Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Orange komentuje oświadczenie prezesa Flexcomu

Orange komentuje oświadczenie prezesa Flexcomu

Isand 25 Kwietnia 2018 22:14

7 2

e telko orange logo

Konflikt między Orange i e-Telko nie wygasa. Tym razem Orange zdecydował się na skomentowanie słów prezesa Flexcomu.

Orange nie rozumie zaskoczenia Flexcomu wyłączaniem kolejnych punktów styku z e-Telko. Pomarańczowy operator przypomina, że poinformował rynek o swoich zamiarach już 16 kwietnia, natomiast cztery dni później potwierdził te plany. Sieć zaznacza, że wyłączanie punktów jest naturalną konsekwencją rozwiązania umowy o kolokacji.

Pomarańczowi wyrażają natomiast swoje zdziwienie tym, że e-Telko nie poinformował swojego klienta (czyli Flexcomu) na temat ryzyka związanego z wyłączeniem punktów styku. Mimo to Flexcom otrzymał ze strony Orange propozycję tymczasowej umowy ze stawkami opartymi na zatwierdzonej przez Prezesa UKE ofercie ramowej SOR.




Orange raz jeszcze przypomina, że podejmuje działania mające na celu ograniczenie do minimum niedogodności, które mogą wyniknąć z konfliktu z e-Telko.

Wbrew temu co sugeruje Felxcom, celem działań Orange, podejmowanych w odpowiedzi na zgłoszone oczekiwania, jest maksymalne złagodzenie niedogodności i utrudnień jakie mogą dotknąć klientów końcowych w wyniku wyłączenia punktów styku z siecią e-Telko. W żadnym wypadku nie zmierzają one do przejęcia klientów e-Telko, czy jego kontrahentów - podkreśla Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska.

Zobacz: Kolejne ofiary sporu E-Telko - Orange
Zobacz: Orange odłączy E-Telko w Łodzi
Zobacz: Wyłączanie punktów styku między Orange i e-Telko będzie kontynuowane

Źródło tekstu: Orange, wł     

Dodaj do:

Tagi: orange | e-telko | flexcom

w sumie: 17
  • -2

    2. ~pabloki  2018-04-25 22:45:48  host: user-188-33-252-26.play-internet.pl

    ale niespodzianka wieczorem. ulubiony temat.
    jak orange by chciało ominąć pośrednika to dali by oferte lepsza niż ramowa i mieli by współpracę . ale orange chyba chce pójśc dalej i oferowac usługi bezpośrednio . cwane to orange . czyżby to akt desperacji dla poprawy wyników?

    teraz czekam na oświadczenia etelko i flexcomu wyrażając głeboką nadzieję na niezwłoczne odpowiedzi na komentarz orange. choć nie wiem co oświadczył orange bo Isand nie umieścił oświadczenia by ujrzeć to oświadczenie a tylko je streścił i z tego powodu wyrażam głęboki żal i smutek.

  • 0

    5.  2018-04-26 05:28:46

    Jeszcze 10 lokalizacji do wyłączenia, oj będą znowu płakać pewnie zamiast się wziąć do roboty i sobie zapewnić jakąś alternatywę.

  • -1

    6.  2018-04-26 06:34:05

    Jakieś to wszystko nieprofesjonalne. Kłócą się jak dzieci w piaskownicy. Według mnie ktoś, nie przesądzam kto, dał ciała albo przekozaczył, a teraz próbuje ratować wizerunek głośno krzycząc "To nie ja!".

  • 0

    7. ~Stachu  2018-04-26 07:54:10  host: apn-37-248-167-167.dynamic.gprs.plus.pl

    Za przeproszeniem- z dupy i na siłę ten komentarz Orange. Flexcom dał mocne oświadczenie z konkretnymi zarzutami, a Orange komentuje to w płaski sposób, chyba tylko po to, żeby ostatnia wypowiedź była ich. Zero konkretów.

