Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Orange ma już 10 milionów klientów - oficjalnie

Orange ma już 10 milionów klientów - oficjalnie

sirmark 27 Lutego 2006 14:34

0 0

orange konfPTK Centertel poinformowała, że liczba klientów Orange przekroczyła już 10 milionów. Na koniec 2005 r. Orange posiadała ponad 9,9 mln klientów i 34 proc. udział w rynku. PTK Centertel zamierza w 2006 roku, mimo silnej konkurencji na rynku, utrzymać dynamiczne tempo rozwoju i stać się liderem rynku telefonii komórkowej. Zostanie to zrealizowane dzięki sile marki Orange, wprowadzeniu kolejnych innowacyjnych i konwergentnych produktów - w ramach strategii budowy operatora zintegrowanego w Polsce.

Dynamiczny wzrost liczby klientów Orange jest bezpośrednią konsekwencją dobrych wyników, jakie PTK Centertel osiągnął w 2005 roku oraz rosnącej pozycji marki Orange w Polsce i wprowadzanych nowych produktów i usług. Najważniejsze wyniki:
Dwucyfrowy wzrost przychodów - o 14 proc. (6,4 mln zł)
Wzrost udziału ilościowego w rynku do 34% (z 32,2% w 2004 roku)
Wzrost liczby klientów (netto) o 33% czyli 2,5 mln nowych (z 7,4 mln w 2004 r.)
41% udział w nowych aktywacjach netto na rynku (aż 43% w 4 kw. 2005 roku)




Rynek telefonii komórkowej w Polsce w 2005 roku rozwijał się bardzo dynamicznie, gdyż wskaźnik jego penetracji osiągnął ok. 77 proc., co oznacza 26 proc. wzrost w stosunku do 2004 roku. W warunkach ostrej konkurencji cenowej na polskim rynku, PTK Centertel uzyskał dwucyfrowy wzrost przychodów o prawie 14% (2005/2004) oraz wzrost udziałów ilościowych w rynku (34 proc.). Ta wysoka dynamika wynikała ze wzrostu liczby klientów w Orange o 33% (tj. o 2,5 mln). W czwartym kwartale ub.r. liczba klientów wzrosła o rekordową liczbę 785 tys., co stanowiło 43% udziału w ogólnym wzroście bazy klientów (netto) na rynku.

Źródło tekstu: Orange     

Dodaj do:
w sumie: 16
  • 0

    1.  2006-02-27 14:47:44

    No to Plus nie co w tyle...

  • 0

    2. ~Paweł  2006-02-27 14:47:55  host: bpb248.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Gratuluję!

  • 0

    3. ~  2006-02-27 14:49:25  host: dk58.internetdsl.tpnet.pl

    NO I CO Z TEGO.ZRÓBCIE COŚ Z CENNIKIEM W ORANGE GO I Z DURNYMI PAKIETAMI BO BEZ NICH JESTEŚCIE BEZKONKURĘCYJNIE DRODZY.

  • 0

    4. ~bukanier  2006-02-27 15:09:02  host: dql44.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ta,bezkonkurencyjni to oni są ale pod względem najdrozszego cennika. Szczególnie oferta oragego jest zupelnie nieatrakcyjna...

  • 0

    5. ~rcicho  2006-02-27 15:19:11  host: ip-62-148-81-118.netia.com.pl

    W Orange podobać się mogą tylko nielimitowane rozmowy z jednym lub kilkoma numerami (oczywiscie nie za darmo) i nic więcej. POP i Orange GO to najdroższe z pre-paidów w PL. Telefony droższe niż w Erze i porównywalne z Plusem. Jakość usług jak i zasięg nieco gorsze niż konkurencja.

  • 0

    6. ~kupczak  2006-02-27 15:19:24  host: polsl7-1.rybnet.pl

    Fakt. Orange GO jest do du*y. W jednym z artykułów na telepolis o tym pisze. Niech zrobią tańszego popa i będzie git. No i jeszcze mogliby cennik telefonów nieco obniżyć...

  • 0

    7.  2006-02-27 15:21:28

    Ale sie wysilili - i tak nie pobija Ery, a szczegolnie cennika Ery.

  • 0

    8. ~rcicho  2006-02-27 15:30:23  host: ip-62-148-81-118.netia.com.pl

    Nie liczcie na to ze Orange bedzie tanią siecią. Jeszcze przez wiele lat będzie najdroższą a to z tej przyczyny że musi zarabiać na spłatę gigantycznych długów firmy matki czyli France Telekom. Innego wyjscia nie ma.

  • 0

    9.  2006-02-27 15:42:29

    Wzrost liczby klientów (netto) o 33% czyli 2,5 mln nowych

    Dziwne to stwierdzenie.
    A jak w takim przypadku wygląda ilość klientów brutto? :)

  • 0

    10.  2006-02-27 15:46:56

    hihi klienci netto czylinawet startery... a brutto faktyczni czyli -22% :)

  • 0

    11. ~mar  2006-02-27 16:29:45  host: gaja.tpnet.pl

    Kaczy: netto, czyli "na czysto", wliczając również deaktywacje. Być może zyskali 3mln nowych, ale odeszło 0,5mln, czyli wzrost netto wychodzi 2,5mln.

  • 0

    12.  2006-02-27 17:36:07

    Według mnie te informacje opów odnośnie liczby klientów to maksymalna sciema. Tak na prawdę nikt nie jest w stanie sprawdzić ilu mają aktywnych klientów i mogą siać propagande jaką chcą. Zakładam się o zgrzewke wirtualnych piw że przynajmniej 1/3 prepaidów które wliczyli do tych 10mln leży na wysypiskach i w szufladach... Kiedyś z ciekawości włożyłem starą kartę taktaka do telefonu po ponad roku (!!!) leżenia w szufladzie i zalogował się do sieci! Pewnie też został ujęty w statystykach... Jedyną siecią która robiła jakieś większe akcje wyłączania martwych dusz był plus, ale im z kolei chodzi o to żeby jak największe ARPU było w raportach kwartalnych więc im jest to na ręke...

  • 0

    13. ~xxx  2006-02-27 20:25:34  host: edz33.neoplus.adsl.tpnet.pl

    10 mln. klientów w oryndz, a to dobre. Chyba wśród mrówek :)

  • 0

    14. ~jumba  2006-02-28 15:23:09  host: dpr166.neoplus.adsl.tpnet.pl

    O ile w rewelacje ery jak najbardziej wierzyłem, toliczba w orange wydaje mi sie sztuczna. Chciali jak najszybciej nadgonic 10 000 000 by wyszło na to, że tak bardzo nie odbiegają.

  • 0

    15. ~misiek  2006-03-03 17:27:15  host: cqa190.neoplus.adsl.tpnet.pl

    10mln jest określone przy założeniu na papierze kto jest abonentem sieci a kto już nie - szczególnie dotyczy to prepaidów :) a ja wiadomo papier łyka wszystko

  • 0

    16. ~rambos  2006-03-04 16:03:41  host: cqo67.neoplus.adsl.tpnet.pl

    naprawdę mnie szokuje to że orange ma aż tyle klientów - przecież ta sieć od pół roku ma najgorsze warunki przyłączenia do sieci - jest tak drogo że za tyle kasy to można nabyć dwa abonamenty z tej samej półki cenowej za minutę połączenia

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-218-214.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.