Od 20. września do 6. listopada Orange zaprasza wszystkich do udziału w specjalnej akcji Orange Top Galleries, odbywającej się w najlepszych galeriach handlowych w całej Polsce.
Ta wyjątkowa akcja obejmie została zainicjowana 21. września w warszawskiej galerii handlowej Arkadia.
Celem akcji Orange Top Galleries jest:
• wprowadzenie Klientów w świat Orange i zapoznanie z wartościami marki Orange,
• prezentacja oferty i usług Orange Klientom indywidualnym i biznesowym,
• kopiowanie kontaktów na karty SIM Orange dotychczasowym Klientom sieci Idea oraz Klientom innych operatorów mobilnych,
• sprzedaż oferty Orange Go (wszędzie tam, gdzie jest to technicznie możliwe).
W ramach akcji Orange Top Galleries stoisko Orange w każdej galerii handlowej będzie
podzielone na kilka stref:
• strefa sprzedaży, w której będą prezentowane m.in.:
- oferta i usługi Orange dla klientów indywidualnych i biznesowych,
- telefony Orange,
- możliwość kopiowania kontaktów naszych Klientów i Klientów operatorów, konkurencyjnych na karty SIM Orange.
• strefa multimedialna, w której klienci znajdą:
- prezentację stron internetowych www.orange.pl i www.orangestore.pl,
- pokaz najnowszych telefonów on-line, w tym z Orange menu i ich funkcjonalność,
- prezentacja usług biznesowych.
• strefa dla dzieci, w której zostaną zorganizowane konkursy, gry i zabawy dla najmłodszych:
• animacja konkursów rysunkowych,
• prezentacja MMS-ów.
Kalendarz działań w ramach akcji Orange Top Galleries:
• Warszawa - Galeria Arkadia - 21-25. września,
• Zabrze - Galeria Platan - 29. września - 2. października,
• Łódź - Galeria Łódzka - 5-10. października,
• Poznań - Galeria Stary Browar - 12-16. października,
• Gdańsk - Galeria Manhattan - 19-23. października,
• Warszawa - Galeria Arkadia - 26-30. października,
• Kraków - Galeria Kazimierz - 2-6. listopada.
Źródło tekstu: Orange