Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Orange: motywacja dla dyrekcji, problemy dla pracowników

Orange: motywacja dla dyrekcji, problemy dla pracowników

orson_dzi 26 Lipca 2018 22:32

5 9

orange logo

Najważniejsi menadżerowie Orange przystąpili do specjalnego programu motywacyjnego - informuje portal Telko.In. To zła wiadomość dla konsultantów.

Szansa na duże pieniądze dla dyrekcji

W ramach nowego programu motywacyjnego Orange wyemituje 2,325 mln akcji fantomowych. Są to akcje wirtualne, z których posiadacz będzie mógł skorzystać w przypadku spełnienia określonych warunków, np. uzyskaniu odpowiedniego wyniku lub celu oraz kursu akcji na giełdzie. Aby nabyć akcje, uprawnieni menadżerowie będą musieli wydać co najmniej kilkadziesiąt tysięcy złotych. Z tej opcji skorzystało 90% uprawnionych menadżerów, jak informuje Telko.In, jest to ok 20-30 osób. Głównie członkowie zarządu Orange i spółek wykonawczych oraz dyrektorzy wykonawczy.

Duża kasa tylko pod pewnymi warunkami

Warunkami otrzymania oraz uzyskania wspomnianych akcji oraz możliwości nabycia kolejnych 2 mln akcji są:
  • utrzymanie kursu giełdowego Orange na poziomie nie niższym niż średni kurs z II kwartału 2017 roku (ok 5,5 zł), jeśli tak się stanie, Orange wykupi akcje fantomowe menadżerów w I kwartale 2021 roku,
  • utrzymanie ustalonego wskaźnika NPS.

Czym jest NPS? To wskaźnik Net Promoter Score. Ulubiony wskaźnik konsultantów Orange.




Net Promoter Score

Każdy, kto kontaktował się z Biurem Obsługi Klienta Orange mógł otrzymać po rozmowie lub zrealizowaniu zgłoszenia prośbę o wypełnienie ankiety. Wskaźnik NPS to ostatnie pytanie brzmiące - czy poleciłbyś usługi Orange innej osobie?

To jeden z najbardziej losowych wskaźników, którym są mierzeni pracownicy Orange. Bo nawet jeśli doradca na infolinii dobrze załatwi sprawę klienta i ten będzie zadowolony z obsługi, to może on w ankiecie pozytywnie ocenić konsultanta, ale już negatywnie całą firmę.

Konsultanci Orange mogą mieć ciężko

Aby premię mógł otrzymać ktoś wyżej, muszą na nią zapracować pracownicy najniższego szczebla. A to oznacza, że konsultanci będą musieli wypracować odpowiednio wysoki wskaźnik NPS. Jeśli tego nie zrobią, to bardzo możliwe, że pożegnają się też z własną premią.

Aby pracownik infolinii otrzymał pozytywną ocenę od klienta, musi mieć odpowiednie wsparcie, które powinno płynąć z samej góry, czyli od osób najbardziej zainteresowanych. Bo w końcu to o ich pieniądze toczy się sprawa. Konsultant potrzebuje dobrego przeszkolenia, wsparcia w postaci możliwości zaoferowania atrakcyjnych dla klienta produktów w dobrej cenie, sprawnie działających systemów obsługowych... A o tym, jak dowiadujemy się często z rozmów z pracownikami Orange, czasem nie każdy pamięta.

Źródło tekstu: Telko.In; wł     

Dodaj do:

Tagi: orange | nps

w sumie: 91
  • 0

    72. ~anty  2018-07-28 11:38:51  host: h08-09-05.opera-mini.net

    71
    2 Jesli chcesz - TO SIE ZGLOS BEZPOSREDNIO DO REDAKCJI Z CV.
    A nie zdawkuj, ze chcesz.
    3 Nie rozumiesz? Rozumiesz, ale czepiasz sie dla samego czepiania.
    Jesli sklamiesz, to Ci bez owijania napisze sklamales (nie sciemniales).

  • 0

    73.  2018-07-28 11:42:55

    @72 Brawo! W końcu udało ci się sklecić zdanie poprawnie zapisane w języku polskim

  • 0

    74. ~anty  2018-07-28 11:55:47  host: h10-03-06.opera-mini.net

    73 A dziekuje
    :-D
    ,,sklecić zdanie poprawnie zapisane w języku polskim"
    ...czyli i tak niezbyt dobrze
    :-P

  • 0

    75.  2018-07-28 12:00:50

    Chłopcy...
    A co sądzicie o specjalnym programie motywacyjnym?

  • 0

    76.  2018-07-28 12:03:47

    @75 Sztuczne nabijanie prowizji przełożonym

  • 0

    77. ~  2018-07-28 12:16:15  host: 031011131049.dynamic-zab-06.vectranet.pl

    Ja akurat mam inną kablówkę- ale zawsze ochrzaniam tych co mi proponują nową umowę za dodatkowe 10 zł że niby będę miał więcej. A mnie nie interesują ich Eleveny i obijanie buzi na kwaśno (Sport na ostro) i nie chcę za to płacić. Ci co utworzyli takie pakiety sami sobie są winni. Kto chce to oglądać to niech sobie dokupi. To moja kasa i mój TV i ja będę decydował co mam oglądać. Nie ma wyboru- nie będzie nowej umowy.

