Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Orange Smart Care - rozbity wyświetlacz to już nie problem

Orange Smart Care - rozbity wyświetlacz to już nie problem

orson_dzi 14 Października 2016 11:06

5 7

Orange Smart Care to usługa zapewniająca pokrycie kosztów naprawy telefonów i smartfonów, niezależnie od przyczyny i okoliczności ich uszkodzenia. Obejmuje w szczególności uszkodzenia mechaniczne i skutki zalania wodą.

Jak wynika ze statystyk, najczęstszą przyczyną uszkodzeń telefonów jest ich upadek lub uderzenie twardym przedmiotem, powodujące rozbicie wyświetlacza urządzenia. Stanowią one blisko 76% przypadków uszkodzenia telefonów, znacznie wyprzedając drugą, najczęstszą przyczynę awarii, którą jest zalanie telefonu. Znaczne koszty naprawy sprawiają, że 11% osób, które uszkodziły swój telefon używa go, pomimo potłuczonego wyświetlacza, czy pękniętej obudowy.




Rozwiązaniem tego problemu ma być Orange Smart Care, usługa która zapewnia naprawę telefonu niezależnie od przyczyny powstania uszkodzeń. Można ją zamówić w przy zakupie nowej aktywacji oraz przy przedłużeniu umowy. Abonament wynosi 0 zł w pierwszym miesiącu, a w każdym kolejnym 7,98 zł. Usługa zapewnia pokrycie kosztów naprawy telefonu do wysokości rocznego limitu wynoszącego 700 zł oraz odbiór uszkodzonego urządzenia od użytkownika, transport do serwisu i jego zwrot po naprawie. W przypadku konieczności wykonania następnych napraw lub naprawy przekraczającej roczny limit, użytkownik może skorzystać z 10% zniżki na koszty naprawy przekraczające limit. W cenie usługi jest także bezpłatna diagnoza stanu urządzenia oraz infolinia techniczna pod numerem 501 030 030.

Klienci, którzy chcieli zabezpieczyć się przed skutkami przypadkowego uszkodzenia telefonu mieli dotąd do wyboru jedynie oferty ubezpieczenia wyświetlacza lub telefonu. W odróżnieniu od Orange Smart Care uwzględniają one konkretne zdarzenia, które kwalifikowały telefon do naprawy lub nie.

Źródło tekstu: Orange     

Dodaj do:

Tagi: orange smart care | orange

w sumie: 37
  • -1

    18. ~SeT  2016-10-14 13:50:51  host: ns342891.ip-91-121-180.eu

    A wiela to stoi?

  • 2

    19.  2016-10-14 15:05:15

    Jako agent powiem krótko... OWU i: wyłączenia, zakres i to jest absolutne minimum.. Diabeł jak zwykle tkwi e szczegółach, a zbyt dobra oferta przeważnie oznacza, że wcale nie jest tak dobrze, kwestia gdzie są haczyki..

  • 2

    20. ~rerrt  2016-10-14 15:05:57  host: user-94-254-241-88.play-internet.pl

    Strasznie mała ta kwota naprawy. Jak kiedyś mi zalało s5 to wycenili koszt naprawy na ok 1300zł.

  • 1

    21. ~Qw  2016-10-14 17:01:03  host: 195.248.254.249

    Czyli płacę rocznie 96zł za ubezpieczenie od szkody do wartości 700 zł. Czyli składka 14% wartości szkody gdyby nie było żadnych wyłaczeń ubezpieczenia a niestety są. Hmm szału nie ma jakby miał płacić składkę AC 14% za auto to bym nigdy nie kupował ale może szkodliwość lcd w telefonach wyższa....

  • 1

    22. ~Xing  2016-10-14 17:53:39  host: 176-102-178-82.legionowodom.pl

    Niestety to ubezpieczenie to lipa, potłuklem wyświetlacz i mi odmowili wymiany. Nie tylko zresztą mi. Wystarczy poszukać w sieci.

  • 0

    23.  2016-10-14 18:36:33

    @22 jaki powód odmowy?

  • 1

    24. ~  2016-10-15 11:09:25  host: 109.207.210.180.static.sparkstation.net

    Szkoda kasy na to... po dwóch latach składek telefon jeest wart tyle co wpłaciliśmy.... możemy sobie kupić drugi na częsci...

