Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Orange uruchomił na infolinii sztuczną inteligencję

Orange uruchomił na infolinii sztuczną inteligencję

LuiN 11 Lipca 2018 10:36

6 0

robot 800

Taki scenariusz przepowiadaliśmy na przełomie roku - sztuczna inteligencja wkroczyła do operatorów komórkowych i od dziś pomaga w głosowej obsłudze klientów Orange.

Zobacz: Co może być najważniejsze w branży w 2018 roku?

Jestem Max

Jak dowiedział się serwis TELEPOLIS.PL, sztuczna inteligencja zastosowana przez Orange ma na imię Max. Automat/robot z łatwością identyfikuje klientów po kodzie abonenckim, numerze telefonu, numerze PESEL czy ID Neostrady. Przekazuje informacje o płatnościach, pozwala zgłosić awarie, a w razie potrzeby oddzwania i przypomina o konieczności spłaty faktury czy na życzenie klienta wysyła SMS z informacjami o płatnościach.




robot 800

Miłego dnia, mówię ci ja... Max

Jeśli tematy rozmowy przekroczą możliwości AI, rozmowa zostanie przełączona do konsultanta. Z czasem jednak większość powinna być do załatwienia bez obecności "białkowych konsultantów".

Rozpoczęte dziś testy dotyczą bardzo wąskiej puli numerów, kończących się na 82. Docelowo Max zajmie się wszystkimi połączeniami przychodzącymi i dzwonieniem do klientów w kwestiach windykacyjnych.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: sztuczna inteligencja | ivr | ai | orange

w sumie: 66
  • 0

    49. ~  2018-07-11 20:21:08  host: a24-06-11.opera-mini.net

    W skrócie e faktura tak zgoda dla e faktury może być ale nigdy nie jesteście właścicielem jak dzwonią, na pyt czy mogą dzwonić z ofertami odpowiadacie nie, nawet jak mówią że to będą super oferty też odpowiadacie Nie

  • 0

    50. ~  2018-07-11 20:42:40  host: a24-06-11.opera-mini.net

    Dziadostwo trzeba eliminować a nie zgadzać się na telefony od sprzedawców telefonicznych którzy zmieniają się co kilka tygodni max co kilka miesięcy którzy nie mają nic wspólnego z OPL ani inną podobnà firmą którzy w głębokości mają klientów do których dzwonią a których w głębokości ma ich szef czy szefowa, przez takie firmy te większe prawdziwe które same powinny dzwonić do klientów psują sobie rynek

  • 1

    51. ~  2018-07-11 20:45:00  host: a24-06-11.opera-mini.net

    a wielu ludzi na stanowiskach kierowniczych w branży sami mówią że nie podaliby przez telefon ani pesel ani nr dowodu a wymagają żeby te dane uzyskał konsul od klienta

  • 0

    52. ~  2018-07-11 20:50:20  host: a24-06-11.opera-mini.net

    problem nie są konsule ale kierownictwa firm które tak każą swoim ludziom pracować np zwolni konsula albo sam odejdzie i na to miejsce przyjdzie ktoś nowy tak samo przeszkolony i tak samo pracuje więc co się ma zmienić jak mało kto patrzy na to jacy ludzie rządzą firmą - często tacy z którymi nie chcieliby pracować ci dla których sprzedają usługi umowy

  • 0

    53. ~  2018-07-11 21:06:51  host: a24-06-11.opera-mini.net

    rozpowiadajcie o tym wszystkim gdzie się da bo to jak działają te firmy call center to nie ma nic wspólnego z żadną kulturą ani etyką, kiedys jak złożyłem wypowiedzenie umowy to zadzwoniła do mnie konsulka która proponowała mi gorsze warunki niż miałem zamiast 8GB chciała mi dać 2GB bez no limit stacjonarnch numerów kiedy ja miałem stacjonarne no limit a cena ta sama - nawet mi się nie chciało z nią rozmawiać, firma straciła mnie jako klienta płacącego rachunki w terminie