  • 0

    78. ~  2018-07-28 12:23:00  host: a04-07-03.opera-mini.net

    Wielkie szczęście mają klienci Orange których nie obsługiwali tutaj 'niektórzy byli pracownicy Orange'!!!!!! Ja też mam to szczęście. Teraz się tutaj ujawnili. Zarząd szybko się zorientował.

  • 0

    79. ~Były  2018-07-28 12:36:34  host: 77.73.67.217

    Człowieczku wytrzyj swój zasmarkany nosek i idź spać bo nie wiesz o czym piszesz (do powyższej wypowiedzi).

  • 0

    80. ~@64  2018-07-28 12:44:52  host: public-gprs354361.centertel.pl

    Ale po co? Wystarczy im taki niedoceniony humanista, który się dowartościowuje w komentarzach. Za darmo.

  • 0

    81. ~Mandanao  2018-07-29 12:59:44  host: 77-255-199-182.adsl.inetia.pl

    Jak mam ocenić pracownika infolinii (popularnie zwanego : rumunem), jeśli od roku wydzwaniam na infolinię z pytaniem kiedy pociągną światłowód pod mój adres, i ciągle słyszę że mojego adresu nie ma w planach inwestycyjnych i nie wiadomo czy kiedykolwiek będzie ? i nie mieszkam gdzieś na odludziu pod lasem, tylko w centrum miasta, a słupy z miedzianką i chyba światłowodem mam 2 metry od budynku ...

  • 0

    82. ~Arti  2018-07-29 14:42:30  host: 188.47.35.31.ipv4.supernova.orange.pl

    81 ale to nie wina pracownika. Ty masz ocenić jego pracę.

  • 0

    83. ~do Arti  2018-07-30 00:13:34  host: PC-109-125-237-13.wegrow.domtel.com.pl

    Jak to nie wina pracownika? To przede wszystkim wina pracownika.

  • 0

    84. ~Nil  2018-07-30 07:27:05  host: 212-27-57-198.clients.gthost.com

    Bo Orange to taka firma, która jak wąż, zjada własny ogon. Panie nie da się, nie ma, nie było i nie wiadomo czy kiedykolwiek będzie. Komuna w czystym wydaniu, a w mediach zarządzik ćwierka jacy to oni nie są hi-life.

  • 0

    85. ~Ślonzok  2018-07-30 07:33:29  host: 178.128.20.103

    Praca na infoliniach, a w szczególności u operatorów komórkowych to praca jak w dyskontach. Za marne pieniądze, wiecznym pędzie, premia uwalana za wszystko, pejcz w postaci indoktrynacji na tzw. motywacyjnych spotkaniach, tfuuu!

  • 0

    86.  2018-07-30 08:18:56

    @84 widocznie jesteś problematycznym januszem który domaga się wszystkiego za psie pieniądze bo mu się ku...a nalezy i już i sobie tępy dziad myśli że wszyscy będą stawać dla niego na głowie żeby ten dalej wydzwaniał i psioczył bo mu to nie działa albo guziczek w pilocie sie wcisnął bo tym swoim grubym januszowymk dupskiem usiadło mu się przypadkiem na nim. a tfu pluje na takich januszów.

  • 0

    87. ~  2018-07-31 00:58:35  host: a13-01-05.opera-mini.net

    81, oni to sobie tak wymyślili, że nawet jak nic nie możesz załatwić a konsul nie może pomóc to, że będziesz tak zadowolony z rozmowy z konsulem, że dasz najwięcej 5, - błędne załozenie? Wytlumacz to zarządowi...

  • 0

    88. ~edi  2018-07-31 10:13:12  host: aacf22.neoplus.adsl.tpnet.pl

    moja opinia jest taka że wysyłanie smsów z oceną służy zmiejszeniu pensji konsultantów. Obsługa systemu oceniania kosztuje tyle ile z tego systemu zabiora konsultantom albo nawet zysk zostanie a system ten będą obsługiwali pracownicy w macierzystych krajach firm telekomunikacyjnych za niezłą pensję . Jedna z sieci nie miała zasięgu przez dłuższy czas a wszyscy kupowali bo tanio.

  • 0

    89. ~Kiep na opy  2018-08-01 13:51:59  host: h08-07-03.opera-mini.net

    Jedna Wielka kupa, co tu dalej pisać...

  • 0

    90. ~ZZZ  2018-08-02 13:22:57  host: ip-89-250-200-30.rev.snt.net.pl

    CZYLI TERAZ BEDA SZCZULI KONSULTANTOW KIEROWNICY, REGIONALNI OKREGOWI I INNI A USLUG NIE DADZA DO SPRZEDAZY TYLKO BADZ MADRY I PISZ WIERSZE, CO DO KLIENTOW TEZ CZASAMI JEST SMIESZNIE BO OCENA WLASNIE IDZIE NA SIEC NIE OSOBISCIE DLA KONSULTANTA, A WYSTARCZY JEDNA WICHURA SPADNIE ZASIEG I JANUSZ MOWI ZE SIE PRZENOSI

  • 0

    91. ~  2018-08-07 15:06:11  host: 81-219-204-138.adsl.inetia.pl

    Co za bzdura. NIe raz spotykałem profesjonalnych, pomocnych i miłych konsultantów w firmach, którymi gardzę i któych usług wrogowi bym nie polecił...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-196-42-8.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Najpopularniejsze

Ankieta

Czy płacisz smartfonem lub zegarkiem zbliżeniowo?

Garmin Pay dla klientów PKO BP

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet