Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Orange podsumowuje rok - oficjalnie

Orange podsumowuje rok - oficjalnie

WitekT 18 Września 2006 16:12

0 0

Orange opublikowało oficjalny komunikat podsumowujący 12 miesięcy obecności na polskim rynku.

Oto jego treść:

Polscy klienci docenili wartości i innowacyjną ofertę Orange. Od momentu wprowadzania na polski rynek nowej marki operatora PTK Centertel, liczba klientów szybko rosła i w połowie tego roku, firma miała ich ponad 11,1 mln, stając się liderem na rynku. Orange zawdzięcza sukces przede wszystkim nowoczesnym i przyjaznym usługom, które dostosowała do potrzeb klientów.

Dziś mija wyjątkowy rok dla PTK Centertel. Dokładnie 19 września 2005 r. operator zmienił markę swojej sieci telefonii komórkowej - z Idei na Orange. Jej wprowadzenie przyniosło kolejną ewolucję w podejściu do klientów i ich potrzeb. Orange wprowadził wiele nowych usług i produktów wychodzących na przeciw oczekiwaniom klientów.

Polscy klienci wybrali naszą innowacyjną ofertę. O sile marki Orange świadczą najlepiej dobre wyniki w pierwszej połowie 2006 r., na które złożyły się m.in. dwucyfrowy (18,5 proc.) wzrost przychodów oraz wyjątkowy, blisko 30-proc. wzrost liczby klientów do ponad 11,1 mln. Bardzo im za to dziękujemy, bo właśnie dzięki nim staliśmy się liderem na polskim rynku. Podziękowania należą się również naszym partnerom biznesowym, którzy mieli istotny wkład w nasz sukces. - mówi Jean-Marc Vignolles, Dyrektor Generalny PTK Centertel. – Dzisiejsza pozycja Orange jest najlepszym dowodem potwierdzającym słuszność strategicznej decyzji podjętej rok temu przez udziałowców i zarząd firmy.




Nowoczesne usługi to odpowiedź Orange na potrzeby dynamicznie zmieniającego się rynku telekomunikacyjnego. Dzięki ofercie 3G klienci Orange mogą swobodnie korzystać z szerokiego wyboru usług multimedialnych, m.in.: połączeń wideo, Mobilnej Telewizji na żywo (11 kanałów) i Mobilnego Wideo, czyli możliwości pobierania plików wideo na żądanie. To dzięki tej usłudze fani serialu "Magda M." mogą tydzień przed emisją na antenie TVN oglądać nowe odcinki popularnego serialu. Użytkownicy Orange World uzyskali dostęp do zasobów największego w Polsce mobilnego sklepu muzycznego, posiadającego bazę ponad 200 tysięcy utworów.

Szybko rosnąca popularność Orange w Polsce wynika z efektywnej i spójnej kampanii marketingowej, wnoszącej nową jakość komunikacji oraz odmienne niż dotychczas podejście do informacji o firmie i jej produktach. Bardzo nas cieszy, że zaufanie klientów do Orange jest coraz większe, a spontaniczna rozpoznawalność marki osiągnęła obecnie poziom 70% - mówi Iwona Kossmann, Członek Zarządu PTK Centertel ds. Marketingu i Sprzedaży. - Chcemy i będziemy kontynuować dialog marki Orange z klientami, wprowadzając dla nich kolejne innowacyjne produkty i atrakcyjne oferty np. nowe serwisy muzyczne i wideo w Orange Word oraz kolejne programy TV na żywo.

Dla abonentów zastosowanie najnowszych technologii transmisji danych oznacza także istotne zwiększenie możliwości mobilnego Internetu. Coraz większą popularnością cieszą się wprowadzone przez Orange oferty: Business Everywhere oraz Twój Internet wykorzystujące technologie UMTS/EDGE/GPRS/WLAN. Orange oferuje w tym momencie klientom największy zasięg mobilnego szerokopasmowego Internetu obejmujący ponad 85% kraju. Jeszcze w tym roku klienci będą mogli korzystać z nowego rozwiązania, jakim jest technologia HSDPA.

Równolegle trwają prace nad szeroką ofertą rozwiązań konwergetnych w ramach Grupy TP. Ważnym krokiem w tym obszarze było uruchomienie w lipcu tego roku zintegrowanego portalu internetowego Grupy TP oraz zaoferowanie klientom wspólnie z TP usługi transmisji danych i dostępu do intranetu Business Everywhere VPN.

Źródło tekstu: Orange     

Dodaj do:
w sumie: 8
  • 0

    1. ~bab4  2006-09-18 20:49:17  host: szkola.mikrolan.pl

    oglądacie M jak miłość ?

  • 0

    2.  2006-09-18 21:45:42

    dwa razy to samo??:)

  • 0

    3. ~ksad  2006-09-18 22:26:37  host: xdsl-7108.zgora.dialog.net.pl

    Rokko30: informacje o Orange są jak dobry seks: niby za każdym razem to samo, a jednak inaczej.

  • 0

    4. ~ptok  2006-09-18 23:43:44  host: chello062179028189.chello.pl

    Ble ble ble.Ach ten Orange-SAMOCHWAŁY. Przeciez to typowy narcyzm w oranżadowym wydaniu.

  • 0

    5. ~  2006-09-19 07:18:52  host: 212.2.99.41

    z czego sie tu k..wa cieszyc..

  • 0

    6.  2006-09-19 08:06:10

    ***WitekT*** możesz napisać do Kalinowskiego, że "naprzeciw" powinien był napisać razem, ale pewnie tak przeżywa te pierwsze urodziny Orange, że strzelił byka ;-)

  • 0

    7. ~KimdzonG  2006-09-21 15:47:54  host: dqp72.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czyli można oficjalnie powiedzieć, że się nie udało. Klienci są zawiedzeni, wbrew hucznym zapowiedziom sprzed roku.

  • 0

    8. ~plusak  2006-09-24 21:41:09  host: c63-157.icpnet.pl

    Pieprzenie kotka za pomocą młotka .... ciekawe czemu tak masowo zwalniają im się pracownicy... i mają niereealne plany sprzedażowe... Żwnada... a jeśli chodzi o dostęp do interneru.. ciekawe czemu to właśnie Plus dostał nagrodę za iPlusa i Simdatę...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-92-128-223.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.