  • -2

    25. ~Agent  2016-10-15 12:59:15  host: acst91.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mylicie sie. Jest to nowa usluga Orange, wczesniejsza usluga nazywała sie Ochrona Wyswietlacza i miala inny regulamin i tam bylo duzo wykluczen, ubezpieczycielem bylo TU Europa. A nowa usluga o ktorej pisza nie ma wykluczen, ktore byly wczesniej i ubezpieczycielem jest samo Orange. Sprawdzcie sobie OWU

  • 1

    26. ~borka  2017-01-24 09:10:05  host: host213-89-206-40.limes.com.pl

    UWAGA! To ubezpieczenie to jedna wielka ściema!!! Wymiana szybki s7 edge... Czekam na telefon już prawie 2 MIESIĄCE... i cały czas słyszę to samo: TELEFON PRZEKAZANY DO NAPRAWY , NIE WIADOMO ILE TO JESZCZE POTRWA , BRAK CZĘŚCI, OPÓŹNIONA DOSTAWA, POINFORMUJEMY PANA SMS... a co na to Orange? Nic, przecież mam kartę SIM i dostęp do ich usług jest nie ograniczony, A co z miesięczną ratą za telefon którego nie mogę używać bo leży na serwisie? Nic, trzeba płacić... i ewentualne roszczenia kierować do w/w serwisu... nie wspominając o tym że dopłacałem do naprawy prawie 500zl z własnej kieszeni bo koszt wymiany szybki w s7 edge przewyższa limit ubezpieczenia... Jestem klientem orange od 10lat, ale najwidoczniej czas na zmiane operatora...

  • 0

    27. ~StaryLary  2017-02-15 11:03:01  host: abac199.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Punkt z regulaminu:
    "3. Do wykonania Ekspertyzy i rozpoczęcia Naprawy niezbędne jest usunięcie Blokady założonej na Urządzeniu przez Klienta lub Użytkownika. "
    Co jeśli uszkodzenie wyświetlacza uniemożliwia zdjęcie takiej blokady?

  • 0

    28. ~majkel.v  2017-04-13 22:33:44  host: 89-76-63-145.dynamic.chello.pl

    NIESTETY
    jestem klientem Orange
    i niestety musiałem skorzystać z ubezpieczenia o którym głośno wszędzie piszą że takie super..
    nie jest tak kolorowo.
    oddałem swój telefon do serwisu, pani poinformowała mnie że ok 10 dni roboczych bede czekał na zwrot naprawionego telefonu.. NIESTETY ale po 2 tyg dzwoniąc spradzić status naprawy okazuje się że musze dopłacić do naprawy bo wg nich naprawa kosztuje 739zł + koszt przesyłki 49zł.
    Wpłaciłem różnice po czy m Pani mnie poinfmorowała że od zaksięgowania kwoty 85zł na koncie mają 7 dni żeby go naprawić. Oczywiście nie dotrzymali słowa..
    i już 4 tyg czekam a telefon jest w serwisie za granicą..
    Drugi raz nie dam sie nabrać i przestrzegam wszystkich żeby się naprawde dobrze zastanowili zanim sie zdecydują na taką decyzję.
    Kompletna obojętnośćze strony ORANGE firmy ubezpieczeniowej i serwisu. A Twoim zadaniem jest płacić a nie wymagać.

  • 0

    29. ~MONIKA  2017-07-17 18:00:13  host: 87-205-103-95.adsl.inetia.pl

    BZDURA!!! NIE DAJCIE SIĘ MAMIĆ... JESTEM ZŁA NA SIEBIE, ŻE MAM JUŻ SWOJE LATA A CIĄGLE JESZCZE W BAJKI WIERZĘ. Zostawiłam sobie usługę SMART CARE bo jak zadzwoniłam, żeby ją po miesiącu darmowym w Orange wyłączyć to miła pani przekonała mnie, że warto bo to ubezpieczenie obejmuje uszkodzenia mechaniczne i zalanie. Ponieważ poprzedni aparat został zalany i nie miał żadnego ubezpieczenia więc naprawiałam go na własny koszt, dałam się zwieść!!
    Tym razem mój śliczny nowy Huawei P10 upadł i wyświetlacz uszkodził się w narożniku, oprócz czytnika linii papilarnych działa ale przegrzewa się obudowa w miejscu pęknięcia. Wysłałam go do serwisu wg wszystkich procedur. Po dwóch tygodniach od zgłoszenia usterki zostałam poinformowana, że moje ubezpieczenie nie obejmuje mechanicznych uszkodzeń wyświetlacza tylko zalanie :0 więc pytają o zgodę czy zgadzam się za naprawę zapłacić 2232,- zł ?????
    To jest kpina, nie mam nic do dodania. Po prostu informuję na forum jak obracają "kota ogonem" Odbieram smartfona, spróbuję go naprawić na własną rękę albo oddać na części a usługę ORANGE SMART CARE wyłączam i wyciągam wnioski na przyszłość, kolejna lekcja naiwności zaliczona.

  • 1

    30. ~Użytkownik  2017-07-19 09:39:22  host: 185.107.143.99

    Wielka ściema. Nie dajcie się w to wrobić. Jak coś się stanie to i tak będziecie musieli zapłacić za naprawę. Serwis zrobi tak aby koszty naprawy były większe niż te 700 zł (limit) i zapłacicie jak za nowy telefon.

  • 0

    31. ~Kla  2017-07-21 20:51:30  host: public-gprs372394.centertel.pl

    Mozna to jakos wylaczyc?

