Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Orange się zmienia - nowe oferty i sposób obsługi klienta

Orange się zmienia - nowe oferty i sposób obsługi klienta

orson_dzi 16 Kwietnia 2015 13:00

4 10

Orange zmienia się, aby jak najlepiej rozumieć i odpowiadać na potrzeby swoich klientów. Wprowadza CyberTarczę, która zapewni większe bezpieczeństwo internautom, nowe pakiety dla klientów indywidualnych i nowe taryfy dla klientów biznesowych. Zmienia się także obsługa klientów - zawsze dostarczać klientom to, co dla nich ważne.



Orange wprowadza nową wizualizację marki. Logotyp Orange pozostaje bez zmian. Dodano do niego nowy system komunikacji. W przeprowadzonych badaniach ustalono kluczowe obszary z życia klientów, w których Orange może ich wspierać dostarczając najlepsze dla nich rozwiązania. Są to: bliscy, dom, mobilność, rozrywka, pieniądze, technologie, firma. Oferty Orange będą odtąd umieszczane w wyrazistych kontekstach, zrozumiałych dla klientów, przedstawiających potrzeby oraz odpowiedź Orange na nie w postaci produktów. Zmieniają się także inne elementy wizualizacji marki, takie jak bardziej urozmaicona paleta kolorów, styl zdjęć i grafik. i usług.




orange orange

Salony Orange i pozostałe kanały sprzedaży będą się uzupełniać by zapewnić klientom jednakowe doświadczenia. Już dziś można odebrać zamówienie złożone przez Internet w dowolnym salonie Orange. Na recepcji w salonach Orange będzie można załatwić wiele prostych spraw od ręki. Sukcesywnie wdrażany będzie inteligentny system zarządzania ruchem w salonie, pozwalający klientowi zaplanować wizytę w dogodnym terminie. W Warszawie wkrótce zostanie otwarty Smart Store - interaktywny salon przyszłości.
Klienci którzy korzystają z wielu usług Orange, będą mogli załatwić większość spraw poprzez jednego, wyznaczonego dla nich doradcę. Rusza także system obsługi dla seniorów.
Klienci korzystający z aplikacji Mój Orange mogą się już łączyć z infolinią bezpośrednio z poziomu aplikacji, a już wkrótce będą mogli opłacać swoje rachunki za pomocą smartfonu. Odświeżona została także część samoobsługowa portalu www.orange.pl.

Startują nowe oferty:
  • Biznesowe - z pakietami nielimitowanych usług i Internetem LTE, do 1000 minut i 1 GB Internetu w roamingu oraz nielimitowane połączenia do krajów Unii Europejskiej.
  • Indywidualne - pakiet Rodzinny, Komfortowy i Wygodny. Każdy zawiera zestaw usług domowych i mobilnych, przydatnych w obszarach, które sami klienci określili jako ważne - Bliscy, Dom i Mobilność. Cena usług w pakiecie jest niższa niż przy zamówieniu pojedynczych ofert, ponieważ każdy pakiet zawiera rabat Orange Open.
  • Bezpieczny Internet z CyberTarczą. To nowe, bezpłatne rozwiązanie, które zapewni większe bezpieczeństwo w sieci użytkownikom Neostrady. Umożliwia wykrycie większości potencjalnych zagrożeń internetowych, a także samodzielne sprawdzanie stanu bezpieczeństwa urządzeń podłączonych do domowej sieci.

Zobacz: CyberTarcza - lepsza ochrona internautów w sieci Orange
Zobacz: Nowe pakiety usług dla klientów indywidualnych Orange
Zobacz: Znacznie więcej niż standard w nowych planach taryfowych Orange dla Firm

Źródło tekstu: Orange     

Dodaj do:

Tagi: orange

w sumie: 32
  • 3

    13. ~@małpa@  2015-04-16 14:41:36  host: staticline-31-183-238-81.toya.net.pl

    Chciałem kupić starter ORANGE w punkcie ORANGE w Kutnie a pracownik powiedział że mogę sobie kupić w kiosku, sklepie spożywczym, na stacji benzynowej itp. ale nie u nich.
    PORAŻKA
    Co mnie obchodzi czy mają podpisane jakieś umowy czy nie. Wchodzę do widocznego z kilometra pomarańczowego salonu na głównej ulicy miasta a tu takie zaskoczenie .

