Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Orange sprzedaje Contact Center

Orange sprzedaje Contact Center

orson_dzi 6 Lipca 2015 22:32

0 8

Orange Polska i Arteria podpisały warunkową umowę dotyczącą sprzedaży 100% akcji spółki Contact Center, specjalizującej się w dostarczaniu usług call&contact center oraz obsługi sprzedaży. Przewidywana wartość transakcji wynosi ok. 8,5 mln zł. Przejęcie Contact Center ma charakter warunkowy i jest uzależnione od zgody UOKIK.



Inwestor zakłada kontynuację i dalszy rozwój działalności biznesowej Contact Center oraz integrację w ramach Grupy Arteria SA.




Sprzedaż Contact Center to kolejny przykład konsekwentnie realizowanej strategii firmy, zakładającej koncentrację na działalności telekomunikacyjnej i oferowaniu klientom najwyższej jakości usług oraz obsługi. Jest to już jedenasta transakcja Fuzji i Przejęć zrealizowana w ostatnich latach - powiedział Maciej Nowohoński, członek zarządu Orange Polska do spraw finansów. W jego opinii Arteria jest bardzo dobrym inwestorem, dzięki któremu Contact Center ma szanse rozwinąć swój potencjał.

Contact Center działa na rynku od 15 lat, od 2002 roku dostarcza usługi także klientom spoza Grupy Orange Polska. Spółka dysponuje 4 centrami call center z ponad 700 stanowiskami pracy, wśród klientów znajdują się firmy z branży ubezpieczeń, bankowości i IT.

Grupa Kapitałowa Arteria SA jest jednym z liderów rynku outsourcingowych rozwiązań dla sprzedaży i obsługi klienta oraz innych usług BPO (Business Process Outsourcing). Wartość przychodów grupy w 2014 roku wyniosła 150 mln PLN.

Źródło tekstu: Orange     

Dodaj do:

Tagi: arteria | contact center | orange

w sumie: 28
  • 1

    9. ~  2015-07-07 06:56:55  host: afs121.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @6 myslisz chyba o zamknietym 1,5 roku temu CC Helicon w Poznaniu... Jak sie trafio na jakiegos typa tam to fajnie sie potem rejlamacje skladalo :-D ja w play raz w ciagu tyg 5 reklamacji. Wszystkie uznane i pol roku abonanament nizszy o 30zl :-D

  • 0

    10. ~  2015-07-07 06:59:20  host: afs121.neoplus.adsl.tpnet.pl

    CC Holicon* taki maly blad sie wkradl.
    Tam mieli jak pamietam Netie, CP. Playa i cos jeszcze

  • 3

    12. ~  2015-07-07 07:47:20  host: user-46-113-27-87.play-internet.pl

    Z niecierpliwością czekam na pierwszą firmę, która wymyśli jak w celu ograniczenia kosztów "outsourcować" zarząd :)

  • 0

    14. ~  2015-07-07 07:56:22  host: user-46-113-27-87.play-internet.pl

    @6: Call Center dla Play dostarcza m.in. Arvato.

  • 1

    15. ~Saczi  2015-07-07 08:39:37  host: apn-46-77-124-175.dynamic.gprs.plus.pl

    A jak wygląda outsourcing w przypadku i
    plusa?
    Też się wyzbywają wszystkiego?

  • 5

    16. ~xs  2015-07-07 08:44:20  host: 77-253-36-214.adsl.inetia.pl

    "Sprzedaż Contact Center to kolejny przykład konsekwentnie realizowanej strategii firmy, zakładającej koncentrację na działalności telekomunikacyjnej i oferowaniu klientom najwyższej jakości usług oraz obsługi" - panie Macieju proszę nie traktować ludzi jak stado baranów. CC nie jest kluczowym składnikiem mającym wpływ na jakość świadczonych usług. Przenoszenie kluczowego elementu jakościowego poza struktury spółki wpływa na jej podniesienie - cóż za niska samoocena managerów Orange. A teraz prawidłowy komunikat "Sprzedaż Contact Center to kolejny przykład konsekwentnie realizowanej strategii firmy, mającej na celu obniżeniu kosztów pracy i ułatwienie przeprowadzania sukcesywnych redukcji zatrudnienia w celu poniesienia zysków operacyjnych i ich transferowania do spółki matki we Francji poprzez wprowadzania fikcyjnych opłat licencyjnych "

  • 0

    17. ~trysil  2015-07-07 08:48:29  host: 85-222-5-147.dynamic.chello.pl

    Hipokryci. A czy mocno reklamowana działalność bankowa Orange Finanse jest "koncentracją na działalności telekomunikacyjnej"?!

