Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Orange rozpoczyna akcję informacyjną, która ma ułatwić życie klientom [wideo]

Orange rozpoczyna akcję informacyjną, która ma ułatwić życie klientom [wideo]

LuiN 3 Listopada 2011 09:45

0 0

Wystartowała nowa kampania promocyjna zatytułowana: w Orange zależy nam, żeby nasi klienci mieli lepiej. Do końca miesiąca sieć będzie promować forum pomocy technicznej, usługę powiedz ile oraz wirtualnego doradcę.

Bohaterowie nowej akcji promocyjnej to narzędzia stworzone przez Orange, które pomagają klientom w ich najczęstszych bolączkach: jak rozwiązać problem z telefonem czy Internetem, skontrolować stan swoich wydatków oraz dobrać ofertę optymalną do indywidualnych potrzeb.

Forum pomocy technicznej - www.orange.pl/forum - to miejsce gdzie użytkownik znajdzie odpowiedzi na standardowe i rzadziej występujące problemy techniczne dotyczące telefonów, Internetu, technologii i usług.



Powiedz ile - jest usługą umożliwiającą bezpłatne sprawdzenie pozostałych do wykorzystania środków z abonamentu czy ilości SMS-ów. By to zrobić wystarczy wpisać na telefonie krótki kod (*103*#), wysyłać SMS o treści ILE pod numer 8005 lub zalogować się na swoje konto na www.orange.pl.






Wirtualny doradca - to aplikacja, która na podstawie analizy odpowiedzi na kilka prostych pytań dotyczących sposobu korzystania z telefonu, sugeruje ofertę dopasowaną do indywidualnych potrzeb klienta Orange. Usługa dostępna jest na profilu Orange na Facebooku: www.facebook.com/OrangePolska.



Źródło tekstu: Orange     

Dodaj do:
w sumie: 38
  • 0

    22. ~bb9800  2011-11-03 15:22:08  host: 89-72-161-3.dynamic.chello.pl

    `Rysal, ostatnia fv to ok 4800 min i rachunek ok 150 PLN, konsultankta nie opowaidała głupot, dała najwyższy możliwy abonament ale do niego trzeba doliczyć min poza abon a te nawet w Play nie są tanie,u mnie jest ich dużo; Orange też daje nielimitowane połączenia w sieci, a że sieć większa to i oszczędność większa proste; wszystko zależy od tego czy Ty chcesz się dopasować do oferty opa czy szukasz oferty opa dopasowanej do Ciebie

  • 0

    23. ~bb9800  2011-11-03 15:25:14  host: 89-72-161-3.dynamic.chello.pl

    to oferta biznesowa

  • 0

    24. ~xxx  2011-11-03 15:54:14  host: 31.61.20.119

    tylko że jak cos sie dzieje i człowiek dzwoni zapytać co jest to kasuja szmal za łaskawą informacje że własnie trwają prace konserwacyjne itp itd. a to awaria 3 dniowa. serwis internetowy tez wisi - biling online max z 3 dni bo jak chcesz wiecej to nie dziala. zenada. trzyma mnie ofnk ale jak sie cos zmieni lub pokaze cos podobnego gdzie indziej to znowu ich pozegnam bez zalu

  • 0

    25.  2011-11-04 08:03:20

    Kiedyś ułatwiali życie z automatu przedłużając umowę na kolejne 12 miesięcy, teraz schodzą na psy ;-)

  • 0

    26. ~  2011-11-04 08:46:07  host: aftv233.neoplus.adsl.tpnet.pl

    22 możesz to jakoś jaśniej wyjaśnić

  • 0

    27. ~Rocy  2011-11-04 10:37:14  host: 80.48.17.122

    A już dłuższego hasła do tej wybitnie ambitnej akcji nie dało się wymyśleć?!?

  • 0

    28. ~  2011-11-04 11:03:07  host: z23-14.opera-mini.net

    duzy plus dla ornge . skorzystalem z wirtualnego doradcy. spodziewalem sie ze to jakas sciema a tu taka niespodzianka dostalem porade zeby zostawic internet w ofnk areszte aktywnosci przeniesc do play. brawo orange

  • 0

    29. ~  2011-11-05 17:11:43  host: 178.73.48.137

    @24 sytuacje które opisujesz zdarzają się akurat u każdego operatora i według mnie są sporadyczne. Poza tym Orange ma akurat to do siebie, że szybko starają się uporać z każdą awarią. Ostatnia duża awaria była w listopadzie/grudniu i Orange wynagrodził swoim klientom brak możliwości dodzwonienia się poprzez rozdanie dodatkowych darmowych pakietów, więc chyba nie ma co się czepiać. Jeśli chodzi o oferty to jest to kwestia indywidualnych potrzeb, ale nie zmienia to faktu, że jest w czym wybierać. Pre-paidowcy mają do wyboru około 20 dodatkowych pakietów. W biznesie dają 50 % więcej minut i obniżki na abonament, a to jednak duże zmiany.

