Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Orange o zmianie hasła reklamowego - oficjalnie

Orange o zmianie hasła reklamowego - oficjalnie

WitekT 6 Listopada 2008 14:31

0 0

Nowa wizja Orange, wyrażona w zdaniu together we can do more, jest wspierana przez globalną kampanię prowadzoną we wszystkich krajach świata, w których jest obecna marka Orange.

Czasy się zmieniają. Rozwój technologii, powstanie całkowicie nowych form komunikacji i współpracy, otworzyły przed marką Orange szansę stworzenia innowacyjnych produktów i usług, dzięki którym możemy łączyć i inspirować ludzi. Dzięki Orange łatwiej być dziś razem, wspólnie tworzyć nowe wielkie idee, realizować je i zmieniać świat. To istota nowej wizji marki Orange, ponieważ wierzę, że razem możemy osiągnąć więcej - "together we can do more" - powiedziała Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes Centertela.

Jak napisano w komunikacie prasowym, impulsem dla nowego spojrzenia na markę Orange są ogromne zmiany zachodzące we współczesnym, cyfrowym świecie. Zanikają w nim granice a dzielenie się informacjami, pomysłami i radością jest łatwe jak nigdy dotąd. To sprawia, że każdy może stać się częścią światowego społeczeństwa, współpracować, bawić się i razem osiągać więcej.




Światowa kampania nowej wizji marki wystartowała 5. lipca w Wielkiej Brytanii, skąd wędruje do wszystkich krajów świata, w których działa Orange. W Polsce jako pierwsi poznali ją pracownicy Grupy TP, dla których stworzono specjalny serwis intranetowy. Już niedługo będą ją mogli poznać również klienci. Z myślą o nich Orange przygotował interaktywnązabawę - Orange Gra, która każdemu pozwoli doświadczyć idei together we can do more. Gra będzie poprzedzała projekcje filmów odbywające się w głównych salach kin Cinema City na terenie kraju. Kluczem do wygranej w Orange Gra, zgodnie z nową wizją marki, jest współpraca wszystkich osób zgromadzonych na widowni. Publiczność steruje grą za pomocą specjalnych czujników zainstalowanych na sali kinowej, zdobywając tym samym punkty umożliwiające przejście do kolejnych etapów.

Wprowadzenie nowej wizji marki Orange w Polsce zainicjuje kampania świąteczna, która ruszy 17. listopada. Jej idea przewodnia opiera się na tym, że kontaktując się ze sobą i wspólnie przygotowując świąteczne uroczystości możemy uniknąć wielu nieporozumień i sprawić, że Gwiazdka w gronie najbliższych będzie udana jak nigdy wcześniej. Kolejnym ważnym etapem wprowadzenia nowej wizji będzie udział w globalnej kampanii, w ramach której, we wszystkich krajach Orange prezentowany jest film I Am. Polscy widzowie zobaczą go w styczniu 2009 roku.

Źródło tekstu: Orange     

Dodaj do:
w sumie: 24
  • 0

    5. ~j  2008-11-06 15:23:18  host: 87-205-175-160.adsl.inetia.pl

    Razem to oni sobie mogą, ale bezemnie.

  • 0

    6.  2008-11-06 15:44:54

    ***j - "Razem , ale bezemnie" , megalol , malo z krzesla nie spadlem. Genialne.

  • 0

    7.  2008-11-06 16:08:53

    Jesli orange to taka wspolna europejska siec to niech w koncu w ramach tej jednej sieci w prowadza dobra stawke w roamingu. Niech to bedzie stawka taka jakbysmy dzwonili w swoim kraju jesli w roamingu korzystamy z nadajnikow orange.

  • 0

    8. ~asd  2008-11-06 16:19:30  host: chello089076156153.chello.pl

    era - MOŻESZ WIĘCEJ, orange - RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ... nie uważacie, że Era może coś zrobić w tej sprawie?

  • 0

    9.  2008-11-06 16:34:23

    Pani Oliwa zapomniała dodać, że te granice powoli zanikają, ale dzięki Komisji Europejskiej a nie dupkom z orange

  • 0

    10. ~kuz  2008-11-06 17:10:59  host: 193.201.36.36

    Pachnie mi tu chasłem wyborczym OBAMY: YES WE CAN.

