Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Orange Smart Store w Warszawie - salon inny niż wszystkie

Orange Smart Store w Warszawie - salon inny niż wszystkie

LuiN 27 Kwietnia 2015 12:52

3 6

Interaktywny salon przyszłości, przyjazny, intuicyjny, zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami - tak Orange opisuje swój Smart Store Orange przy ul. Pańskiej 57 w Warszawie.



Przestrzeń Orange Smart Store jest podzielona na 3 strefy, nawiązujące do tego, co liczy się dla klientów, do codziennych sytuacji, w których towarzyszy im technologia: Dom, Rozrywka, Firma. W salonie nie ma klasycznych stanowisk obsługi i przypisanych do nich sprzedawców. Obsługa podąża za klientem do strefy, którą sam sobie wybrał. W każdej strefie można dokonać zakupu i bezgotówkowej płatności.

smartstoreorange orange smart store orange smart store orange smart store

Wizyta w salonie rozpoczyna się w recepcji, gdzie klienci otrzymają odpowiedzi na wszelkie pytania i szybko załatwią proste sprawy, takie jak zaktualizowanie danych, sprawdzenie wysokości rachunku, czy doładowania. Uzyskają wsparcie w zdiagnozowaniu i rozwiązaniu problemu z telefonem czy wymianą karty SIM. Pracownicy recepcji zajmą się także innymi sprawami - sprawdzą dostępność telefonów, akcesoriów i innych urządzeń, którymi jest zainteresowany klient. Obsługę klientów ułatwi znajomość historii kontaktów z Orange (np. informacje o ostatnim zakupie, etc.). Nieskomplikowane sprawy można załatwić także w strefie samoobsługi. Na ekranie dotykowym kiosku multimedialnego będzie można samodzielnie wejść do aplikacji Mój Orange i sprawdzić listę faktur oraz stan konta czy też wykorzystanie pakietów.




Zobacz: inne filmy z kategorii Wydarzenia

Wszyscy, których sprawa wymaga dłuższego pobytu w salonie, mają do dyspozycji inteligentny system obsługi ruchu w salonie. Mogą wybrać sobie dogodny termin wizyty lub zapisać się do kolejki oczekujących na obsługę robiąc w tym czasie coś innego. O pozycji w kolejce i zaproszeniu do obsługi mogą zostać powiadomieni np. SMS-em. Klienci oczekujący na obsługę otrzymują tablet, pełniący rolę wirtualnego przewodnika po salonie. Dzięki zastosowaniu beaconów, na ekranie tabletu pojawia się informacja, w której strefie klient obecnie przebywa i jakie rozwiązania są w niej polecane. Tablety wyposażone są w technologię NFC - skanując dowolny produkt dostępny w salonie, klient uzyska natychmiast pełną informację o nim.

Na tablecie można łatwo sprawdzić ofertę Orange, obliczyć zniżki, pełni też rolę wirtualnego koszyka, do którego można dodawać wybrane produkty i usługi. Oprogramowanie tabletów jest zintegrowane ze stanowiskami sprzedaży, sprzedawca widzi więc, czym interesuje się klient i dzięki temu może obsłużyć go w bardziej indywidualny sposób. W strefie mobilnej, klienci będą mogli przetestować nowości, w tym telefony, tablety i różne gadżety. Z pomocą konsultantów będą mogli dobrać sprzęt, który im najbardziej odpowiada. Zainteresowani najnowszymi technologiami, będą mogli zapoznać się np. z okularami do wirtualnej rzeczywistości, smartwatchami, smartbandami, bezprzewodowymi ładowarkami indukcyjnymi czy technologią druku 3D.

W salonie dostępna będzie także szeroka gama blisko 250 rodzajów akcesoriów - etui, ładowarki, słuchawki, głośniki, czy zestawy głośnomówiące. Smart Store przyjazny jest także dla klientów, którym przy załatwianiu spraw w salonie towarzyszą dzieci - dla nich przygotowano możliwość zabawy w przytulnej, domowej strefie rozrywki, np. grając gry na PlayStation 3 czy wypróbowanie możliwości smartfonów i tabletów.

W kasie Smart Store można opłacić różne rachunki - nie tylko rachunki Orange, ale również za gaz, prąd i inne. Jako jedyny salon w Polsce będzie realizował płatności za pomocą punktów Payback.

Smart Store w Warszawie to jedno z pierwszych tego typu miejsc w Europie (dla klientów dostępny będzie od 28 kwietnia). Pierwszy Smart Store Orange powstał w Rumunii w marcu tego roku, wkrótce uruchomione będą dwa kolejne, jeden we Francji, a drugi w Hiszpanii.

Źródło tekstu: Orange     
Źródło zdjęć: Orange

Dodaj do:

Tagi: orange smart store | orange

w sumie: 21
  • 5

    2.  2015-04-27 13:37:05

    "Orange - przyjazny, intuicyjny" przecież to nie pasuje do siebie ;-)

  • 3

    3. ~pabloki  2015-04-27 13:50:27  host: ec2-54-236-254-109.compute-1.amazonaws.com

    no to z innych salonow zwolnienia bo limitow nie wyrobia. teraz kazdy z varsovi bedzie chcial kupowac na panskiej by poczuc sie jak panisko.

