Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Orange Polska wdroży rozwiązanie Oracle Cloud ERP

Orange Polska wdroży rozwiązanie Oracle Cloud ERP

msnet 7 Lipca 2017 09:54

1 0

oracle orange logo

Oracle Cloud ERP zastąpi w Orange Polska 15 różnych systemów informatycznych, co da nawet 50% oszczędności.

Chmurowy system ERP firmy Oracle był najpierw wprowadzany w Belgii, a teraz to samo stanie się w Polsce. Z czasem system ten będzie obejmował kolejne kraje, w tym Francję, kolebkę pomarańczowej sieci. Zastąpienie 15 systemów IT, które są obecnie używane przez Orange Polska, jednym ograniczy koszty oraz przyśpieszy pracę, a dodatkowo pozwoli na łatwe wprowadzanie nowych, cyfrowych usług. Proces wdrażania nowego systemu chmurowego potrwa 3-4 lata.

Wdrożenie rozpoczęliśmy w ubiegłym roku, a pierwsze moduły zostały uruchomione na początku tego roku - powiedział Piotr Witczyński, wiceprezes Oracle ds. konsultingu w Europie Środkowej i Wschodniej.




Co do oczekiwanych korzyści finansowych - w najbliższych latach po wdrożeniu spodziewamy się osiągnięcia do 50 proc. oszczędności z działalności operacyjnej - powiedział Christophe Eouzan, Group Chief Accounting Officer w Orange.

Automatyzacja wymiany informacji oraz wszystkich procesów biznesowych pozwala odciążyć pracowników od wielu monotonnych i powtarzalnych czynności - np. przygotowywania złożonych raportów. Dzięki chmurze można tworzyć je szybciej, budować w różnych przekrojach, a ciężar pracy przenieść na analizę danych i wsparcie w podejmowaniu ważnych decyzji - powiedział Maciej Nowohoński, członek zarządu ds. finansów w Orange Polska.

Zaletą nowego rozwiązania jest możliwość uzyskania dostępu do niektórych modułów za pomocą urządzeń mobilnych, smartfonów lub tabletów. W ten sposób pracownicy Orange Polska będą mogli na przykład rozliczyć wydatki służbowe.

Źródło tekstu: Telko.in     

Dodaj do:

Tagi: orange polska | oracle

w sumie: 24
  • 0

    5.  2017-07-07 10:49:01

    To w związku z tym otrzymałem maila z Orange?
    "Komunikat dotyczący przeniesienia poczty e-mail oraz zmiany regulaminu w usłudze Multi Box!"

  • 0

    6.  2017-07-07 10:56:53

    Też dostałem... Ale chyba mi wyłączą, bo nie korzystam aktywnie z usługi ;-)
    Znaczy - jeśli nie brać pod uwagę sprawdzania poczty przez klienta - Outlook-a - kiedy jest aktywny ;-)

  • 1

    7.  2017-07-07 11:22:25

    @6 Włączają tylko tym, którzy przestają być klientami Orange.
    nie rozumiem tylko komunikatu o konieczności przeniesienia poczty. To co adres mi się zmieni?
    Zmieniają interfejs skrzynki i pocztę trzeba backupować?
    Ciekaw jestem, czy włączą w końcu imap. bo trzymać tyle lat pop3 to wiocha straszna.

  • 0

    8.  2017-07-07 11:22:46

    @7 Wyłączają

  • 0

    9.  2017-07-07 11:28:28

    No nie wiem...

    Zwracamy uwagę, że na podstawie nowego Regulaminu będzie istniała możliwość wyłączenia usługi i usunięcia skrzynki e-mail użytkownikom, którzy nie korzystali aktywnie z usługi przez ostatnie 12 miesięcy.

    Ja natomiast nie widzę problemu przeniesienia poczty - to właśnie klienci, którzy przestali być klientami są o to proszeni. Zadziwia mnie jak niektórzy czytają komunikaty ;-)

  • 0

    10.  2017-07-07 11:33:02

    A jak mam to rozumieć?

    " Zgodnie z regulaminem usługi Twoja skrzynka e-mail, po zakończeniu procesu przenosin, nie będzie dostępna na nowej platformie. W związku z tym prosimy o pilne zabezpieczenie swojej dotychczasowej korespondencji (np. poprzez jej skopiowanie). Skrzynka e-mail wraz z zawartością będzie dostępna tylko do 31 lipca 2017 r. pod adresem: http://tlp.is/e3x (od 7 lipca 2017 r. w trybie "tylko do odczytu”, bez możliwości wysyłania korespondencji)."

