Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Orange: Kurierowi za telefon zapłacimy kartą

Orange: Kurierowi za telefon zapłacimy kartą

LuiN 23 Lutego 2017 12:01

11 2
kurier dpd

Za telefony zamówione w Orange będziemy mogli zapłacić kartą. Kurierzy DPD są już wyposażeni w odpowiednie terminale mobilne.

Sieć Orange potwierdza już możliwość płatności za urządzenia bezpośrednio kurierowi, który dostarcza przesyłkę. Do tej pory klienci musieli mieć przygotowaną gotówkę dla kuriera - najlepiej równo odliczoną.

Wdrożenie nowej formy płatności było możliwe za sprawą zmian wprowadzonych przez firmę kurierską DPD Polska, z którą Orange od lat współpracuje w temacie dostarczania umów i urządzeń swoim klientom.


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: orange | dpd | kurier

w sumie: 57
  • 0

    38. ~xx  2017-02-23 21:37:41  host: public-gprs353627.centertel.pl

    @36. To bardzo ciekawe - z jakiego tytułu otrzymałeś rabat 200zł?

  • 0

    39.  2017-02-23 21:47:16

    36 - w tej chwili mam 6 abonamentów. Od 20 lat mam telefon, od 18 - dwa itd. Dziesiątki umów podpisywałem. I NIGDY(!!) nie włączono mi taryfy innej niż umówiona z konsultantem.
    Sądzę, ze to nie jest problem oszukiwania przez ludzi operatora, ale może inteligencji klienta?

  • 0

    40. ~tkubon  2017-02-23 21:52:53  host: 89-79-9-161.dynamic.chello.pl

    @37: Centurion: Czy ty się w Polsce wczoraj znalazłeś? Dlaczego wobec tego operator odrzucił reklamację powołując się na to, że umowa nie została zawarta na odległość i dokładnie powołał się na to pełnomocnictwo kuriera. Tu jest Poland - prawo swoje, życie swoje. Być może był to jakiś nadgorliwy konsultant, który za wszelką cenę chciał dostać prowizję - nie wiem, nie wnikam już w szczegóły. W Plusie jak wysłałem rezygnację po aneksie, o którym piszę wyżej od razu mogła się konsultantka (pinda głupia) odezwać, a tak cały czas jej nie było i tylko mogłem z jej automatem pogadać (pond 2699). Na prawdę dziwi tu kogoś praktyka obchodzenia i naginania prawa w tym kraju?
    @38: Dostałem rabat jako przeprosiny za fatalną jakość obsługi na infolinii. Zawsze jak się z kimś kontaktowałem to spisywałem dokładnie imię i nazwisko. W reklamacji podałem z czego byłem niezadowolony (np. jesli konsultant z całkowitą pewnością, tak jak tutaj wyżej komentujący co niektórzy mówi mi, że za 28 zł + VAT mogę mieć FTTH 300 Mbps, a dopiero przypadkiem drugi konsultant mówi mi, że to reklama i dokładnie wyjasnia o co chodzi i podaje rzeczywiste ceny). Za całokształt dali mi prawie 200 zł rabatu na faktury mobilne (kolejny absurd wystawiania za fix i mobile osobno w tej komunie) za ten burdel.

  • 0

    41. ~tkubon  2017-02-23 21:54:37  host: 89-79-9-161.dynamic.chello.pl

    @39: Wlo - nie jesteś pępkiem świata i jedynym klientem w Plusie, ani u żadnego innego opa. Komentarz o inteligencji zachowaj dla siebie i odnieś do siebie. Już wyżej się tutaj popisałeś

  • 0

    42.  2017-02-23 22:10:15

    @40 Czyli po raz kolejny powtarzasz bajki, za coś takiego mógłbyś dostać góra 30 zł, a nie 200 zł. Skoro nie potrafisz podać konkretnie za co dostałeś rabat, to nie dziwne że go nie było.

