DAJ CYNK

Orange Polska jedną z najskuteczniejszych społecznościowo firm na świecie

LuiN

Prawo, finanse, statystyki

Po raz kolejny Orange Polska znalazł się w pierwszej dziesiątce światowego rankingu firm, które są najbardziej skuteczne w mediach społecznościowych, udzielając odpowiedzi na zadawane tam pytania klientów.

Po raz kolejny Orange Polska znalazł się w pierwszej dziesiątce światowego rankingu firm, które są najbardziej skuteczne w mediach społecznościowych, udzielając odpowiedzi na zadawane tam pytania klientów.

Ranking "najbardziej zaangażowanych społecznościowo" marek ("Socially Devoted Brands") realizuje Socialbakers, niezależna organizacja zajmująca się monitoringiem mediów społecznościowych. Według danych za I kwartał 2014 roku, Orange Polska uplasował się na 7. miejscu osiągając drugi najlepszy czas udzielenia odpowiedzi na zapytanie zadane na Facebooku (18 minut) oraz trzeci najwyższy wynik jeśli chodzi o "responsywność", który wyniósł 96,61%. O finalnej pozycji w rankingu decydowała liczba udzielonych odpowiedzi pomniejszona o liczbę pytań, na które firma nie odpowiedziała.

Kontaktujemy się z naszymi klientami nie tylko na markowych profilach na Facebooku, blogu Orange Polska czy Twitterze, ale niemal w każdym dostępnym miejscu internetu tj. na forach, zewnętrznych blogach i w komentarzach pod artykułami online. W 2013 roku zespół Orange Ekspertów tylko na Facebooku udzielił odpowiedzi na ok. 60 tysięcy pytań użytkowników. Prócz tego, stworzyliśmy specjalną aplikację na Facebooku "pomoc Orange", ułatwiającą klientom samodzielne rozwiązanie problemu, m.in. za pomocą wirtualnego doradcy, instruktażowych filmów wideo czy na forum pomocy technicznej - mówi Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Orange