  • 0

    54. ~  2018-07-11 21:14:07  host: a24-06-11.opera-mini.net

    teraz w firmach call cemter przez ludzi którzy nie szanują pracowników siedzą małolaci w sensie praktyka albo zaraz po ukończeniu szkoły którzy prawie w ogóle się na tym nie znają a ich przełożeni to samo, nie ma dziś ludzi w takich firmach którzy się na tym znają, ci którzy nie chcą się godzić z tym co się dzieje odeszli z branży albo do konkurencji typu korporacja a małe firmy sprzedające na zlecenie to niedobitki, orange to dziś marka dla wszystkich, żaden prestiż, tylko to marka dla prostego ludu

  • 0

    55. ~  2018-07-11 21:19:16  host: a24-06-11.opera-mini.net

    nie będą nic poprawiać żeby lepiej działało, poczekają na koniec np takiej miedzi od Neo aż to umrze śmiercią naturalną a do tego czasu konsule i technicy będą działać na złomie który firma ma od komuny - to nie żart

  • 0

    56. ~  2018-07-11 21:22:45  host: a24-06-11.opera-mini.net

    nikt tego nie powie oficjalnie bo jedni chcą awansować, inni nie chcą zaczynać wojny z firmą a wszyscy wiedzą jak jest, dziwi mnie tylko skąd się bierze sentyment ludzi do tego dziadostwa i takiego traktowania jako klientów

  • 0

    57. ~  2018-07-11 21:35:09  host: a24-06-11.opera-mini.net

    gdyby wszyscy mający problem z OPL zmienili sieć to od razu zapomnieliby co to problemy z netem i ogólnie z siecią ale nie oni wolą się użerać z awariami siedzieć godzinami na telefonie dzwoniąc na infolinię i czekając na połączenie z konsulem który im lowie naprawią do 72 godzin albo ten durny system jest tak stary że żeby wyczaić o co chodzi to trzeba się domyślać bo piszą skrótami a jak info klientowi przekazuje konsulka z rozwiniętymi zdolnościami tworzenia opowoeści to prawie na bank zadzwoni jeszcze raz wkur.... ny dlaczego nie działa skoro pani powiedziała że będzie działać a salony są tak leniwe że nawet nie robią resetu modemu tylko dają klientom modem po wcześniejszym kliencie z jego loginem i haslem które wprowadził do modemu - tak tak, dostakecie modemy po innych klientach

  • 0

    58. ~  2018-07-11 21:53:21  host: a24-06-11.opera-mini.net

    robot to rozbudowana wersja wciskania przycisków, taką funkcje miała inna sieć że zamiast wciskać przycisk można było powiedzieć i przechodziło do tematu i ten robot będzie irytujący bo konsuli będzie mniej więc czas na połączenie wydłuży się i to będzie ludzi irytować jeszcze bardziej bo robot bedzie mówił sprawdź czy kabel jest wpiety w tyle twojego pirknego modemu któryod nas otrzymałeś,jest to świetnie a teraz sprawdzimy jak się świecą światełka oraz objaśnimy funkcje każdego z nich - uwierzcie, że będzie gorzej

  • 0

    59. ~Mateusz  2018-07-12 00:57:22  host: 188.146.162.187.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Na szczescie przenosze sie do T-Mobile z Orange. Przenioslem juz internet, teraz 3x numery glosowe.
    Ja chce rozmawiac z czlowiekiem a nie z maszyna.

  • 0

    60. ~///  2018-07-12 06:56:32  host: public-gprs373048.centertel.pl

    59 - Tak proste oferty nie wymagają kontaktu z BOK.

  • 0

    61. ~XXL  2018-07-12 08:53:17  host: 77-254-63-6.adsl.inetia.pl

    Problemem nie jest Orange i jego oferty a SI
    To się szybciej dzieje niż myślałem ☹️

  • 0

    62. ~  2018-07-12 23:44:57  host: a25-05-12.opera-mini.net

    59, ale zarząd OPLzawsze wie lepiej czego potrzebują klienci i pracownicy, dobra decyzja, sam nie mam nic w O i dziwie się tym którzy mają i za wszelką cene chcą mieć w O usługi AWARYJNE usługi ale skoro tak chcą...

