Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Orange Polska jedną z najskuteczniejszych społecznościowo firm na świecie

Orange Polska jedną z najskuteczniejszych społecznościowo firm na świecie

LuiN 14 Maja 2014 15:19

7 11

Po raz kolejny Orange Polska znalazł się w pierwszej dziesiątce światowego rankingu firm, które są najbardziej skuteczne w mediach społecznościowych, udzielając odpowiedzi na zadawane tam pytania klientów.






Ranking "najbardziej zaangażowanych społecznościowo" marek ("Socially Devoted Brands") realizuje Socialbakers, niezależna organizacja zajmująca się monitoringiem mediów społecznościowych. Według danych za I kwartał 2014 roku, Orange Polska uplasował się na 7. miejscu osiągając drugi najlepszy czas udzielenia odpowiedzi na zapytanie zadane na Facebooku (18 minut) oraz trzeci najwyższy wynik jeśli chodzi o "responsywność", który wyniósł 96,61%. O finalnej pozycji w rankingu decydowała liczba udzielonych odpowiedzi pomniejszona o liczbę pytań, na które firma nie odpowiedziała.

Kontaktujemy się z naszymi klientami nie tylko na markowych profilach na Facebooku, blogu Orange Polska czy Twitterze, ale niemal w każdym dostępnym miejscu internetu tj. na forach, zewnętrznych blogach i w komentarzach pod artykułami online. W 2013 roku zespół Orange Ekspertów tylko na Facebooku udzielił odpowiedzi na ok. 60 tysięcy pytań użytkowników. Prócz tego, stworzyliśmy specjalną aplikację na Facebooku "pomoc Orange", ułatwiającą klientom samodzielne rozwiązanie problemu, m.in. za pomocą wirtualnego doradcy, instruktażowych filmów wideo czy na forum pomocy technicznej - mówi Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska.

Źródło tekstu: Orange     

Dodaj do:

Tagi: facebook | orange

w sumie: 28
  • 0

    9. ~pabloki  2014-05-14 16:52:33  host: 46.205.102.183.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    zdziwiony jestem. przecież nie tylko orange polska tak ma. A kto był lepszy od orange?

  • -1

    10.  2014-05-14 17:07:35

    Dlaczego nigdzie nie ma informacji, że zlikwidowano roaming Playa w Orange?

  • 1

    11. ~pabloki  2014-05-14 17:10:27  host: 46.205.102.183.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @10 bo jeszcze nie zlkwidowano.

  • -1

    12. ~ANTYorange  2014-05-14 17:19:26  host: ip-78-30-100-31.free.aero2.net.pl

    Najskuteczniejszą ? Dla mnie Orange nie istnieje. Pamiętam dobrze jak traktowali klientów i konkurencję przez całe lata swojej dominacji. Teraz wolę zapłacić więcej i nie mieć z nimi do czynienia. Jest konkurencja i z niej korzystam omijając TPSA-Orange.

  • 0

    13.  2014-05-14 17:23:12

    @6 piesu wpadają do Orange czasami jak w czarną dziurę i nie wychodzą dalej ;)

  • -1

    14. ~Adam M  2014-05-14 18:04:51  host: 78.156.186.0.dynamic.ip.euron.pl

    Czytając takiego newsa zawsze sobie zadaje pytanie - ile za to zapłacili?

  • -1

    15. ~@12  2014-05-14 18:34:49  host: 84-10-20-218.static.chello.pl

    @12 - całkowicie się z Tobą zgadzam. Orange to jedna wielka olewka klientów. Np. do dziś w ofertach na kartę nie ma głosowych usług dodatkowych. Dno!

  • 0

    16.  2014-05-14 19:03:38

    @11: na moje karcie już wycięli Orange :-(

  • 0

    17.  2014-05-14 20:30:32

    Poległem ostatnio sprawdzając "połączenia" na stronie orange po powrocie z weekendowego wypadu za granicę (UE). Jedno połączenie do kraju czas 1:38 za 11,09PLN do tego trzy połączenia na numer którego nie znam i nigdy nie wybierałem wykonane w ciągu jednej minuty czas trwania 0:00 a koszt 1,81PLN za każde. Zadzwoniłem do biura, Pani przeprosiła i dała rabat, zobaczymy przy nadchodzącej fakturze. Grunt że na fajsie są cool, co tam rachunki ;-) Patrzcie im na ręce.

