Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Orange nagrodzony za sponsorowanie tenisa

Orange nagrodzony za sponsorowanie tenisa

WitekT 27 Listopada 2005 00:28

0 0

Centertel została uhonorowany prestiżową Nagrodą Marketingu Sportowego - Statuetką DEMES. Wyróżnienie dla Orange przyznano w kategorii Sponsor Sportu Roku 2005.

Statuetki zostały wręczone podczas IV Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej Dni Marketingu Sportowego. Nagrodę przyznaną Centertelowi odebrał Piotr Gołos - Manager ds. Sponsoringu.

Orange został także nagrodzony w kategorii Wydarzenie Sportowe 2005 za organizację turnieju tenisowego Idea Prokom Open. Centertel jest zaangażowana w ten projekt już od 1992 roku.

Proces wyłaniania zwycięzców trwał ponad dwa miesiące i składał się z dwóch etapów. Finaliści w każdej z 10 kategorii zostali wytypowani przez internautów. Ostateczni laureaci nagród wyłonieni zostali w drodze głosowania Komisji Nagrody DEMES, złożonej z wybitnych przedstawicieli świata sportu, biznesu, nauki i mediów.

Nagrody przyznano w 10 kategoriach: Sponsor Sportu, Sportowy Wizerunek, Program Sponsorski, Sportowy Projekt Medialny, Sportowa Marka, Osobowość Mediów, Sportowy VIP, DEMES Honorowy, DEMES Zagraniczny.




Celem przedsięwzięcia jest wypromowanie profesjonalnego modelu zarządzania w polskim sporcie oraz ukazanie możliwości, jakie daje marketing sportowy. Po raz pierwszy nagrody marketingu sportowego DEMES przyznane zostały w 2004 roku, podczas III Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej Dni Marketingu Sportowego.

Centertel już od wielu lat aktywnie uczestniczy w najważniejszych wydarzeniach sportowych, koncentrując się na takich dyscyplinach jak piłka nożna, tenis czy kolarstwo.

Dzięki pomocy firmy, polscy zawodnicy mogą brać udział i odnosić sukcesy w największych wydarzeniach sportowych w Polsce i na świecie. Zaangażowanie firmy w sponsoring polskiego sportu łączy się nie tylko z wspieraniem klubów, zawodników czy organizacją sportowych imprez, ale także akcji okołosportowych takich jak skierowana do kibiców Orange Fair Play. Orange dba również o to, aby zapewnić kibicom jak najszerszy dostęp do wydarzeń sportowych. W tym celu, w internetowych i WAP-owych serwisach Orange, na bieżąco zamieszczane są najbardziej emocjonujące fragmenty meczy i zawodów oraz inne sportowe ciekawostki.

Konsekwentnie realizowana przez PTK Centertel strategia sponsoringowa ma na celu poprawę ogólnego wizerunku polskiego sportu, a także promowanie mody na sport i na sportowy styl życia wśród wszystkich Polaków.

Statuetkę DEMES dostał także Polkomtel za sponsorowanie polskiej siatkówki, o czym pisaliśmy w tej wiadomości.

Źródło tekstu: Orange     

Dodaj do:
w sumie: 3
  • 0

    1. ~klamor  2005-11-27 16:38:51  host: apa14.internetdsl.tpnet.pl

    a ja mysle że zamiast sponsorowac tenisa to by mogli zasponsorować sobie jakies lepsze telefony w mixie, albo przynajmniej cenowo kozystniejsze dla klientow!!! bo to jest zenujace!!! ide przez orange schodzi na psy!!! nie mam pytań

  • 0

    2. ~HT  2005-11-28 09:57:31  host: nat-pra.aster.pl

    i co mysla sobie pewnie ze z takich nagrod uzbieraja forsy tyle co od klientow, o ktorych wogole nie dbaja

  • 0

    3. ~tyciek  2005-11-28 17:53:12  host: dpb30.neoplus.adsl.tpnet.pl

    I po co to wszystko? By poprawić swój nadwątlony wizerunek? To tak przecież nie działa...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-118-102.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.