50  host: n05-07-07.opera-mini.net

    165). Napisz ten temat na forum, może więcej znajdziesz wyjaśnień /odpowiedzi.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-235-29-110.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Jak oceniasz ofertę Nowa Formuła Play Stacjonarna?

Zobacz wynik | Opinie (17)

Archiwum Ankiet