DAJ CYNK

Orange Polska partnerem Światowych Dni Młodzieży 2016

orson_dzi

Wydarzenia

Orange Polska został oficjalnym partnerem strategicznym i technologicznym Światowych Dni Młodzieży 2016, które odbędą się w lipcu przyszłego roku, w Krakowie.

Orange Polska został oficjalnym partnerem strategicznym i technologicznym Światowych Dni Młodzieży 2016, które odbędą się w lipcu przyszłego roku, w Krakowie. Przybędzie na nie nawet 2,5 mln pielgrzymów, którzy w czasie wydarzenia będą chcieli używać swoich telefonów komórkowych, smartfonów, tabletów i laptopów. Aby zapewnić tak licznym uczestnikom kontakt z najbliższymi oraz umożliwić wygodne dzielenie się emocjami i przeżyciami, w miejscach uroczystości planowana jest m.in. rozbudowa sieci telekomunikacyjnej, a także stworzenie mobilnych punktów internetowo-informacyjnych.

Na potrzeby przyszłorocznych ŚDM, Orange Polska planuje rozbudowę sieci mobilnej w Krakowie oraz wybudowanie infrastruktury światłowodowej do Wielickiej Strefy Aktywności Gospodarczej, w której odbędzie się jedno ze spotkań młodych z Ojcem Świętym.

Współpraca pomiędzy Archidiecezją Krakowską, spółką ŚDM oraz Orange Polska ma przyczynić się do sprawnego przebiegu uroczystości, a także pomóc w zapewnieniu bezpieczeństwa uczestnikom tego wydarzenia.

Orange Polska uruchomi nawet 30 mobilnych punktów internetowo-informacyjnych w miejscach uroczystości. Uczestnicy ŚDM będą mogli w nich skorzystać z dostępu do internetu poprzez WiFi i naładować telefony. Dodatkowo pielgrzymi będą mogli przez określony czas nieodpłatne korzystać z aplikacji Nawigacja Orange, Muzyka tu i tam czy Pierwsza pomoc. Do Pakietów Pielgrzyma dołączone będą vouchery na usługi telekomunikacyjne Orange.

Światowe Dni Młodzieży to międzynarodowe, religijne spotkania młodych ludzi z całego świata, zainicjowane w 1985 roku przez papieża Jana Pawła II. W przyszłym roku ŚDM odbędą się w dniach 26-31 lipca w Krakowie. Na trwające tydzień spotkania przyjazd do Polski planuje nawet 2,5 miliona osób.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Orange