  • 0

    30. ~bb9800  2011-11-05 23:39:07  host: 89-72-161-3.dynamic.chello.pl

    `26 a co jest nie zrozumiałe w tym co napisałem?

  • 0

    31. ~  2011-11-06 03:38:15  host: z13-13.opera-mini.net

    30 wszystko np te 4800 za siec nawet w plaju za tyle minut to trzeba dac 300-480 zl a w orang to raczej tak kolo 1500zl

  • 0

    32. ~bb9800  2011-11-06 10:42:05  host: 89-72-161-3.dynamic.chello.pl

    `30 nie bardzo wiem co można jaśniej napisać,jezeli nie rozumiesz tego że na ostatnim podsumowaniu fv miałem taką ilość min i zapłaciłem za to 150 PLN, a nie 1500 PLN to sorry nic nie poradze

  • 0

    33. ~  2011-11-07 12:49:36  host: dpo36.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zgodzę się w pełni z @22. Poza tym to już nas wybór czy sami dobieramy oferty czy pozwalamy na to komuś z salonu, ale faktycznie możliwości nie brakuje. Osobiście pozytywnie zaskoczyły mnie darmowe minuty do sieci i obniżki na abonamenty.

  • 0

    34. ~  2011-11-07 12:50:29  host: dpo36.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zgodzę się w pełni z @22. Poza tym to już nasz wybór czy sami dobieramy oferty czy pozwalamy na to komuś z salonu, ale faktycznie możliwości nie brakuje. Osobiście pozytywnie zaskoczyły mnie darmowe minuty do sieci i obniżki na abonamenty.

  • 0

    35. ~  2011-11-07 13:30:30  host: aaun233.neoplus.adsl.tpnet.pl

    32 karkulator wiesz co to takiego , 150 / 4800 to daje 3gr( slownie czy grosze) a minuta z orang abo kosztyje 29gr

  • 0

    36. ~bb9800  2011-11-07 19:02:25  host: 89-72-161-3.dynamic.chello.pl

    `35 wiem co to kalkulator, ale nie on tu jest najważniejszy tylko czytanie ze zrozumieniem billingu połączeń wychodzących oraz podsumowanie tego i wybór odpowiedniego planu, wystarczy ? czy narysować coś ?

  • 0

    37.  2011-11-08 16:47:18

    Panowie, spokojnie. Wlasnie, skoro jest juz doradca prepaid i postpaid, to moze zrobia jakis program analizujacy nasz aktualny plan. Moglby np. zbieraz razem wszystkei dostepne uslugi (w sumie jak w doradcy).

  • 0

    38. ~  2011-11-08 16:58:17  host: afqc163.neoplus.adsl.tpnet.pl

    36 szkoda że nie powiedziałes odrazu że 4700minut to zawracanie **** twej nastoletniej narzeczonej , w plaj mozna to robic za góra czydzieści zł

  • 0

    39. ~bb9800  2011-11-08 20:31:16  host: 89-72-161-3.dynamic.chello.pl

    `38 skoro musisz płacić za .......... to "grzybiarki" na 7 będę pewnie tańsze a tak poza konkursem to jednak powinieneś wrócić do szkoły, przynajmniej miałbyś szanse nauczyć się pisać skoro czytanie ze zrozumieniem się nie udało

  • 0

    40.  2011-11-10 12:53:06

    @38, 39: ja nie rozumiem, jak taka pozytywna w zalozeniach akcjach moze budzic tak negatywne emocje. Jezeli chodzi o Orange, to zamiast kalkulatora moze sluzyc doradca ofertowy na facebooku? testowal ktos bardziej szczegolowo?

  • 0

    41. ~bb9800 wkrótce bb9810  2011-11-11 11:06:38  host: 89-72-161-3.dynamic.chello.pl

    drogi Marcelu, nie mam żadnych negatywnych uczuć napisałem to co napisałem, a że nie wszyscy potrzafią zrozumieć co przeczytali, to zaproponowałem co zaproponowałem, doradca jest doradcą, a i tak lepiej jest mieć jakiegoś znajomego handlowca, który nie ma planów na przedłużenie umów, wtedy naprawde można otrzymać dobrą propozycje, Pozdrawiam

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-58-62.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.