Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Orange: umów wizytę w salonie przez Internet

Orange: umów wizytę w salonie przez Internet

orson_dzi 27 Marca 2017 13:06

6 4

orange salon

Orange udostępnił możliwość umówienia wizyty w salonie przez Internet.




Klienci, którzy nie chcą czekać w długich kolejkach w salonach Orange mogą teraz umówić wizytę przez Internet. Można to zrobić za pomocą strony:
Klienci biznesowi są kierowani do obsługi przez Biznes Experta.

Być może jest to jakiś pomysł na rozładowanie kolejek w salonach. Z drugiej strony osoby cierpliwie czekające mogą szybko cierpliwość stracić jeśli nagle pojawi się przed nimi kilka osób obsługiwanych poza kolejnością. Nie wiadomo również jak terminów wizyt będzie się trzymać obsługa salonów, która o wizytach jest informowana mailowo.

Źródło tekstu: wł     
Źródło zdjęć: Orangenull

Dodaj do:

Tagi: salon | orange

w sumie: 28
  • 0

    9. ~Gosciu  2017-03-27 14:46:01  host: c95-20.i07-24.onvol.net

    A po jaka ho...re w ogule jest potrzeba przychodzenia do salonu poza podpisaniem nowej umowy przez klienta nie zwiazanego z siecia. Wszystki inne formalnosci powinny byc dostepne via internet lub telefon a nie pielgrzymki do salonu

  • 0

    10. ~  2017-03-27 14:47:34  host: aeab44.neoplus.adsl.tpnet.pl

    6, jakie "ł"?

  • 1

    11. ~QwerTy  2017-03-27 15:00:14  host: 91.229.82.9

    Orange - sieć która traktuje swoich starych klientów jak klientów drugiego sortu. Orange ma lepsze oferty promocyjne tylko dla klientów przenoszących numer niż dla tych którzy są z nimi od wielu lat. Wieloletni klient orange np. nie włączy oferty "Rozmowy i SMS-y bez limitu + 18 GB za 28 zł na 30 dni".

  • 1

    12. ~pabloki  2017-03-27 15:00:52  host: 188.146.9.127.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    9 starsze osoby preferują osobisty kontakt z doradcą . niektóre nie mają internetu lub boja sie rozmawiac przez telefon nie widząc umowy czy dokonywanych zmian na koncie. są też klienci który lubią odwiedzić salon bo czują sie wtedy dowartościowani bo skoro płaca to niech ich człowiek po królewsku obsługuje.

  • 0

    13. ~pabloki  2017-03-27 15:04:41  host: 188.146.9.127.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    11 klienci orange są specyficzni to i specyficznie ich sie traktuje. to chyba jedyna sieć która tak traktuje swoich klientów. p.s. w tej ofercie jest 8GB a dodatkowe 10 po doładowaniu w odpowiedniej taryfie.

  • 0

    14. ~były-pracownik  2017-03-27 16:06:50  host: 89-76-42-55.dynamic.chello.pl

    Masakra,kolejny idiotyczny pomysł szefów Orange.Kolejki już teraz są ogromne , a wiadomo że każdy pracownik ma obowiązek przeprowadzić rozmowę sprzedażową , niezależnie od tego z jaką sprawą klient przychodzi. Za dużo salonów zlikwidowali więc teraz nie ma gdzie się udać szybko sprawę załatwić, a teraz jeszcze to !!!

  • -1

    15. ~xxx  2017-03-27 16:16:05  host: nsithb13.blokowe.pl

    Powinno być tak że wziąłeś umowę przez internet czy infolinię ta załatwiasz przez internet albo infolinię.. Nawet wymiana karty to Ci

  • -2

    16. ~xxx  2017-03-27 16:16:52  host: nsithb13.blokowe.pl

    przysłać, a nie zawracać d.. pracownikom w salonie. Na szczęście ja takich traktuje jak tredowatych.

  • 0

    17. ~nowy1  2017-03-27 16:38:03  host: user-94-254-129-230.play-internet.pl

    Kiedy news o a2mobile za 19,90 wszystko bez limitu? Oferta jakiej jeszcze nie miał nikt, szczególnie ten nielimitowany internet z ciekawym rozwiązaniem lejka.

  • 0

    18.  2017-03-27 16:47:24

    (17)
    Fakt mobile chyba miał dziś wystartować z jakąś promocją..? hm..?