  • 2

    14. ~  2015-04-16 14:44:38  host: 212.109.132.194

    zmienia się sposób obsługi, ale nie jakość. Znowu ich Internety szaleją. Albo nie łączy, albo wywala po kilkunastu sekundach. No co to ma być?

  • 2

    15.  2015-04-16 15:44:03

    nowy sposób obsługi klienta, nie odpowiadanie na pytanie,online i elektronicznie, no chyba że po miesiącu.

  • 2

    16. ~NICK  2015-04-16 16:18:08  host: public-gprs515150.centertel.pl

    Zmienilo się... nie dziala strona orange logowanie i internet jak co dzien ciagle przerywa

  • 3

    17. ~NICK  2015-04-16 16:20:21  host: public-gprs515150.centertel.pl

    Gdybym nie mial za darmo nawet na ten internet bym nie spojrzał od 3 lat w prepaid nie da sie normalnie w lol-a zagrac bo co jakis czas mimo polaczenia internetu nie ma !

  • 2

    18. ~Orang  2015-04-16 16:36:52  host: host-122-172.mt.pl

    To kolejna totalna ściema ORANGE bez realnego pokrycia i pustosłowie .... "Składamy nową obietnicę na rynku. Marka musi się zmieniać wraz z oczekiwaniami klientów"......
    Orange idzie na dno a tonący brzytwy się chwyta. Francuzi przez lata degradowali istniejącą sieć praktycznie w nią nie inwestując, teraz jest zwijanie infrastruktury - wyciąganie kabli miedzianych i ich sprzedaż, sprzedaż budynków/siedzib łącznie z centralami. A na dzień dzisiejszy nie stać ich na budowę FTTH dla swoich Klientów, tylko wybranych lokalizacjach czyli uprawianie - picu i fotomontażu, gdzie konkurencja i mniejsi operatorzy wyprzedzili ich o 4/5 lat i robią to szybciej, lepiej i taniej, teraz wybawieniem operatora będzie LTE. Klienci od nich uciekają a istniejąca infrastruktura liniowa, to jeden wielki złom !!
    Od lat Orange łamała Polskie Prawo Budowlane nie utrzymując sieci zgodnie z jej wymaganiami zamiast inwestować w sieć z Polski były wyciągane pieniądze w postaci dywidendy (i nie tylko) przez kilka lat ponad dwa miliardy złotych (każdego roku).
    I aż dziw, że tam żaden Prokurator papierów jeszcze nie sprawdza a wystarczy sprawdzić Książki Obiektów Budowlanych tj. zapisy w nich i stan fizyczny w terenie odzwierciedlający zapisy i wykonane prace w tym zgłoszenia do Nadzorów Budowlanych o zagrożeniach, tu Orange uprawiła i uprawia jedną wielką fikcję !!!

  • 3

    19. ~klient trzech operatorów  2015-04-16 19:31:27  host: user-94-254-209-91.play-internet.pl

    Moja ostatnia wizyta w salonie tepsy niczym mnie nie zaskoczyła - pani z długimi paznokciami chce rozmawiać ze mną o niezawodnej neostradzie i telefonie stacjonarnym chociaż pytam się i Internet mobilny. Zmieńcie te swoje skrypty rozmów, bo młodzi ludzie tacy jak ja nie potrzebują reliktu przeszłości w postaci telefonu na kablu.

