Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Orange rekompensuje użytkownikom weekendowe kłopoty

Orange rekompensuje użytkownikom weekendowe kłopoty

WitekT 16 Lipca 2012 19:41

0 0
Weekendowa awaria niektórych prepaidów Orange już się zakończyła, a karty poprawnie logują się do sieci. Poszkodowani użytkownicy otrzymali też od operatora rekompensatę - wynika z informacji TELEPOLIS.PL.

Klienci, którzy mieli w weekend problemy, otrzymali doładowanie w wysokości 15 zł na konto główne.

O problemach z niektórymi kartami prepaid w Orange szerzej pisaliśmy w tej wiadomości. Z informacji TELEPOLIS.PL wynika, że dotknęły one tych użytkowników, którzy mieli włączoną usługę Dzienna Gadka.


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 24
  • 0

    5. ~pabloki  2012-07-16 20:07:47  host: apn-77-113-139-217.dynamic.gprs.plus.pl

    OrĘcz było prestge za Grażynki. Teraz juz znormalnieli. Nawet w reklamach chca pokazac ze są łagodną siecią . Hej nie jesteśmy tacy zli! Zapraszamy do nas. A potem to juz żaden prestż tylko gorzej niż wiocha.Oni sa korporacją miedzynarodową i maja takie sztywne standardy. Sami wiecie ze jak cos jest dla wielu to znaczy ze dla nikogo.Zaksieguja to w straty nadzwyczajne i zmniejsza sobie podatek nalezny wiec i tak beda na plusie.

  • 1

    6. ~mirekb  2012-07-16 20:20:21  host: apn-46-76-89-254.dynamic.gprs.plus.pl

    kazdy koncenr boi sie pisemnych reklamacji w takich liczbach,jakby im jeszcze wyliczyc ile stracilismy nie byloby im tak wesolo..plus to samo zrobil w 2006 roku jak padla platforma-dali po 30min do plusa na zamkniecie tematu..orange zalezy na prepaidowcach w przeciwienstwie do plusa i tmobile

  • -3

    7. ~  2012-07-16 20:25:48  host: z26-01.opera-mini.net

    No chyba nie wszyscy którzy mieli włączona Dzienną Gadkę mieli problemy z logowaniem do sieci. Ja nie miałem żadnych problemów z logowaniem. Jedynie usługa nie włączała się automatycznie tylko trzeba było ją aktywować co dzień krótkim kodem. Trwało to parę dni.

  • 1

    8. ~abc  2012-07-16 20:53:46  host: ip-78-30-107-121.free.aero2.net.pl

    wstydu nie zrobili. Ale ja na moje orange free nie dostalem nic

  • -4

    9. ~  2012-07-16 21:09:40  host: z23-12.opera-mini.net

    W Play daliby conajmniej 100 zl rekompensaty, bo tam szanuja klienta, oczywiscie gdyby w Play zdarzaly sie tak kompromitujace awarie.

  • 2

    10.  2012-07-16 21:12:06

    Bardzo przyzwoicie i konkretnie. Czyli jak się chce, to można. Dla porównania w 2006 roku simplus dawał gratis 30 minut wyłącznie wewnątrz sieci.

  • 2

    11.  2012-07-16 21:26:27

    @9 w PLAY zrobiliby z Ciebie idiotę i powiedzieliby, że nie odpowiadają za sieć swoich partnerów roamingowych. Mówiliby tak nawet gdybyś korzystał z zasięgu macierzystego. PLAY jest właśnie wzorem tego jak się nie szanuje klienta.

  • 0

    12. ~  2012-07-16 22:43:29  host: z29-12.opera-mini.net

    @9. Mnie z konta Play Fresh zniknęło ponad 20 zł ze dwa lata temu i wiesz co mi facetka powiedziała w BOK? Spytała czy numer jest zarejestrowany kiedy powiedziałem że nie to ona że reklamacji od użytkowników numerów nie zarejestrowanych nie przyjmujemy. Skutecznie wyleczyła mnie z tej sieci.

  • 0

    13. ~MiM  2012-07-17 00:07:23  host: r1.limes.com.pl

    Dali w ramach rekompensaty 15 zł na konto główne + 180 min dziennej gadki, przynajmniej tak to wyglądało w moim przypadku. Jest OK. Było by jeszcze fajniej gdyby nie zakręcony sms, który przysłali w ramach przeprosin. Jego treść bardziej dezinformowała niż co kolwiek wyjaśniała

  • 0

    14. ~MiM  2012-07-17 00:09:06  host: r1.limes.com.pl

    Oczywiście cokolwiek. Przepraszam.

  • 0

    15. ~Tomek  2012-07-17 00:13:04  host: aarq250.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @9 Skomentuje to tak: buahahahaha.... Ładnie się zachowali i szybko. Każdemu się może zdarzyć. Grunt że zauważyli problem i dali rekompensetę. Czego więcej chcieć.

  • 0

    16. ~  2012-07-17 01:39:13  host: ip-37-209-145-68.free.aero2.net.pl

    Dziwne, bo ja nie mialem problemow a kase dostalem. Moze dlatego, ze nie uzywalem telefonu od tygodnia :D 12* wzruszajaca historia, az lza sie w oku kreci :D

  • 0

    17. ~  2012-07-17 01:39:55  host: ip-37-209-145-68.free.aero2.net.pl

    4* luksus i prestiz to 4 gr za sprawdzenie konta w TT

  • 0

    18.  2012-07-17 07:03:21

    @9 Tak dali by od razu 500zł i drugie tyle specjalnie dla Ciebie... Strasznie mało inteligentna wypowiedz. A co do rekompensaty to jestem strasznie zdziwiony! Chyba nigdy nie dali takiej rekompensaty.

  • -3

    19. ~  2012-07-17 07:12:04  host: z25-08.opera-mini.net

    17, wlasnie to cenie sobie w T-Mobile. Nie oczekuje darmowych uslug, bo sam za darmo tez nie chcialbym pracowac. Niedlugo TM bedzie elitarnym klubem wiec dusigroszy pozbeda sie. Nie kazdy ma bentley'a i nie kazdy musi miec Numer w T-Mobile.

  • 0

    20. ~CZ  2012-07-17 09:53:57  host: do-atman-nsti.19.nsti.pl

    gdzie zgłosic jak sie miało problem a kasy mi nie dali

  • 2

    21.  2012-07-17 09:56:14

    #19: co ty pierdzielisz, usługi telefoniczne powinny być tanie, a sprawdzanie konta powinno być darmowe, luksus pomylił ci się ze standardem, tak jak niektórych hotelach: pokoje ekskluzywne i standardowe, przy czym do łazienki w standardowych lepiej nie wchodzić

  • 0

    22.  2012-07-17 12:20:38

    @19 A to rozumiem że masz bentley'a?:-D To jak jesteś taki "elitarny" to pewnie dajesz pół wypłaty dla T... Twoja wypowiedz jest śmieszna.

  • 0

    23. ~  2012-07-17 17:30:16  host: z09-10.opera-mini.net

    A ja juz 2 razy miałem tak, że nie działała usługa i mimo to, że napisałem reklamację to oddźwięk ze strony oranżystów jest znikomy - nie potrafią mi wyjaśnić dlaczego nie miałem internetu w telefonie. Zresztą im ten internet działa chyba już na rezerwie.

  • 0

    24. ~  2012-07-17 22:26:20  host: a3-me.krak.tke.pl

    Ładna akcja, nie ma co - trzeba pochwalić. Ale i tak jako oferta prepaid są daleko w tyle za Heyah.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-20-147-6.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.