  • 2

    18. ~  2015-07-07 08:54:28  host: user-46-113-27-87.play-internet.pl

    @17: Podobnie jak Orange Energia :)
    Już niedługo pomarańczowy gaz w Twojej kuchence/piecyku :)

  • 1

    19. ~oLo  2015-07-07 09:10:30  host: 89-70-46-158.dynamic.chello.pl

    Po prostu Orange wyprzedaje wszystko co się da żeby obniżyć swoje koszta utrzymania pracownika spycha to na inne firmy czerpiąc z tego zyski i transferując kasę do Francji bo im ciągle mało.

  • 0

    21. ~Luki  2015-07-07 09:29:59  host: 212.160.172.84

    Widzę, że wielu z Was myli Contact Center z Orange Customer Service (OCS) - firma Contact Center odpowiada za realizacje różnych kampanii - masz kase? Chcesz mieć obdzwonioną bazę klientów i zaofertować im pralki, suszarki czy jakiś inny produkt? Tym zajmował się Contact Center. Jeżeli chodzi o obsługę klientów Orange Polska - tą kwestią zajmuje się spółka OCS, która nadal funkcjonuje w ramach grupy.

  • -1

    22. ~oLo  2015-07-07 09:50:30  host: 89-70-46-158.dynamic.chello.pl

    @Luki tak zgadza się CC i OCS to różne profile usług, a największą paranoją było jak CC robił kampanie dla Play w tym samym budynku co cała obsługa BN,IM i Sprzedaż Neo i Orange .I te niekończące się umowy tymczasowe...

  • 3

    24. ~  2015-07-07 11:13:07  host: n05-06-07.opera-mini.net

    Orange to firma zwijająca się. Oby jak naprędzej.

  • -2

    25. ~F643  2015-07-07 11:22:38  host: 212.160.172.85

    @24 zwijam to się ja, ze śmiechu po przeczytaniu powyższej wypowiedzi :-)

  • 1

    26. ~xxxx  2015-07-07 13:17:49  host: nsithb13.blokowe.pl

    Jakby w tym blaszaku w Lublinie i tak nie wykorzystali juz ludzi na smieciowkach....

  • 0

    27. ~ktoś  2015-07-07 13:20:02  host: 213.158.218.216.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    "zobowiązującą dotyczącą"... może "zobowiązującą, która dotyczy" ? Chyba, że autor jest Rosjaninem;)

  • 2

    28. ~  2015-07-07 21:10:51  host: user-94-254-198-142.play-internet.pl

    Koncentracja działalności telekomunikacyjnej pewnie oznacza że te contact center to koncentracyjny ale obóz pracy.

  • 1

    29.  2015-07-07 21:24:22

    taka ciekawostka. News jest dość nieprecyzyjny. Kolega mi dziś powiedział, że Orange Contact Center nie zatrudniał pracowników obsługi klienta Orange. Tym zajmuje ise jakaś inna firemka (wychodzi na to, że orange to takie prywatne pkp z milionem firemek), więc nie dotyczy to BOK Orange. PRzydałaby się taka informacja w newsie.

  • 0

    30. ~Witaj  2015-07-08 11:50:02  host: 89-65-152-16.dynamic.chello.pl

    29 masz odpowiedz w 21

  • 0

    31. ~  2015-07-10 23:09:28  host: public-gprs517354.centertel.pl

    @24 prędzej ty się nakryjesz kopytami niż Orange się zwinie.

  • 0

    32. ~  2015-07-10 23:11:25  host: public-gprs517354.centertel.pl

    @29 nie wiem jak nazwać takiego bezmózga jak ty ... Piszesz tylko żeby pisać prawda?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-50-16-125-253.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy korzystasz z publicznych hotspotów?

Inicjatywa publicznych hotspotów WiFi4EU zyskała poparcie

 

Zobacz wynik | Opinie (3)

Archiwum Ankiet