  • 2

    4.  2015-04-27 14:09:17

    Orangu najchętniej całą sprzedaż skierował na kanał online, by tylko "wincej" zarobić.

  • -1

    5. ~Wierny Klient  2015-04-27 14:13:55  host: public-gprs514991.centertel.pl

    Pańska to jedynie miejsce gdzie zwykły człowiek czuje się jak VIP. Gratulacje dla całego zespołu. Buziaczki dla biznes experta

  • 2

    6. ~oLo  2015-04-27 14:22:49  host: 89-70-46-158.dynamic.chello.pl

    Jedna jaskółka wiosny nie czyni...a kolejki i tak będą ..obsługa powinna być szybka kompletna,ale nie na siłę wciskanie co się da i ile się da.

  • -1

    7. ~Jacek  2015-04-27 15:27:28  host: 093105195234.skierniewice.vectranet.pl

    @4 Tak jakby innejj firmie nie zalezalo na zarobku. Wez sobie cos na wstrzymanie. Nikt nie prowadzi firmy w celach charytatywnych. Ta nagonka na Orange robi sie juz smieszna. Inni operatorzy nie sa w cale lepsi

  • 0

    8. ~rafal  2015-04-27 15:30:09  host: 213-238-68-75.adsl.inetia.pl

    ooo i widze ze czlowiek ktory jest totalnym chamem dla klienta pracuje nadal :) gratki :D

  • -2

    9. ~erni76  2015-04-27 15:43:35  host: public-gprs515108.centertel.pl

    Chociaż jakos wygląda to w końcu... Zmiana na plus!

  • 0

    10. ~Ewa82  2015-04-27 15:48:59  host: public-gprs514991.centertel.pl

    Niezłe ciacha tam pracują ;)

  • -2

    11. ~black widow  2015-04-27 15:51:41  host: aekx116.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wygląda super, jutro będziemy testować jakość obsługi.

  • 0

    12. ~rolla  2015-04-27 15:56:31  host: public-gprs514526.centertel.pl

    Ewa82 bij jutro punkt 8.00

  • 2

    13. ~Wojtek  2015-04-27 16:05:21  host: e92-27.icpnet.pl

    Ile osób z tego powodu trzeba będzie zwolnić?

  • 2

    14. ~pablok29  2015-04-27 16:13:46  host: 87-205-150-179.adsl.inetia.pl

    Mieszkam przy tym salonie i salon jest do d.zawsze kupa ludzi a czeka sieni się czeka ze zwariować można.Zreszta Orange nikomu nie polecam.

  • 1

    15. ~  2015-04-27 16:33:30  host: user-46-113-144-96.play-internet.pl

    @7: Można zarabiać mniej i mieć zadowolonych klientów, albo więcej - za wszelką cenę. Orange wybrało opcję nr 2.
    Autoodnawianie umów Neostrady (lub kilkukrotna podwyżka po przejściu umowy na czas nieokreślony), simlocki, mało atrakcyjna oferta stacjonarna oraz głównej marki mobilnej, opłaty za wszystko - np. 25zł za wymianę karty SIM, 10zł więcej do abonamentu przy wyborze faktury papierowej (nieuzasadniona wysokość opłaty), "rabaty marketingowe" i tak dalej...

  • -1

    16. ~nie na temat ...  2015-04-27 18:03:11  host: user-94-254-132-36.play-internet.pl

    Orange zmieniło zasady promocji dla MNP w abonamencie

  • -2

    17. ~Chłop z Mazur  2015-04-27 19:42:57  host: 212.160.172.85

    Ja byłem kiedys na Panskiej. Wypilem kawe, ugrzałem nogi i wymienilem karte. Bylo wporzo, dziewuchy ładne a ziomale wporzo.

  • 1

    18. ~  2015-04-27 20:28:31  host: user-46-113-132-185.play-internet.pl

    SmartStore for stupid people :P

  • -1

    19. ~  2015-04-27 21:10:51  host: user-164-126-163-90.play-internet.pl

    @1 Orange już raz zostało ukarane za simlocki, drugi raz nie mogą dostać kary za to samo

  • 0

    20. ~Lidka  2015-04-28 00:54:08  host: 89-74-38-157.dynamic.chello.pl

    Wygląda to bardzo fajnie, chętnie odwiedzę ten salon przy kolejnej wizycie w Warszawie. :)

  • 0

    21. ~  2015-04-28 08:26:49  host: user-46-113-223-159.play-internet.pl

    @19: Nie zostali ukarani, a nawet gdyby UKE/UOKiK im nałożył karę, to mógłby także dać im termin na odejście od działań naruszających interesy konsumentów. Wtedy kolejne kary byłyby za niedotrzymanie terminu.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-159-129-152.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Jaki sposób zakupu telefonu jest bardziej opłacalny?

T-Mobile: telefon od operatora nie musi być droższy

 

Zobacz wynik | Opinie (7)

Archiwum Ankiet