  • 0

    19. ~Cap7  2017-03-27 17:51:05  host: n14-04-07.opera-mini.net

    @18 nieprawdziwe informacje masz, ktoś pana robi w konia:)

  • 0

    20. ~Człowiek od Orange  2017-03-27 18:25:33  host: charon4.media-saturn.com

    Dobre posunięcie ze strony Orange, na pewno zwiększy w jakiś sposób sprzedaż

    Ktoś widziałem, że narzekał na brak obsługi posprzedażowej. Od tego jest w głównej mierze BOK. Jak zaczynałem pracować w Orange'u chodziłem czasem w ramach "szkolenia" popatrzeć jak sprzedają Orange Eksperci w salonach (nie pracuje w salonie Orange a w punkcie, nie robimy cesji, rezygnacji, wymiany sprzętu, nie mamy telefonów etc.). Średnia wieku oczekujących to ok. 40-50 lat, w salonie o powierzchni ok. 100m2 wręcz pachniało starością, a sprawy w jakich ludzie przychodzą były absurdalne. Włożenie karty pamięci, włożenie karty SIM, włączenie telefonu, włączenie internetu, założenie konta GMAIL, pobranie jakiejś gry dla wnuczki, wydrukowanie faktury pomimo tego, że jest możliwość płatności w salonie itd. Konsultanci Orange mają po prostu prze***** z klientami :o. Takie rzeczy jak cesja, rezygnacja, przyjęcie płatności za fakturę oczywiście jak najbardziej, ale większość klientów uważa, że skoro coś tutaj podpisali to teraz Orange jest ich nauczycielem i służącym w zakresie świata technologii.

    Dosyć ciekawe jest że nie wszyscy pracownicy salonów Orange zdają sobie sprawę z tego, że nie powinni wkładać kart pamięci klientowi ani w ogóle dotykać jego telefonu - jak coś się stanie, telefon upadnie sprzeadwcy i się potłucze, albo coś urwie przez przypadek (nie oszukujmy się, konsultant nie musi wiedzieć jak się otwiera każdy telefon) to jes "ALE CO MI PAN TU URWAŁ MOJE PIENIODZE ODDAWAC POZWE WAS" itd.

    Zmiana jak najbardziej na + :)

  • 1

    21. ~Do zarządu Orange  2017-03-27 18:34:37  host: 193-22-83-73.komster.pl

    Orange siec niepoważna większość pracowników poważnie traktuje klientów , natomiast mają jakiegoś maniaka oszusta kradnącego kasę,aktywującego niechciane pakiety lub kradnie kasę w momencie aktywacji doładowania lub aktywacji pakietu.Bok zwraca kasę ale słowa przepraszam nie uświadczysz.Do Zarządu Orange czy nie można takiego nadgorliwego oszusta wysłać na bezrobocie a takich komentarzy nie będzie.

  • 1

    22.  2017-03-27 19:41:10

    a potem bedzie tak, ze nie bedzie nikogo kto obsluzy nagłych klinetow, ktorzy sie nie umówia na spotkanie.

  • 0

    23. ~Gutek  2017-03-27 19:45:01  host: 188.146.64.17.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Dlatego z daleka od Orange.

  • 0

    24.  2017-03-27 19:49:11

    Będzie osobne stanowisko tylko dla klientów z umówioną wizytą i już, jaki problem.

  • 0

    25.  2017-03-27 20:01:28

    Wreszcie. Ostatnio byłem w salonie i czekałem prawie 1,5 godziny na wyrobienie dodatkowej karty SIM. Masakra :|

  • 0

    26. ~xxx  2017-03-27 23:33:06  host: host-81-190-243-18.dynamic.mm.pl

    @21 dlaczego BOK? po to sa pos`y aby to klient sobie wybieral gdzie i jak co zalatwic. jak dla mnie to niech sobie ludzie chodza do salonow z pierdolami ;). jezeli by orange informowalo ze nie tylko salony sa a inne kanaly to moze by nie bylo takich kolejek. obsluga posprzedazowa nie dotyczy tylko salonow. ale klienci nauczeni ze tylko salon i salon. sa salony jest aktywna jest teleszajs jest aka. fakt nie kazdy kanal moze wszystko. ale salony partnerskie tez nie wszystko moga ;).
    nie jest zadna tajemnica ze orange dazy do tego aby sprzedaz czy obsluga przeszla na poziom www

  • 0

    27. ~  2017-03-28 03:01:03  host: host-176-221-123-98.dynamic.mm.pl

    Świetny pomysł, Orencz. Dobrze, że nie korzystam z waszych usług, a kolejek doświadczyłem jedynie przy rejestracji numeru w celu przeniesienia go do innej sieci :)

  • 0

    28. ~  2017-03-30 16:58:05  host: 212.160.172.71

    to działa od dawna ale przez BOK :) a co do tych co się czepiają co za problem? bronił im ktoś się umawiać? tak samo jak u lekarza umawiasz się przychodzisz git przychodzisz poza koleją czekasz proste nie? :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-172-145.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy smartfon w cenie do 1000 zł to:

10 najlepszych smartfonów do 1000 zł (sierpień 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (0)

Archiwum Ankiet