Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Orange pomaga przez Facebooka

Orange pomaga przez Facebooka

Q! 28 Listopada 2011 14:59

0 0

Orange uruchomił w serwisie społecznościowym Facebook nowy kanał kontaktu ze swoimi klientami. Znajdą tam oni nie tylko pomoc, ale również dostęp do serwisów online operatora.

W zakładce Pomoc online pod tym adresem klienci Orange otrzymają dostęp do serwisów online operatora, forum pomocy technicznej, obsługi klienta oraz e-sklepu. Dodatkowo przez nowy kanał komunikacji operator ma zamiar informować o aktualnych utrudnieniach.




Wsystkie opcje nowego kanału komunikacji dostępne mają być dla wszystkich klientów operatora. Oznacza to, że aby z niego skorzystać nie będzie konieczności polubienia profilu Orange w serwisie.

Źródło tekstu: Orange     

Dodaj do:
w sumie: 17
  • 0

    1. ~  2011-11-28 15:01:53  host: 77-254-95-40.adsl.inetia.pl

    kolejny zbędny ficzer, niech najpierw tradycyjne kanały działają zadowalająco...

  • 0

    2. ~CPS  2011-11-28 15:13:46  host: gw4.sbmec.pl

    A kiedy w końcu doczekamy się głosowych usług dodatkowych w pre-paid i mixie???

  • 0

    3. ~  2011-11-28 16:00:02  host: z34-16.opera-mini.net

    @CPS 2. Możesz zapytać o te usługi tym kanałem. Na Telepolis nikt Ci nie odpowie bo nie wie. Ale ja coś czuję, że niedługo się doczekasz. Na początku przyszłego roku podejrzewam.

  • -2

    4. ~andrew  2011-11-28 16:18:46  host: public-gprs217582.centertel.pl

    @1 - niekoniecznie jest tak, jak mówisz. kontakt na FB działa, nierzadko lepiej, niż w oficjalnej infolinii.

  • 0

    5. ~  2011-11-28 16:41:53  host: host-89-229-139-87.chelm.mm.pl

    Kto normalny używa Fecesbooka?

  • 0

    6. ~  2011-11-28 16:48:42  host: z49-13.opera-mini.net

    @5. Ale nawet nie trzeba zakładać konta więc to nie jest tak źle. A w tą normalnością to licho wie jak jest i kto jest nienormalny.

  • 0

    7. ~  2011-11-28 17:21:52  host: host-89-229-139-87.chelm.mm.pl

    Przecież wszyscy wiemy, że normą jest dziś 4G.

  • 0

    8.  2011-11-28 17:41:17

    5 ~ 6. Ja nie mam konta na fajcezboka.

  • 0

    9. ~  2011-11-28 17:45:30  host: z15-12.opera-mini.net

    co to ten pejsbuk?

  • 0

    10.  2011-11-28 17:52:22

    9). Fajkazboka? A taki gigant społecznościowy..

  • 0

    11.  2011-11-28 18:02:04

    @4 - bo się bardziej boją "smrodu" jaki może klient zrobić... Na tradycyjnej to już naprawdę zdeterminowany gość musi uruchomić Wykop, czy coś, a tutaj - ma wszystko jak na tacy :-).

  • 0

    12. ~andrew  2011-11-28 19:10:05  host: public-gprs217582.centertel.pl

    @11 - tak, ale to naprawdę działa. Zgłosiłem się z jednym problemem dotyczącym rachunków na Orange Free i dostałem odpowiedź tego samego dnia. I nie odpowiedź: proszę zadzwonić na infolinie, ale konkret w postaci informacji skąd rachunek i jak można to szybko wyjaśnić. Szczerze...

  • 0

    13. ~SratyPierdaty  2011-11-28 19:26:14  host: public-gprs181859.centertel.pl

    ja też próbuję rozwiązać swój problem tym kanałem - i ni jak nie da się bez logowania - co bym nie kliknął, to i tak wyskakuje okno logowania do szajsbuuka...

  • 0

    14.  2011-11-28 20:06:00

    Korzystałem z Fejsa i przestałem. Niedługo żeby wziąć nową aktywację czy przedłużyć umowę to trzeba będzie mieć tam konto. Ręce opadają.

  • 0

    15. ~  2011-11-29 12:40:18  host: 213.156.120.85

    Poza tym, że to osobna zakładka to tak na prawdę nic wielkiego - każda sieć pomaga swoim użytkownikom na FB, nie raz czytałam odpowiedzi Heyah na jakies problemy użytkowników na ich tablicy.

  • 0

    16. ~jack  2011-11-29 18:02:23  host: 92.40.41.187.threembb.co.uk

    @15, Heyah na swoim profilu na facebooku chyba jako pierwsza uruchomiła Biuro Obsługi, więc teraz to już standard.

  • 0

    17. ~  2011-11-30 10:28:41  host: 213.156.120.85

    @16 A no właśnie, też prawda, zupełnie o tym zapomniałam :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-145-118-24.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.