  • 0

    11.  2008-11-06 18:10:09

    Ciekawe co w polskim Orange jest innowacyjne? Skubanie klienta? Też nie bardzo bo to znamy już z TP. Obie marki dla osoby które mają jakieś pojęcie o telekomunikacji są mało warte i kojarzą się z tandetą i wyzyskiem.

  • 0

    12.  2008-11-06 18:53:20

    7: Zgadzam się. Przy wprowadzaniu Orange do Polski obiecywano tańszy roaming. Na obietnicach się skończyło bo w kilka tygodni po oficjalnym rebrandingu roaming wręcz zdrożał.

  • 0

    13.  2008-11-06 18:56:41

    Wiadomo, że z czasem w końcu przychodzi czas na zmiany. Nowe hasło na prawdę lepiej pasuje i miło się kojarzy. Mam nadzieję jednak, że tylko na kampanii wizerunkowej się nie skończy i w ofercie świątecznej pojawią się jakieś fajne promocje nie wykluczając użytkowników prepaida.

  • 0

    14. ~PATRIOT  2008-11-06 19:44:57  host: 193.111.174.150

    Dlaczego mamy łykać jak młode pelikany wszystko co podane w języku angielskim? Wszak Polacy nie gęsi i swój język mają...rzeknę parafrazując myśl M. Reja. Nowe hasło reklamowe jest raczej promocją konkretnej marki i określonego języka z lekką nutką wyczuwalnej chęci dominacji w dobie globalizacji. Wolałbym konkrety w ofercie. A dziedzictwo własnej kultury narodowej i piękny język ojczysty w życiu codziennym i reklamie - BEZCENNE!

  • 0

    15.  2008-11-06 20:00:35

    moim kobiecym zdaniem na rynku liczyly sie tylko dwie kobiety Anna i GPO, po zdaniu: Dzięki Orange łatwiej być dziś razem, wspólnie tworzyć nowe wielkie idee, realizować je i zmieniać świat..... moim skromnym zdaniem liczy sie juz tylko jedna - niech Pani im nie odpuszcza Anno

  • 0

    16. ~pablo  2008-11-06 20:17:35  host: abbb63.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a otoz orange opolska i orange francja to wcale nie taka wspolna rodzina jak sie zdaje

  • 0

    17.  2008-11-06 20:52:40

    Masz rację 14 - I'm loving it :-P

  • 0

    18. ~hjsjhn  2008-11-06 21:07:12  host: d90-129-96-245.cust.tele2.pl

    żal.pl

  • 0

    19.  2008-11-06 21:59:11

    "Razem, ale bezemnie" - dobre podsumowanie :)))))

  • 0

    20. ~kwistas  2008-11-06 22:31:12  host: w3cache.wignet.pl

    Trochę mnie ten temat rozśmieszył. Pani Oliwio czekamy na jakieś ładniejsze promocje pre-paid i post paid oraz obniżenie cen do wszystkich wtedy to "razem" będzie miało większe znaczenie. ;-)

  • 0

    21. ~  2008-11-06 23:44:31  host: 89.187.250.138.ip.airbites.pl

    Może wymyślą kolejną promocję świąteczną w myśl której minuty które się dostawało nie obowiązywały w święta i w Nowy Rok

  • 0

    22.  2008-11-07 08:59:28

    21: Ciekawe kiedy tak było? Rok temu świąteczna promocja Darmowe Godziny, która były w ofertach na kartę obowiązywała także w Sylwestra i Święta Bożego Narodzenia. To usługi w abonamentach typu darmowe numery czy wieczory i weekendy będące stałą częścią oferty nie obowiązywały w święta o czym klient by wiedział gdyby czytał dokładnie umowę. Świąteczna promocja obowiązywała w święta więc nie pisz głupot.

  • 0

    23. ~homo_googleticus  2008-11-07 20:28:36  host: user-89-108-251-31.mobile.playmobile.pl

    Kto lubi anagramy? Ja zaczynam: Orange Gra -> Gangrena Ogra

  • 0

    24.  2008-11-13 12:54:44

    Orange lepsze niż każda inna sieć... Plus jako drugi, era a n akońcu play, który nie wiadomo czy istnieje czy też nie...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-181-75.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.