DAJ CYNK

Orange: Kampania reklamowa w rzeczywistości rozszerzonej

LuiN

Wydarzenia

16. kwietnia rusza nowa mobilna kampania reklamowa marki Orange w rzeczywistości rozszerzonej (z ang. Augmented Reality). Zdjęcie w gazecie - za pośrednictwem kamerki smartfona lub tabletu - otworzy przed czytelnikiem film video i link do strony internetowej z dodatkowymi informacjami. To pierwsza tego typu kampania na dużą skalę w Polsce.

16. kwietnia rusza nowa mobilna kampania reklamowa marki Orange w rzeczywistości rozszerzonej (z ang. Augmented Reality). Zdjęcie w gazecie - za pośrednictwem kamerki smartfona lub tabletu - otworzy przed czytelnikiem film wideo i link do strony internetowej z dodatkowymi informacjami. To pierwsza tego typu kampania na dużą skalę w Polsce.

W wybranych tytułach prasowych (m.in. Gazeta Wyborcza, Metro, Polityka, Viva, Zwierciadło) pojawią się reklamy informujące o nowych usługach w ofercie Orange. Po najechaniu kamerką smartfona lub tabletu na zdjęcie plakatowe, tzw. marker, na ekranie urządzenia wyświetli się reklamowy film wideo. Kliknięcie na wideo przeniesie użytkownika na stronę internetową Orange. Do odtworzenia filmu na smartfonie potrzebna jest bezpłatna aplikacja Aurasma.

Aurasma to pierwsza na świecie przeglądarka wizualna. Wykorzystuje ona technologię rzeczywistości rozszerzonej, łączącej świat rzeczywisty z treściami interaktywnymi, takimi jak filmy wideo czy animacje, zwane "Aurami". Darmowa aplikacja Aurasma jest kompatybilna z iPhone 3GS, 4, 4S, iPadem 2 oraz wybranymi urządzeniami mobilnymi, działającymi w systemie Android.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Orange