  • 0

    63. ~  2018-07-12 23:51:48  host: a25-05-12.opera-mini.net

    Jak nie będziecie rezygnować tak naprawdę że umowa się kończy i przestajecie płacić to OPL nic nie zmieni na lepsze, OPL w ogóle ma gdzieś narzekania klientów które są w odsłuchiwanych rozmowach - nie robi to żadne wrażenia na OPL nawet jak ktoś straszy sądem, kompletna ignorancja, ci ludzie na górze w O w ogóle się nie liczą z innymi, oni uważają że kase tak czy tak będą mieli bo im się należy bo się ustawili i nie muszą się z nikim liczyć

  • 0

    64. ~  2018-07-12 23:59:25  host: a25-05-12.opera-mini.net

    w pewnym sensie mają racje skoro ludzie nie odchodzą do innych firm tylko jak ktoś nie wie dlaczego jest do kitu i nic się nie poprawia to dlatego że firma ma takich klientów gdzieś i czasem woli zapłacić kary niż poprawić działanie usług bo kara to tylko mały % dochodu firmy, niektórzy ludzie znający się na temacie mówią o tym otwarcie, tylko szkoda nieświadomych ludzi ale na szczęście świadomość rośnie, - jak ktoś mówi że zrezygnuje to niech to zrobi a nie tylko straszy bo to nie działa i dużo takich potem przedłuża umowy więc od dawna tego firma nie traktuje poważnie

  • 0

    65. ~Jarek Mikul  2018-07-13 10:58:44  host: 89-64-55-101.dynamic.chello.pl

    Przecież oni mieli zawsze sztuczną inteligencję na infolinii i w salonach.

  • 0

    66. ~  2018-07-13 13:33:57  host: a24-06-09.opera-mini.net

    65, nie, oni mieli zawsze system tak ograniczony że jak coś było nietypowego a dużo jest takich sytuacji to nie dało się załatwić sprawy, a w salonach są sami sprzedawcy do wciskania umów którzy nawet nie wiedzą jak się resetuje modem czy jak zmienić login i hasło modemu - serio, nie mają o tym pojęcia i sprzedają w salonach na piękne oczy, ładną buzie, fajne słowa, a jak czegoś nie wiedzą to dzwonią na infolinię i dają do telefonu klienta bo nawet im się nie chce gadać z konsulem z infoini i niech sobie gada klient - takie mają podejście

  • 0

    67. ~  2018-07-13 13:33:58  host: a24-06-09.opera-mini.net

    65, nie, oni mieli zawsze system tak ograniczony że jak coś było nietypowego a dużo jest takich sytuacji to nie dało się załatwić sprawy, a w salonach są sami sprzedawcy do wciskania umów którzy nawet nie wiedzą jak się resetuje modem czy jak zmienić login i hasło modemu - serio, nie mają o tym pojęcia i sprzedają w salonach na piękne oczy, ładną buzie, fajne słowa, a jak czegoś nie wiedzą to dzwonią na infolinię i dają do telefonu klienta bo nawet im się nie chce gadać z konsulem z infoini i niech sobie gada klient - takie mają podejście

  • 0

    68. ~  2018-07-13 13:37:32  host: a24-06-09.opera-mini.net

    kiedś było zgłoszenie z salonu że nie działa net, konsul spełnia obowiązek i informuje o opłacie 39 zł jeśli się okaże że netju nie ma z winy salonu i co słyszy w odpowiedzi - dobra, niech przyjeżdżają i tak za wszystko płaci firma

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-92-170-149.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Najpopularniejsze

Ankieta

Jak oceniasz wakacyjną promocję sieci Play?

Internet na lato za darmo w Play

 

Zobacz wynik | Opinie (9)

Archiwum Ankiet