Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Orange Menu będzie można wyłączyć

Orange Menu będzie można wyłączyć

WitekT 29 Stycznia 2006 23:21

0 0
Znienawidzone przez wielu abonentów Orange Menu będzie dało się wyłączyć. Tak będzie przynajmniej w najnowszych Nokiach. Taką obietnicę złożył sam prezes Orange – Sanjiv Ahuja.

Taką odpowiedź dostał jeden z użytkowników, który wysłał maila do Sanjiva Ahuja z pytaniem o możliwość wyłączenia Orange Menu. Jak się okazało nie był jedyny i dlatego została podjęta taka decyzja. Jednak w dotychczasowych modelach nie zostanie wprowadzona taka możliwość.

Oryginalną korespondencję można przeczytać na brytyjskim, oficjalnym forum dyskusyjnym Nokii.


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 56
  • 0

    37.  2006-02-08 13:44:48

    Samsung D600e jest menu orange. Ale moim zdaniem nie wiem co do tego wszyscy maja... Sama uzywam telefonu z takim menu i dla mnie to jest duzo bardziej uzyteczne, po pierwsze szybkie skroty po drugie jak za 2 lata wezme inny telefon to w sumie nie bede sie musiala uczyc kolejnej obslugi telefonu bo menu orange jest standardowe. Pomyslcie tez pod tym wzgledem to jest funkcja pomagajaca ludziom...

  • 0

    38. ~zoja61  2006-02-08 16:39:25  host: auf194.internetdsl.tpnet.pl

    do 'Madzi": tak, tylko, ze w SAGEMIE6-2 przez menu orange ,nie ma dużo użytecznych funkcji.

  • 0

    39. ~Patriic (GG:2898412)  2006-06-22 22:44:53  host: enc251.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witam
    Już jest sposób, dzięki któremu pozbędziemy się Orange Menu (HomeScreen).
    Rozwiązanie polega na wgraniu softu przez kabel USB, np. ten co dali w zestawie CA-53.

    Cały opis operacji, plików i wszystkiego znajdziesz tutaj:
    http://symbianonline.pl/index.php?option=com_forum&Itemid=0&page=viewtopic&t=8078&postdays=0&postorder=asc&start=100


    //////////////////////////
    Napewno to działa, sam tak zrobiłem i jestem szczęśliwy :D.

    Pozdrawiam
    Patriic
    www.eNajgry.prv.pl
    //////////////////////////

  • 0

    40. ~lu_evil  2006-07-08 10:27:41  host: ayu227.neoplus.adsl.tpnet.pl

    w kazdym telefonie (prawie) mozna wylaczyc to menu.nie trzeba zmieniac odrazu softa.wystarczy mala ingerencja w niego. ja mam motorole l6 od 2 dni i juz nie mam menu.wystarczylo poszukac w necie

  • 0

    41. ~rade  2006-07-20 12:22:48  host: evv235.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam motorole v360 poradźcie mi jak to wyłączyć

  • 0

    42. ~ja  2006-09-12 18:08:49  host: 213.199.252.61

    do lu_evil: poszukać w necie tzn. ściągnąć nowego softa?

  • 0

    43. ~  2006-12-06 20:34:50  host: acrz85.neoplus.adsl.tpnet.pl

    he... idea była lepsza... ;(

  • 0

    44. ~misiek  2006-12-06 20:37:09  host: acrz85.neoplus.adsl.tpnet.pl

    powieśic orange

  • 0

    45. ~Maciek  2006-12-22 19:47:26  host: ejc228.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ludzie mam pytanko bo ja sie nie lapie ja mam motorolke v3x i tez mam to cholerne menu orange..... i chcialbym sie go pozbyc pomuzcie mi to moje gg 1385776 prosze ....

  • 0

    46. ~Maciek  2006-12-22 19:47:51  host: ejc228.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ludzie mam pytanko bo ja sie nie lapie ja mam motorolke v3x i tez mam to cholerne menu orange..... i chcialbym sie go pozbyc pomuzcie mi to moje gg 1385776 prosze ....

  • 0

    47. ~ignacy  2007-01-21 16:53:18  host: abye165.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mnie Orange Menu doprowadza do szewskiej pasji. Telefon to Benq-Siemens EL71. Jest ono BEZUŻYTECZNE,gdyż chodzi strasznie wolno, podobnie jak wszystkie funkcje uruchomione za jego pomocą. To skandal, że nie ma możliwości wyłączenia tej funkcji!

  • 0

    48. ~  2007-03-29 20:43:31  host: dvf98.internetdsl.tpnet.pl

    jak wyłaczyć w N70 orange menu

  • 0

    49. ~jopeczek  2007-05-28 19:07:36  host: lan.big4.pl

    jak usunac to cholerne menu w motoroli l6??

  • 0

    50. ~  2007-07-02 15:58:33  host: nat-224-10.man.bydgoszcz.pl

    POMOCY?. ZNA KTOS STRONKE do samsunga U 700 Z KTOREJ IDZIE POBRAC POLSKI JENZYK

  • 0

    51. ~klusio  2007-08-26 22:55:51  host: 88-199-123-1.lukman.pl

    w n70 w trybie gotowosci jest wył. ekran glowny orange ale po restarcie telefonu pierdolony od nowa sie wlacza

  • 0

    52. ~forewers  2007-09-21 14:09:13  host: lomza3.lom.vectranet.pl

    uwazajcie na orange okradajo z kasy popaków.mialem 30zł i nigdzie nie dzwoniłem a zostawili mi 10.73 czy jest ktos tesz tak oszukany przez orendz jak ja jesli tak to prosze odpisac zajmiemy sie to sprawo i kontrole wsadzimy z niku im.

  • 0

    53. ~bialy  2007-12-04 11:28:55  host: hpp106.internetdsl.tpnet.pl

    znacie jakas strone z softem do se k800 i mam pytanie czy k 800 otwarza mp4???

  • 0

    54. ~matheo  2008-03-11 00:12:28  host: aay8.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam sony ericssona w 580 i w dodatku z menu orange:( i sie nie da wyłaczyc powini zlikwidowąć te menu... jest do bani psuje telefon... pomuszcie jak zlikwidowac oenu orange na orginalne se?

  • 0

    55. ~micho  2008-06-19 14:43:00  host: agg66.internetdsl.tpnet.pl

    Guzik! Napisałem pismo do Orange, odpisali że moge pocałować ich w d... i nie zmienią tego menu :( NIGDY WIĘCEJ NIE PODPISZE UMOWY Z ORANGE!!! PRZYSIĘGAM!!!

  • 0

    56. ~gustaw  2008-07-04 20:20:46  host: 195.39.217.160

    To napewno nie jest ten host panie Adminie, co Mości Panie ten soft wyświetla przez jakie serwery idzie ta informacja i za co wać Pan wogule ponosisz odpowiedzialność. Nie wystarczy napisać małą czcionką co userowi nie wolno, zastanówcie się nad waszym regulaminem Panowie Szlachta... Sami sobie przeczycie pozwalając umieszczać na swojej stronie wskazówki i możliwości obejścia fabrycznych patentów chronionych Prawem ! Nie trzeba poprawiać Natury, która sie z Natury zrodziła ...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-156-39-44.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.