  • 0

    20. ~roman  2015-04-16 19:36:26  host: 185.13.106.86

    @19 telefon na kablu to nie relikt tylko coraz mnie potrzebna usluga, jednak w firmach nadal to sie przydaje

  • 2

    21. ~Pasikonik  2015-04-16 21:23:42  host: user-5-173-236-34.play-internet.pl

    Próbują złapać wiatr w żagle , ale już maszty się łamią wiec nic po wietrze. Infrastruktura miedziana pamięta jeszcze lata 60 i 70-te , a gdzieniegdzie czasy II rzeszy. Co to za oferta jak kablówka daje mi 250 mega a Orange z trudem oferowała mi 80-tkę z realną prędkością 43 m. A obsługa w Salonie Orange - nie mogą nawet sprawdzić uszkodzonej karty SIM i na siłę próbują skasować za wymianę na nową kartę . Mówiąc wprost sprzedali co mogli : ośrodki wypoczynkowe Tepsy , budynki , biurowce , zwolnili fachowców i teraz już nie mają pomysłu co robić dalej aby wyssać ostatki zanim spakują manatki. Tak trzymacz managerowie od handlu pietruszką .

  • 1

    22. ~doroman  2015-04-16 22:29:20  host: afcb129.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no jasne z tym telefonem ze to reklikt ale ja np. nie mam telefonu na kablu a mam z netii gigakablowke wiec nie musisz miec tego telefonu to zalezy od Ciebie.

  • 3

    23. ~Piotrek  2015-04-16 23:57:41  host: 5.174.108.80

    Spełniacie potrzeby klientów - bardzo śmieszne wziałem internet mobilny ale nie mogę korzystać bo karty Orange nie mają możliwości TECHNICZNYCH wyłaczenia żadania kodu PIN - żenada XXI wiek :P - komresji obrazków też wyłaczyć się nie da choć mają LTE "dla dobra klienta" - wolę by ta sieć nie troszczyła się o mnie za mocno chce wyłaczyć PIN niech da mi taką możliwośc chce wyłaczyć kompresję bo mam 50 GB i ich nie wykorzystam niech da mi taką możliwość - tyle w temacie

  • 2

    24. ~Wojtek  2015-04-17 02:50:25  host: e92-27.icpnet.pl

    Jedyne co jest pewne to zwolnienia.
    Nie ma mowy o wizerunku. W tej firmie brakuje już ludzi technicznych. Została ich garstka.

  • 1

    25. ~kumkella  2015-04-17 09:34:31  host: 178.180.242.85.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    A kiedy infolinia będzie czynna całą dobę w każdej sprawie nie tylko zgłoszenia kradzieży?

  • 3

    26. ~woojt  2015-04-17 09:59:02  host: public-gprs516522.centertel.pl

    Orange się zmienia.
    Na nowej stronie podoba mi się bardzo sympatyczne podsumowanie mocih połączeń, z podziałem na smsy, rozmowy, internet, popularne numery itp.
    Natomiast czemu czcionki w podsumowaniach są takie duże?
    Bez przesuwania ekranu, widzę tylko 3, może 4 informacje. Przedtem miałem wszystkie 8.
    Czemu tabelki są zastępowane kafelkami?
    Przedtem pierwsza kolumna zawierała nazwę parametru, druga wartość tego parametru. Teraz mam jakieś kafle, gdzie odstaję oczopląsu…
    (może jestem za stary… i oldsqool’owe tabele są dla mnie bardziej zrozumiałe…)

    A co mnie najbardziej zirytowało – zmiana formatu pliku csv z połączeniami.
    Też wprowadzili tam jakieś grupowania. Do tego zamiast w jednym wierszu odpowiadającemu zdarzeniu umieścić jego parametry jak: data, godzina, numer, czas trwania lub ilość smsów / kB rozbili to.
    Poprzedzają dzień nagłówkiem, a potem osobno zgrupowane smsy, osobno rozmowy, osobno internet, i to bez dat…
    Przecież tak pogrupowane dane mam na stronie. Plik csv służy do czegoś innego.
    Poza tym zamiast podać datę w jakimś normalnym formacie rok miesiąc dzień, mam bazodanowe Fri Apr 10 00:00:00 CEST 2015
    No mogli chociaż zmienić ten format. Plik csv staje się bezużyteczny.
    Witki opadają….
    Jaki cel / założenia przyświecały tej zmianie – uniemożliwienie klientowi sprawnej weryfikacji prezentowanych danych?

