Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Orange UK: relaks przez telefon

Orange UK: relaks przez telefon

Q! 23 Grudnia 2009 10:36

0 0

Brytyjski oddział sieci Orange udostępnił ciekawą usługę, która pozwala na odsłuchanie relaksujących dźwięków natury przez telefon komórkowy. W ten sposób użytkownicy mają mieć możliwość odstresowania się i zrelaksowania w tych dzisiejszych, stresogennych czasach.

Według przeprowadzonego badania, 8 na 10 Brytyjczyków każdego dnia doświadcza mniejszego lub większego stresu ze strony współpracowników czy rodziny. Aby im pomóc, sieć Orange udostępniła im możliwość odsłuchiwania relaksujących dźwięków natury dostępnych pod dedykowanym numerem telefonu.

Wśród odgłosów dostępne są te słyszane w lesie, szum morza u wybrzeży Brighton, zgiełk tradycyjnej wioski brytyjskiej, dźwięk ognia w kominku czy relaksujący śpiew ptaków. Taki zestaw dźwięków został wybrany po przeanalizowaniu wyników badania na temat najbardziej uspokajających odgłosów.




Według naukowców, codzienne słuchanie relaksujących dźwięków przez 12 minut może mieć wyraźny wpływ na zmniejszenie poziomu stresu. Dzieje się tak na skutek wpływu relaksujących dźwięków na ciało człowieka i tym samym uspokojeniu pulsu oraz obniżeniu poziomu ciśnienia.

Usługa dostępna jest dla klientów brytyjskiego oddziału sieci Orange bezpłatnie. Połączenia realizowane poprzez inną sieć podlegają standardowej opłacie.

Źródło tekstu: orange, wł     

Dodaj do:
w sumie: 6
  • 0

    1. ~wans  2009-12-23 10:52:07  host: 188.33.229.252

    usługa powinna być standardowa wraz z każdorazowym wystawieniem faktury od Orange :)

  • 0

    2. ~mirekb  2009-12-23 11:21:30  host: hii126.internetdsl.tpnet.pl

    pomysł fantastyczny jednak szkoda ze podczas fali samobójstw w orange.fr nikt na to nie wpadł a może właśnie po tych wydarzeniach tak sobie to obmyślili??są dane ile osób się zabiło w orange.fr w 2009??a może i wczesniej np od 2007 roku zbadac?

  • 0

    3. ~  2009-12-23 11:55:03  host: v11-12.opera-mini.net

    @1 no tak, plik dzwiekowy dolaczany do faktury. Zwlaszcza przy cenach w orange w Tuskmenistanie ;)

  • 0

    4. ~  2009-12-23 12:14:15  host: aemp99.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @wans. Przecież pisze, że ta usługa dla klientów sieci Orange UK jest bezpłatna i jest dostępna w standardzie więc po co ją mieliby umieszczać na fakturze.

  • 0

    5. ~Konsternacja  2009-12-23 12:19:09  host: 193.111.174.150

    Dlaczego nie poszli krok naprzód z równoczesnym przekazem wideo tych fal morza, lasu z ptaszkami, ognia w kominku itp dla głębszego relaksu zmysłów wzrokowo-słuchowych? Bajer byłby chwytliwszy a i popyt na antystresowe fony w technologi audio-wideo-BlueRay większy. Sam dżwięk to jak podziwiać wnętrzne pokoju przez dziurkę od klucza...

  • 0

    6. ~  2009-12-23 12:21:24  host: v10-06.opera-mini.net

    Pomysl dobry ale nie przy obecnej szarpiacej nerwy jakosci dzwieku cyfrowego. Marzy mi sie ze ktos jak P4 czy Google z Androidem napnie sie i przelamie obecny regres w kwestii przetwornikow i wzmacniaczy cyfrowych bo ta sprawa ciagnie w dol cala branze. Nie tylko sprzedaz, ceny ale nawet ogranicza tworcow. Bo skoro sprzet znieksztalci brzmieniowo kazdy gatunek muzyki do brzmienia garazowo-technoidalnego zreszta tez niewysokiej jakosci to kompozytor sie ogranicza w tych obszarach ktore na danym sprzecie brzmia zle i w rezultacie powstaje garazowo-rapowa monokultura.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-90-112.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.