  • 0

    43. ~Centurion  2017-02-23 22:13:11  host: public-gprs370758.centertel.pl

    ad 40. Piszesz, że operatorzy świadomie łamią prawo i na dodatek sugerujesz, że w Orange ma to charakter zaplanowany i zorganizowany.
    Rozumiem, że masz na to realne i twarde dowody - "na papierze", a nie tą paplaninę na forum.
    Wiedz o tym, że jeśli takich dowodów nie posiadasz to sam łamiesz prawo pomówieniami i sianiem czarnego PR-u.
    Bzdurą są też twoje twierdzenie, iż w przypadku łamania prawa przez operatora (w tym przypadku nie respektowanie ustawowego praw konsumenta do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni, bez podawania przyczyny - gdy umowa została zawarta na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa) konsument swoich praw musi od razu dochodzić w sądzie.

  • 0

    44. ~xx  2017-02-23 22:13:25  host: public-gprs353627.centertel.pl

    40@. Zmyślasz bzdury na poczekaniu. Najpierw piszesz, że "zapomnieli" o rabacie który już wcześniej Ci się należał, a po chwili kręcisz coś o jakichś rabatach za całokształt dennej obsługi. Żałosne

  • 0

    45.  2017-02-23 22:14:19

    41 - pewnie, ze nie jestem. Dlatego mam w d[...]e Twoje problemy. Wiem, że ja takich NIGDY nie miałem - i to chcę przekazać ;-)

  • 0

    46. ~Mila  2017-02-23 22:20:16  host: public-gprs362443.centertel.pl

    "tkubon". Wiem, że jesteś świtem. To pewne. Ku... 200zł rabatu "za fatalną obsługę na infolinię". Co za łoś. Nie mogę z takich wariatów.

  • 0

    47. ~Centurion  2017-02-23 22:22:44  host: public-gprs370758.centertel.pl

    ad 45. Akurat motywacje osoby podpisującej się tu jako "tkubon" są praktycznie od początku dość jasne - nie są to bynajmniej chęć rozwiązania problemu, czy uzyskania pomocy, lecz uprawianie czarnego PR-u.

  • 0

    48. ~Ekonomia czy marketing ?  2017-02-23 22:43:59  host: host942312116.microchip.net.pl

    tkubon ma rację . Z doświadczeń klienta przedsiębiorcy potwierdzam że wszelkie nieuczciwe chwyty ze strony telemarketingu korporacyjnego, które są i będą stosowane, bo dla groszowych pracowników call center czy obsługi klienta prowizja to jest być albo nie być, fizycznie. Wyścig szczurów już jest wpisany na stałe w naszą rzeczywistość i tylko czujność i pewien stopień bezwzględności nas chroni.

  • 0

    49. ~Centurion  2017-02-23 22:51:46  host: public-gprs370758.centertel.pl

    ad 48. Pracownik call center, ani obsługi klienta nie wysyła (formalnie) do klienta kuriera z umową! To robi przedsiębiorca (w tym przypadku operator telekomunikacyjny). Zatem to przedsiębiorąca musiałby w sposób zaplanowany i zorganizowany łamać prawa konsumenta.
    Masz jakieś dowody na popełnianie tego rodzaju przestępstw?!
    Twoje "doświadczeń klienta przedsiębiorcy" wypowiedziane (napisane) także bez dowodów i potwierdzenie to bardzo słaby merytorycznie argument.
    Ja sobie mogę, dajmy na to napisać, że jestem szejkiem i mam doświadczenia w wydobyciu ropy naftowej ;-)

  • 0

    50. ~tkubon  2017-02-23 23:29:34  host: 89-79-9-161.dynamic.chello.pl

    @47: Nie wiem dla kogo pracujesz i nie interesuje mnie to, ale mówię to co wyłącznie przeszedłem i to nie tylko w sieciach komórkowych, ale w np. bankach, już nie mówiąc o wciskaniu każdego kitu, umowy itd. Zasada jest jedna i nazywa się: WZIAĆ PROWIZJĘ. Czy klient będzie zadowolony, czy skapnie się że został zrobiony na szaro nie ma znaczenia. Od dłuższego czasu NIGDY nie zawieram żadnych umów na odległość. Idę do salonu, czytam dokładnie umowę, znam pracownika osobiście i korzystam z oferty lub nie. U nas niestety ma być tanio, szybko, dużo i niskim kosztem. Potem właśnie powstają problemy. Czy naprawdę forum jest miejscem od tego, żebym zamieszczał tutaj skany umów, reklamacji, wypowiedzeń. No proszę cię, bądź poważny. Nie jest to żaden czarny pijar, tylko zwykłe życie w Polandzie.
    @45: Wlo, pliz...