  • 0

    8. ~dragonite  2018-04-26 07:58:39  host: 157.25.137.30

    Firma FLEXCOM to wydmuszka. Gdyby mieli dywersyfikację dostawców za pomocą SS7 np. 1 to eTelko i 2 Netia lub Exatel, ATM itp. to nie mieli by żadnych problemów bo w przypadku odcięcia jednego dostawcy np w wyniku awarii łatwo przełączyli by się na innego. Każdy rozgarnięty administrator wie że kluczową infrastrukturę się dubluje. Popatrzcie na takie centra handlowe one mają własne centrale telefoniczne i są podłączenie do dwóch dostawców z reguły jest to Orange i Netia czasem inny. A już nie mówię o dostawcach internetu gdzie standardem jest już posiadanie minimum dwóch dostawców którzy posiadają niezależną infrastrukturę.

  • 0

    9.  2018-04-26 08:13:13

    7 - Flexcom niech daje komunikat, ze jego dostawca d[...] dał ;-)
    Orange nie ma obowiązków wobec tej fremki ;-)

  • 1

    10.  2018-04-26 09:08:54

    Gdzie można przeczytać ten komentarz?

  • 0

    11. ~  2018-04-26 09:35:43  host: apn-77-112-72-39.dynamic.gprs.plus.pl

    8 - zgadzam się. Mało profesjonalne podejście do biznesu ma Flexcom

  • 0

    12. ~  2018-04-26 10:03:58  host: 157.185.131.248

    @10 skup się na lekcjach bo ci chrzestny nie kupi nowego iphone'a :D

  • 0

    13. ~"dziennikarze"  2018-04-26 10:11:01  host: bxx192.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Płacą wam za reklamę tych firm?
    O tym floxcomie czy alko czy jak tam, przeczytałem dopiero u was, nie słyszałem, że takie "cusie" istnieją.
    Orangutan płaci czy ta druga ?

  • 0

    14.  2018-04-26 10:50:29

    @13, 7000 zł za tekst i 1000 zł za negatywny komentarz - dziękujemy!
    A tak serio... to sami się dowiedzieliśmy o istnieniu tych firm dopiero, gdy zaczęła się afera z Orange i nikt nie płaci.

  • 0

    15. ~  2018-04-26 13:17:51  host: tenant1-nat1.sanger.ac.uk

    8. To nie takie proste, bo jak rozglosisz dana numeracje, to polaczenie przychodzace zawsze idzie tym stykiem z ktorego zostalo rozgloszona numeracja. Wiec wychodzace beda w takiej sytuacji dzialac jak najbardziej ale problem bedzie z polaczeniami przychodzacymi. Chyba ze sie w ostatnich 10 latach cos zmienilo w tej kwestii.

  • 0

    16. ~pabloki  2018-04-26 13:47:37  host: user-188-33-99-229.play-internet.pl

    8 ten sam tekst już wkleiłeś w poprzednim newsie.

  • 0

    17. ~dragonite  2018-04-27 06:56:15  host: 157.25.137.30

    15. Tak to prawda, ale jak ci pada któryś z dostawców którym rozgłosiłeś daną numerację to mówisz mu by Cie nie rozgłaszał i zgłaszasz drugiemu dostawcy by rozgłosił twoją numerację. Zajmuje to max 1 godzinę.

  • 0

    18.  2018-04-27 07:41:10

    A wystarczyło płacić w terminie.

  • 0

    19. ~Klara  2018-04-27 13:44:00  host: ip-91-223-167-177.naszasiec.net

    Konflikty, nieporozumienia - jak ja tego nie lubię. Dobrze, że jestem w Virgin Mobile - jest spokojnie i dogodnie ;)

  • 0

    20. ~  2018-04-27 14:21:17  host: user-94-254-181-68.play-internet.pl

    Klara - oby Ci kiedyś nie został tylko fortepian Grażynki... :-)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-81-183-183.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy smartfon do 1000 zł to:

Polecane smartfony - maj 2018

 

Zobacz wynik | Opinie (9)

Archiwum Ankiet