  • 0

    32. ~Smartolipa  2017-07-25 22:26:37  host: bgz232.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Rozbilam szybke w telefonie oddałam do naprawy i czekam już 1,5miesiaca

  • 0

    33. ~master  2017-09-11 16:00:54  host: user-94-254-158-201.play-internet.pl

    Nie polecam nikomu ubezpieczenia orangesmartcare. To jest masakra. Podobna sytuacja jak wyżej opisane. Dopłata do naprawy plus utrata telefonu - w moim przypadku już miesiąc czasu. Niestety nie ma możliwości przyspieszenia naprawy w żaden sposób. W orange mam abonament na firmę i telefon, który użytkowałem jest dla mnie jak prawa ręka ! Niestety wcześniej ta usługa działała dużo lepiej i szybciej - jako ochrona wyświetlacza. Obecnie to jest nieporozumienie.

  • 0

    34. ~  2017-09-13 21:31:28  host: aayf99.neoplus.adsl.tpnet.pl

    to są oszuści i naciągacze zalałem samsunga galaxy s6 oddałem do obsuszenia telefon był sprawny przysłali kosztorys 1800zł a za telefon w orange zapłaciłem 1200 rok temu nigdy więcej takich ubezpieczeń i telefonu niema to oszuści ,naciągacze na koszty i złodzieje

  • 0

    35. ~Edek  2018-06-07 15:38:30  host: djo163.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dodam że to mega oszuści, telefon pojechał z uszkodzonym wyświetlaczem, po kilku dniach sms żeby się skontaktować, a tam oczywiście dopłata bo niby bateria jeszcze do wymiany i uszkodzony GPS z ktorego codziennie korzystam i w dniu wysyłki był sprawny, poinformowałem ich co i jak to stwierdzili że mogą odesłać telefon bo bez wymiany sprawnego GPS i baterii nie naprawią, mega naciągactwo...odrazu wyłaczać

  • 0

    36. ~Marek  2018-06-20 16:22:50  host: asl5.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zdecydowanie odradzam korzystania z usługi.
    W pierwszym etapie po wysłaniu kurierem telefonu HTC one-rozbity wyświetlacz otrzymałem sms o treści;
    Czekamy na części zamienne,czas realizacji nieznany.
    Gdybym nie zadzwonił to nie dowiedział bym się,że cyt;
    "Z powodu braku części naprawa nie jest możliwa"
    Zaproponowali mi w zamian Xiaomi Red mi za dopłatą UWAGA! prawie 400 zł!
    Taki telefon na chińskich aukcjach internetowych wart jest kilkadziesiąt dolarów.
    Następnie przeprosili mnie i zaproponowali taki Xiaomi za 230 zł.
    Kolejne pismo i w końcu otrzymałem Motorolę Moto bez dopłaty (i tak jestem stratny na tej transakcji)
    W regulaminie limit naprawy wynosi 700 zł.
    Nadmienię iż bez trudu znalazłem dwie pierwsze lepsze firmy z internetu,które bez trudu naprawią taki telefon i mają części,Panowie byli mega zdziwieni "brakiem" części do rocznego HTC.
    Maila z ekspertyzą takiej firmy przesłałem ale mnie olano pisząc,że cyt."nie przewiduje regulamin wypłaty w celu naprawy w innej firmie.
    Myślę że to brak chęci lub kombinatorstwo firmy powoduje ,że rzekomy brak części zamiennych stwarza taką sytuację.
    Odradzam ze względu na nerwówkę,pisanie kilku,kilkunastu pism,przetrzymywali mój telefon przez kilka miesięcy,ogólnie grają na zmęczenie pacjenta.
    MEGA PORAŻKA!!!

  • 0

    37. ~daniel  2018-07-12 17:30:20  host: 213.76.85.210.ipv4.supernova.orange.pl

    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM oddałem telefon do naprawy z małym uszkodzeniem ekranu po 2 dniach zadzwoniła pani że muszę dopłacić 290 zł ponieważ trzeba także wymienić tylną obudowę ''tak zaleca producent ale tylko u nich'' Zgodziłem się na dopłatę po czym po 3 dniach dostałem odpowiedź :z powodu opóźniającej się dostawy części naprawa urządzenia ulegnie przedłużeniu. Przewidywana data zakończenia naprawy to Brak daty,Digital Care. To jest firma która nikomu nie morze naprawić telefonu zawsze brak części ludzie czekają po parę miesięcy i nie mogą odzyskać telefonu .Stanowczo odradzam to coś. Jestem w orange od 10 lat mam 3 telefony na abonament ,ale po czymś takim jest to mój ostatni raz.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-83-221.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Najpopularniejsze

Ankieta

Czy masz antywirusa w swoim telefonie?

Nastolatki zabezpieczają się, a Ty chronisz się przed wirusami?

 

Zobacz wynik | Opinie (4)

Archiwum Ankiet