  • 0

    51. ~tkubon  2017-02-23 23:33:48  host: 89-79-9-161.dynamic.chello.pl

    @49: Centurion, aha i guzik mnie obchodzi, kto wysyła w imieniu firmy, czy za pośrednictwem firmy jakieś dokumenty. Przedsiębiorca sam jako osoba prawna może oficjalnie nie łamać żadnych praw. Robią to pracownicy call center, którzy pracują za pół darmo i są tak zdesperowani, że posuwają się aż do takich krętactw. Rotacja na infoliniach to jakaś makabra. Przychodzą ludzie z łapanki, stąd też te problemy. Zasada jest dla mnie jedna: ŻADNYCH umów na odległość, żadnego zgadzania się przez telefon, gonienie naciągaczy w imię własnego interesu.
    @46: Coś nie tak z tobą...? To chyba mimo wszystko o sieci dobrze świadczy, że jakoś klienta potraktowali po ludzku

  • 0

    52.  2017-02-24 09:10:11

    Orson nie wiem czemu jeszcze tkubon nie dostał blokady na IP.

  • 0

    53.  2017-02-24 09:16:27

    @52 Za brak wiedzy nie ma sensu kogokolwiek blokować. Od tego jest publiczna dyskusja żeby się czegoś dowiedzieć.

  • 0

    54.  2017-02-24 10:36:01

    50 - a nie zastanowiłeś się, że to może nie jest to co Tobie się wydaje a jest to problem z Tobą, że nie rozumiesz co się mówi do Ciebie?
    Co do umów na odległość... Poszperaj w moich komentarzach sprzed wielu lat. Zawsze uważałem, ze marmur to marmur - w banku, u operatora... ;-) I popatrz ile hejtu na mnie po przedstawieniu mojej opinii wylewaliście - też i Ty ;-)

  • 0

    55. ~tkubon  2017-02-24 11:30:10  host: 89-79-9-161.dynamic.chello.pl

    @53: Czy napisałem tutaj coś niewłaściwego? Jeśli chcesz wiedzieć o moich rabatach, dokładnie jest tak:
    50 zł brutto od jednego konsultanta za niedotrzymanie terminu instalacji netu i powiedzenie, że monter przyjdzie, a nie przyszedł, 150 zł + VAT od innego za podanie mi nieprawdziwych cen netu ftth, wskutek czego płacę takie, jakie rzeczywiście firma oferuje, a nie takie jakie konsultant żądny prowizji mi "na bank" potwierdził. Nie można już na tym form skytykować sposobu pracy call center? Tylu konsultantów tu siedzi?

  • 0

    56.  2017-02-24 11:45:12

    @55 Sporo, dzięki temu są w stanie zweryfikować Twoje opowieści. Jak upierdliwą mendą byś nie był przez telefon, nikt Ci nie da niezasadnie jednorazowo 150 zł na usługi mobilne tylko za to, że nie podobała Ci się obsługa. Co innego na stacjonarne.

  • 0

    57. ~tkubon  2017-02-24 11:52:20  host: 89-79-9-161.dynamic.chello.pl

    @56: Mam w Orange dwa simy europejskie i ftth 100 Mbps. Ponad stówę im miesięcznie płacę i to oni sami do mnie zadzwonili, żeby 6 m-cy przed upływem wcześniejszej umowy przedłużyć. Dzwonią często ludzie kompletnie nieprzygotowani, nie znający oferty, a rodział fix i mobile w Orange powoduje, to, że oprócz 2 faktur jedni konsultanci są od sprzedawania mobile + wciskania na siłę tabletów i netu mobilnego, a inni od części fix. Konsultant powiedział, że da mi dwa abonamenty miesięczne gratis, ja go przyparłem do muru i powiedziałem, że wg ich faktur dwa abonamenty to prawie 200 zł + VAT (on myślał już po rabacie ), więc poprzez targowanie stanęło na 150, co jest ok i dzięki temu uważam, że akurat Orange ma jednak parcie na utrzymanie klientów.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-80-113-185.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy smartfon w cenie do 1000 zł to:

10 najlepszych smartfonów do 1000 zł (sierpień 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (0)

Archiwum Ankiet