  • 2

    27. ~Nękany  2015-04-17 10:13:19  host: agsx80.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Szkoda, że Orange nie wprowadzi usługi cybertarczy przed swoimi telemarketerami. Od kilu dni nękają mnie telefonami ze stu różnych numerów, co zablokuje kolejny numer to dzwonią z nowego... jeszcze trochę i wyrzucę telefon do rzeki. Jak się ma w tej sytuacji ustawa o ochronie danych osobowych, skoro Klient nie wyraził zgody na kontakt w celu prezentacji i nagabywania do zakupu ich usług?

  • 1

    28.  2015-04-17 16:38:45

    Rzeczywiście plik csv jest teraz bez sensu. Może uda się jakoś go przeronbić, żeby do czegoś się przydał.

  • 2

    29. ~sylwka  2015-04-21 08:14:09  host: olh89.internetdsl.tpnet.pl

    Jaka poprawa komunikacji pytam , pół dnia wisiałam na telefonie bo nowa szata po zalogowaniu na konto to jakaś porażka ! W ogóle nie można sprawdzić jaki ma się stan konta. Jestem zawiedziona!!!

  • 1

    30. ~miro05  2015-05-03 17:46:16  host: si-niep-28-18-1.e-siemianowice.pl

    Od dwóch miesięcy jestem zmuszony do korzystania z telefonii w Polsce i niestety wybrałem ORANGE - w firmie nic się nie zmieniło, już trzeci raz ukradziono mi pieniądze z konta. Rano dzwoniłem - rozmowa trwała dwie minuty, oficjalnie pobrano mi parę groszy. Około godziny temu, dostałem sms o pustym koncie - DWIE MINUTY ROZMOWY W ORANGE Z TELEFONEM STACJONARNYM KOSZTUJĄ DWANAŚCIE ZŁOTYCH!!! Kiedyś miałem abonament w tej "firmie" i właśnie z powodu notorycznego fałszowania faktur przez operatora, nie przedłużałem umowy.
    Proceder, jak się przekonuję trwa nadal. - Czy można to gdzieś zgłosić?
    Co to za tajemnicze "usługi"???
    W Niemczech z tego samego telefonu korzystałem w T-Mobil D 1 i nic mi NIGDY nie zginęło z konta, bez mojej wiedzy!

    Przyjaciółka do której przyjechałem - chętnie udostępnię jej numer operatorowi - "STRACIŁA" W ZESZŁYM TYGODNIU 25 ZŁOTYCH!!! Kilkanaście lat jest klientką firmy...aż jej się dziwię !
    Gdzie takie nadużycia można zgłasza, czy już Polska zmieniła się trochę pod tym względem???
    Jeśli Orange potrafi rozwiać moje - delikatnie mówiąc - wątpliwości, będę, z całą pewnością mile zaskoczony.

  • 0

    31. ~  2015-05-03 17:51:04  host: adcm131.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @30
    Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), ewentualnie Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE)

  • 0

    32. ~Tata  2015-05-03 19:48:10  host: apn-31-0-0-220.dynamic.gprs.plus.pl

    Czyli na Berdyczow

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-197-75-176.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Jaki sposób zakupu telefonu jest bardziej opłacalny?

T-Mobile: telefon od operatora nie musi być droższy

 

Zobacz wynik | Opinie (7)

Archiwum Ankiet