  • 2

    11. ~ojej  2017-07-07 11:33:32  host: host-176-221-121-63.dynamic.mm.pl

    współczuje pracownikom- w każdej korpo takie zmiany nie przechodzą bezboleśnie czeka ich wielka rozpierducha na początku jak zawsze error i nic nie będzie działało poprawnie

  • 0

    12.  2017-07-07 11:40:51

    Pragmatyk - No sorry, ale weź Ty czytaj całość. KONTEKST!!

    Ważna informacja dla użytkowników kont, którzy nie są już klientami Orange Polska.

    Zgodnie z regulaminem usługi Twoja skrzynka e-mail, po zakończeniu procesu przenosin, nie będzie dostępna na nowej platformie. W związku z tym prosimy o pilne zabezpieczenie swojej dotychczasowej korespondencji (np. poprzez jej skopiowanie). Skrzynka e-mail wraz z zawartością będzie dostępna tylko do 31 lipca 2017 r. pod adresem: http://tlp.is/e3x (od 7 lipca 2017 r. w trybie "tylko do odczytu”, bez możliwości wysyłania korespondencji).

    Od 1 sierpnia 2017 r., jeżeli nie jesteś już klientem Orange Polska, nie będziesz mieć dostępu do zawartości skrzynki, a adres e-mail zostanie trwale usunięty.

  • 1

    13. ~pabloki  2017-07-07 11:41:22  host: apn-46-169-194-94.dynamic.gprs.plus.pl

    co sie tak oburzacie . likwidują pocztę? ja myślałem że nie ma już klientów korzystających z poczty operatora. ale patrzę a w plusie plusnet dalej istnieje . do faktur możecie sobie załozyć konto, to nie trudne.

  • 1

    14.  2017-07-07 11:41:24

    @1 Nie lepiej zwolnić każdego we wszystkich firmach na świecie ? Może zostawić radę, paru menadżerów ? Tylko kto posprząta biuro, wklepie dane, zadzwoni do klienta ? No i kto wtedy...będzie klientem/konsumentem jak większość przestanie pracować / nie będzie potrzebna ;)

  • 0

    16. ~pabloki  2017-07-07 11:42:32  host: apn-46-169-194-94.dynamic.gprs.plus.pl

    12 a to nawet takie cuda były że orange utrzymywało klientom pocztę nawet gdy nie byli już klientami orange? a po co to tak.

  • 1

    17. ~pabloki  2017-07-07 11:45:23  host: apn-46-169-194-94.dynamic.gprs.plus.pl

    tymczasem uokik prowadzi przeszukanie w allegro.

  • -1

    18.  2017-07-07 12:13:27

    Orange jak rząd konstytucję, zmienia regulamin wg potrzeb :)
    Wcześniej skrzynkę multibox w orange mógł założyć każdy, nawet nie będąc klientem. Konto zakładane było na adres email a nie na nr telefonu i można było korzystać bez przeszkód.

  • 0

    19.  2017-07-07 12:33:26

    Kiedy ta firma znów będzie polska?

  • 1

    20. ~  2017-07-07 12:35:47  host: 37.61.211.115

    Ten pierwszy moduł to pewnie nowy Mój Orange, który już jest testowany wewnątrz firmy. Ciekawe czy pozwoli to na ułożenie bardziej inteligentnych pytań dla techników oddających zlecenie - Konsultant: Jaki status zlecenia wpisujemy?
    Technik: klienta nie ma pod podanym adresem. Konsultant: Czy jesteś u klienta w mieszkaniu? Technik: .....

  • 0

    21.  2017-07-07 13:28:52

    13 - ktoś się oburza? Ty chyba tylko - w swojej głowie za innych ;-)

  • 0

    22. ~Kamil  2017-07-07 14:45:34  host: ip-31-0-86-218.dynamic.gprs.plus.pl

    A co z Play? Chodzi mi dokładnie o tą nowość: http://tlp.is/e43

  • 0

    23.  2017-07-07 16:02:22

    @19 żaden operator nie jest polski, bo polkomtel który grosza podatku w Polszy nie zostawia, nie jest dla mnie polskim operatoreem.

  • 0

    24. ~Jbravo  2017-07-07 22:58:53  host: 89-69-193-76.dynamic.chello.pl

    T-Tanic też parę lat temu wdrażał Siebla i skończyło się na ubiciu tego w zarodku :)

  • 0

    25. ~Telefon  2017-07-10 21:13:55  host: x2f7f110.dyn.telefonica.de

    OKI.... znów pozwalniają trochę pracowników z działalności operacyjnej czyli około 50 %, no 40/45 % będzie OK do trzech/czterech lat.
    I gitara.... a kasa do Francuzów

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-164-86.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.