  • 0

    18.  2014-05-14 22:05:54

    @17, weź pod uwagę błąd systemu zdarza się, dostałeś zwrot niezasadny za błąd i za to nie zapłacisz. :)

  • 0

    19. ~  2014-05-14 23:44:38  host: aczz65.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Potwietrdzam. Orange w Play w roamingu krajowym został zablokowany. Jest pierwszy TM i drugi Plus.

  • 1

    20. ~  2014-05-15 00:09:28  host: user-94-254-199-248.play-internet.pl

    @19 oszczędności Panie, oszczędności. Kto wie czy niedługo nie wyłączą też Plusa,

  • 0

    21. ~Orange_To_Dziadostwo  2014-05-15 05:07:42  host: 178.181.136.43.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @18: to za kazdym razem trzeba sie kurczywie upominac u DOK Orange o zwrot i paluchami wskazywac im te owe bledy techniczne i inne nieprawidlowosci? To co, klienci nie maja nic innego do roboty tylko ciagla, codzienna kontrola oplat i bilingu?? To ze tak zapytam - to za co sie tej firmie placi rachunki? System Bilingowy jak i cala Obsluga Klienta w tej firmie to DNO. ODRADZAM ORANGE kazdemu!

  • 0

    22. ~  2014-05-15 06:53:31  host: ip-84-39-175-158.free.aero2.net.pl

    Niech mi tutaj społecznościowo odpowiedzą dlaczego oferty Internetu stacjonarnego są tak nędzne i dlaczego wciąż nie zrezygnowali z haraczu za utrzymanie łącza?

  • 0

    23.  2014-05-15 07:33:02

    @18, owszem błędy się zdarzają, tylko dlaczego zawsze na niekorzyść klienta? Co więcej, SMS o cenach w UE też jest z lekka dziwny pol.wykonane 5,55PLN/min; pol.odebrane2,52PLN/min; SMS 1,82PLN. Całe szczęście że na fejsie są spoko... Ciekawe ilu ludzi zapłaci grzecznie żądaną kwotę gdyż nie sprawdzi że zostali oszukani?

  • 0

    24. ~lubię_piersi  2014-05-15 09:16:38  host: 213.158.216.44.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @22 bo oni tę usługę oferują i mają do tego pełne prawo?
    @23 bo ciężko przy bazie ponad 14mln klientów ustrzec się od błędów w systemie? I nie, zdarzają się też błędy w systemie na korzyść klienta, wtedy to zostawiam w spokoju w ramach dobrej współpracy :)

  • 0

    25. ~  2014-05-15 09:21:24  host: user-94-254-199-248.play-internet.pl

    @24 mi tam nigdy nie pomylili się na moją korzyść przez 3 lata współpracy. Na odwrót za to wiele razy. To co piszesz to jakaś ściema.

  • 0

    26. ~lubię_piersi  2014-05-15 11:17:35  host: 213.158.216.44.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @25 miałem raz klientkę której po powrocie na niższy abonament nie wskoczył pakiet promocyjny dla tego pakietu. Nic jej oczywiście nie powiedziałem bo rozmowy są nagrywane ale babka miała 3 czy 4 GB więcej na Freedom Pro za friko, a w tej archaicznej już usłudze to sporo. Ostatnio też miałem klienta który korzystał z OFN zupełnie za friko na pełnej prędkości i nie pobierało mu z pakietu, jakby miał szczęśliwe godziny 24h :P też tego nie zgłosiłem, niech się bawi i korzysta :)

  • 0

    27.  2014-05-15 11:27:43

    @25 W takim razie nie masz szczęścia tylko pecha. Jak widać jednak są klienci, którzy dostają coś za nic przez błąd Orange- co pokazuje post nr 26.

  • 0

    28.  2014-05-15 14:02:16

    @24- Byłem przez 10lat w Plusie, tam przez ten czas złożyłem jedną reklamacje. W Playu reklamacji składałem sporo, w Orange to pierwsza od lutego. Nie wiem jak teraz jest w Plusie, ale z doświadczenia mam najlepsze zdanie o jakości tej sieci, szkoda że każą sobie tyle płacić.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-119-60.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy korzystasz z mobilnego systemu płatności BLIK?

Blik: już ponad 2,5 mln zarejestrowanych aplikacji i 6 mln transakcji

 

Zobacz wynik | Opinie (5)

Archiwum Ankiet